Denk niet dat dat voor veel mensen geldt hier.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:39 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar nog nooit buiten de EU zijn geweest.
Dan moet je ook wel een beperkt wereldbeeld hebben.
Telt Vaticaanstad?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk niet dat dat voor veel mensen geldt hier.
Ik ben tenminste nog heel vaak in Zwitserland geweest. En in Tsjecho-Slowakije toen het nog één land buiten de EU wasquote:Op maandag 27 maart 2017 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zwitserland ook wel de nodige keren, ja. En Hongarije voordat het in de EU zat. Misschien komende zomer in Noorwegen, en het VK is natuurlijk binnenkort ook geen EU meer.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht aan Zwitserland maar dat is ook een goede ja.
Correct.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:39 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar nog nooit buiten de EU zijn geweest.
Dan moet je ook wel een beperkt wereldbeeld hebben.
Ik kook, degene die kookt wast niet af.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:25 schreef remlof het volgende:
Die kan je ook in het lokale restaurant eten. Hoef je ook de afwas niet te doen
Over vier jaar is je wachttijd nog twee jaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht, even kijken of ik al voor een sociale huurwoning in aanmerking kom. 0,0 dus met vier jaar wachttijd. Over vier jaar nog maar weer eens inloggen.
Moet je ook eens aan mijn wijf uitleggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kook, degene die kookt wast niet af.
Hier komen dan ook uitsluitend kosmopoliete wereldburgers.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je teveel centen krijgt voor een sociale hut.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht, even kijken of ik al voor een sociale huurwoning in aanmerking kom. 0,0 dus met vier jaar wachttijd. Over vier jaar nog maar weer eens inloggen.
Sommige mensen ontdekken zichzelf helemaal tijdens het reizen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Correct.
Maar heb een schurfthekel aan reizen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Correct.
Maar heb een schurfthekel aan reizen.
Ja. Van in het buitenland wonen en werken leer je veel meer over jezelf.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sommige mensen ontdekken zichzelf helemaal tijdens het reizen.
Wat een onzin.
Pokkel woont al effectief in het buitenland.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Van in het buitenland wonen en werken leer je veel meer over jezelf.
Moet dat buitenland wel buiten de EU liggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Van in het buitenland wonen en werken leer je veel meer over jezelf.
Lekker foto's plaatsen van de koalaknuffelboerderij omdat je heel origineel een jaar de tijd neemt na je studie om door Australie te backpacken.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar dan kun je nooit je Facebook, Instragram of weblog opvullen met iets leuks.
Lekker op een mishandelde olifant rondlopen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker foto's plaatsen van de koalaknuffelboerderij omdat je heel origineel een jaar de tijd neemt na je studie om door Australie te backpacken.
Ja, beter ga je georganiseerd vrijwilligerswerken in de Afrikaanse rimboe.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker foto's plaatsen van de koalaknuffelboerderij omdat je heel origineel een jaar de tijd neemt na je studie om door Australie te backpacken.
Lief van je.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je teveel centen krijgt voor een sociale hut.
quote:Op maandag 27 maart 2017 18:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk sterk van het hotel af, een four-seasons heeft altijd wel meerdere vreetschuren waarvan één met een sterretje.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat zijn meestal niet de beste.
Anders betaal je amper belasting. Puur eigenbelang dit.quote:
Als ik dan nog steeds in dit krot woon en ik ben nog niet neergestoken door een of andere drugsdealer spring ik van het balkon af denk ik.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders betaal je amper belasting. Puur eigenbelang dit.
Pleit je nu impliciet voor belastingverhogingen?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders betaal je amper belasting. Puur eigenbelang dit.
Eerste verdieping?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik dan nog steeds in dit krot woon en ik ben nog niet neergestoken door een of andere drugsdealer spring ik van het balkon af denk ik.
Voor de studenten, jazeker.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Pleit je nu impliciet voor belastingverhogingen?
De elite. Het smaldeel van Nederland met een betaalde baan en nettobetaler.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh dan. Zolang je de elite maar buiten schot houdt.
En met bergen villasubsidie, laten we dat niet vergeten.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De elite. Het smaldeel van Nederland met een betaalde baan en nettobetaler.
Massa's. Krijgen bijna geld toe, als je de SP mag geloven.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En met bergen villasubsidie, laten we dat niet vergeten.
Ik moet altijd wel lachen als mensen zeuren over de hoogte van hun huur. Echt nietsbedragen in de sociale sector en dan krijg je ook nog een huursubsidie. Hoe krijgen ze het op.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Massa's. Krijgen bijna geld toe, als je de SP mag geloven.
Je startsalaris is al boven die grens joh.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
Ja, maar jij moest ook lachen om werkeloze 60+'ers die geen kans hebben op een nieuwe baan dus dat realiteitszin je vreemd is, is geen verrassing.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als mensen zeuren over de hoogte van hun huur. Echt nietsbedragen in de sociale sector en dan krijg je ook nog een huursubsidie. Hoe krijgen ze het op.
En die legt dan aan jou uit dat er zoiets bestaat als een afwasmachinequote:Op maandag 27 maart 2017 18:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Moet je ook eens aan mijn wijf uitleggen.
Gebeurt al vrij rap, inderdaad. Ik ben wel blij dat ik via loting m'n eigen sociale huurwoning gewonnen heb.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je startsalaris is al boven die grens joh.
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:In 2017 moeten woningcorporaties tenminste 80% van de vrijkomende sociale huurwoningen toewijzen aan huishoudens met een jaarinkomen onder de ¤ 36.165. Daarnaast mogen ze 10% van de vrijkomende woningen toewijzen aan huishoudens met een jaarinkomen tussen ¤ 36.165 en ¤ 40.349. Nog eens 10% mogen zij toewijzen zonder te kijken naar het inkomen van de huurder. Wel moeten ze zich voor die 10% aan regels uit de plaatselijke huisvestingsverordening houden.
Die kans lijkt me klein.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moest meer lachen om hun gebrek aan realiteitszin.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar jij moest ook lachen om werkeloze 60+'ers die geen kans hebben op een nieuwe baan dus dat realiteitszin je vreemd is, is geen verrassing.
Dat wordt poepen.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:16 schreef Drugshond het volgende:
Lachen met België en bankzaken.
"Zaakvoerder", noemen ze volgens mij iemand die met de scepter zwaait.
• Moest zo lachen hoe het gesprek verliep. Ik versta je wel maar begrijpen gaat bijzonder lastig worden. Sorry hoor maar ik zit hier in de buurt van een vliegveld.
Aan mijn dialect zal het niet liggen, Stuur anders maar een e-mail. Wat ze ook netjes gedaan heeft.
.
Tussen 35k en 39k is het al praktisch onmogelijk en daarboven kan het überhaupt niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gebeurt al vrij rap, inderdaad. Ik ben wel blij dat ik via loting m'n eigen sociale huurwoning gewonnen heb.
Drinken. Blowen. Hard drugs. Vet voedsel. Teveel vrije tijd.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als mensen zeuren over de hoogte van hun huur. Echt nietsbedragen in de sociale sector en dan krijg je ook nog een huursubsidie. Hoe krijgen ze het op.
Startsalaris van iets waar ik volgende week solliciteer ligt er al flink boven. En dan komt inkomen vriend er nog bij dus mehh. En sowieso: alsof je er binnen enkele jaren kans op zou maken.quote:
Tchock gaat uit van 28k.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zozo, mannetje hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Startsalaris van iets waar ik volgende week solliciteer ligt er al flink boven. En dan komt inkomen vriend er nog bij dus mehh. En sowieso: alsof je er binnen enkele jaren kans op zou maken.
Jezus, wat een slechte grap.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
Die sturen hun managers naar Hamburger University in Amerika, waar ze aan Mcbedrijfskunde-cursus krijgen.
Huursubsidie bestaat al jaren niet meer, dat heet huurtoeslag tegenwoordig. En wordt elk jaar lager. Ook zijn er mensen die een sociale huurwoning hebben en niet in aanmerking komen voor huurtoeslag. Een deel van die mensen valt tussen de wal en het schip: ze worden wel geacht een huur op te hoesten die hoger ligt dan het bedrag dat ze aan een koopwoning kwijt zouden zijn, maar kunnen niet kopen om diverse redenen (waaronder flexwerk).quote:Op maandag 27 maart 2017 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jazekers.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afaik staat die qua hoereca management goed aangeschreven. Je kan van McDonalds veel vinden, maar qua organisatie van hun bedrijf hebben ze doe boel goed voor elkaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
Die sturen hun managers naar Hamburger University in Amerika, waar ze aan Mcbedrijfskunde-cursus krijgen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Hamburgerology? Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lager? Bron?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huursubsidie bestaat al jaren niet meer, dat heet huurtoeslag tegenwoordig. En wordt elk jaar lager.
Eens. Stukje beter dan Chipotle of KFC qua management.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Afaik staat die qua hoereca management goed aangeschreven. Je kan van McDonalds veel vinden, maar qua organisatie van hun bedrijf hebben ze doe boel goed voor elkaar.
Oh ja, ze hebben je rijbewijs ingenomen hè?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga dagelijks met de bus. Binnen 15 minuten zit ik al in de buurt van mijn werk. Ik begin al redelijk bekend te worden tijdens het instappen. Dikke koptelefoon en dito metal om 07:00 s'morgens.
0,0-file.
Zelfs met de fiets doe ik er langer over.
Is een vorm van humor, maar mensen wordt daar serieus bijgebracht hoe filialen te runnen.quote:
Is zelfs een film van.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Afaik staat die qua hoereca management goed aangeschreven. Je kan van McDonalds veel vinden, maar qua organisatie van hun bedrijf hebben ze doe boel goed voor elkaar.
Mooi toch?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:34 schreef Kaas- het volgende:
Toen ik 15 was en daar hamburgers flipte werd mijn manager dus echt naar Hamburger University gestuurd.
Vraag mij toch af hoe zo'n diploma in de markt wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een vorm van humor, maar mensen wordt daar serieus bijgebracht hoe filialen te runnen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi toch?
Kende ook zo'n knul die een studiebeurs van de Mac kreeg. Scheelt toch weer collegegeld.
Bedrijfscursussen dienen dan ook een ander doel.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Vraag mij toch af hoe zo'n diploma in de markt wordt gewaardeerd.
Weet niet of het nog zo is, maar de horecabond FNV en Mc hadden een deal, alles volledig CAO en investeren in mensen, opleidingen etc.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:34 schreef Kaas- het volgende:
Toen ik 15 was en daar hamburgers flipte werd mijn manager dus echt naar Hamburger University gestuurd. Ik vind het nog altijd een topbaan voor mensen van die leeftijd, zou het iedereen aanraden. Best leerzaam.
Fixedquote:Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef Drugshond het volgende:
Waardeloos vreten, voor datzelfde geld heb je een leuke chinees recht op je bord liggen.
Kleine ketens die ambities hebben zullen het zeker waarderen.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Vraag mij toch af hoe zo'n diploma in de markt wordt gewaardeerd.
True, maar het gaat om het verkopen van hamburgers, niet het eten ervan.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef Drugshond het volgende:
Waardeloos vreten, voor datzelfde geld heb je een leuke chinees gerecht op je bord liggen.
Precies. Voor de autisten onder ons zijn er altijd nog Chinese rechtlijnige meisjes.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wil niet dat je Chinees scheef ligt natuurlijk.
Mwahquote:Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bedrijfscursussen dienen dan ook een ander doel.
Ik weet niet hoe jouw BHV was maar met wat ik bij de mijne heb geleerd zou ik nog niet een hommel met een gekneusde vleugel kunnen redden.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah
Technisch zou ik levens kunnen redden met mijn BHV.
Tactisch zou ik me kunnen beroepen dat ik die hufter niet wil helpen (Staat niet in mijn CAO)
Hamburgers kan je sowieso beter bij Burger King eten.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
True, maar het gaat om het verkopen van hamburgers, niet het eten ervan.
Hamburgers kun je beter zelf maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hamburgers kan je sowieso beter bij Burger King eten.
McKroketquote:Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef Drugshond het volgende:
Waardeloos vreten, voor datzelfde geld heb je een leuke chinees gerecht op je bord liggen.
Ik maak ze liever zelfquote:Op maandag 27 maart 2017 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hamburgers kan je sowieso beter bij Burger King eten.
Of desnoods gewoon halen bij zo'n hipstertent.quote:
Klopt, maar duur.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of desnoods gewoon halen bij zo'n hipstertent.
Ik zou niet weten waarom. Ik ben overduidelijk het zonnetje in huis hier.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Post boven mijn vorige post vond ik een vrij accurate imitatie van Maarten.
Precies, veel lekkerder. In de US vond ik de burgers in een diner ook 100x beter dan die troep van de ketens.quote:
Oh ja, Mono is wel de Maarten van deze sc.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Post boven mijn vorige post vond ik een vrij accurate imitatie van Maarten.
Volgens mij zijn ze bij de meeste van die tenten hier niet veel duurder dan de Mac. Laatst bij Beers & Barrels wel een of andere Hamburger met o.a. bacon, pulled pork gehad, die was wel aardig.quote:
Parkeerplaats rond de 100 euro, garage duurder. In grote steden. Is wel afhankelijk vd locatie uiteraard.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lager? Bron?
Tevens, een parkeerplaats van 200 euro? Wat?
De mac is ook schandalig duur, als je kijkt wat je er voor krijgt.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij de meeste van die tenten hier niet veel duurder dan de Mac. Laatst bij Beers & Barrels wel een of andere Hamburger met o.a. bacon, pulled pork gehad, die was wel aardig.
Ik heb ook serieus nog nooit van een normaal bedrijf gehoord dat personeel op de puberleeftijd zoveel leert. Ik ben er oprecht wel van onder de indruk hoor, dat is het chille aan die Mac.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weet niet of het nog zo is, maar de horecabond FNV en Mc hadden een deal, alles volledig CAO en investeren in mensen, opleidingen etc.
Het is fastfood, maar zeer slim gemarket en gemanaged fastfood.
Ik ga door dit topic zo hamburgers halen bij de AHquote:Op maandag 27 maart 2017 19:51 schreef Kaas- het volgende:
Ben pas tegen negen uur thuis van m'n werk dus ga miss wel ff naar de Mac dan maar nu. Nu heb ik plots wel zin.
Burgermeester.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij de meeste van die tenten hier niet veel duurder dan de Mac. Laatst bij Beers & Barrels wel een of andere Hamburger met o.a. bacon, pulled pork gehad, die was wel aardig.
Whehehequote:Op maandag 27 maart 2017 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga door dit topic zo hamburgers halen bij de AH
Niet gezien, toen was ik waarschijnlijk onderweg vanuit limboland. Maar hij zal zich wel rot geschrokken zijn. Zo vaak komt hij niet in deze herberg.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, Mono is wel de Maarten van deze sc.
Heb je Hexa nog even op z'n vingers getikt voor die bizarre moderatie hier vanochtend?
Hamburgertenten lijken trouwens wel de laatste hipsterrage, die dingen springen tegenwoordig op elke straathoek uit de grond.quote:
Hamburger is het nieuwe sushi.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hamburgertenten lijken trouwens wel de laatste hipsterrage, die dingen springen tegenwoordig op elke straathoek uit de grond.
Nog nooit bij zo'n hipstertent geweest.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef Kaas- het volgende:
Rotterdam is trouwens wel burgerhoofdstad. Echt zo ontzettend chille burgertenten daar he.Helaas allemaal klein, dus lastig om daar te gaan eten op de grote POL-meet die in Rotterdam hoort te zijn de eerstvolgende keer.
Hij haalde mijn post waarin ik aan Japie vroeg of hij Baudet een reptillian vond weg omdat ie het getroll vondquote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet gezien, toen was ik waarschijnlijk onderweg vanuit limboland. Maar hij zal zich wel rot geschrokken zijn. Zo vaak komt hij niet in deze herberg.
Ja, hij kwam even de SC schoonvegen. Hij was ook heel snel weer weg.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet gezien, toen was ik waarschijnlijk onderweg vanuit limboland. Maar hij zal zich wel rot geschrokken zijn. Zo vaak komt hij niet in deze herberg.
O jee, een BHV.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah
Technisch zou ik levens kunnen redden met mijn BHV.
Tactisch zou ik me kunnen beroepen dat ik die hufter niet wil helpen (Staat niet in mijn CAO)
Gaan we dan wel naar die wijk die half PVV half DENK stemde?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef Kaas- het volgende:
Rotterdam is trouwens wel burgerhoofdstad. Echt zo ontzettend chille burgertenten daar he.Helaas allemaal klein, dus lastig om daar te gaan eten op de grote POL-meet die in Rotterdam hoort te zijn de eerstvolgende keer.
Feijenoord.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gaan we dan wel naar die wijk die half PVV half DENK stemde?
Haringhappen is koeltoer.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Gebraden koe is wel beter te nassen dan rauwe vis.
Ik ben voor mijn parkeergarage in Amsterdam nog geen ¤ 75 kwijt.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Parkeerplaats rond de 100 euro, garage duurder. In grote steden. Is wel afhankelijk vd locatie uiteraard.
Oh ja, van die club. Sparta.quote:
Terechte ingreep.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij haalde mijn post waarin ik aan Japie vroeg of hij Baudet een reptillian vond weg omdat ie het getroll vond
Dan moet je integreren.quote:
Dan gaan we in mei ff zo'n burgertje pakken.quote:
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Gebraden koe is wel beter te nassen dan rauwe vis.
Heb er inmiddels twee punten bij.quote:
WTF is er in juni dan?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan gaan we in juni ff zo'n burgertje pakken.
Burgerschapexamen.quote:
Jazeker. Genieten.quote:
Parkeerplaatsen in mijn complex zijn ¤ 90,- p/mnd, en dat staat je auto gewoon buiten. Wel achter een hek.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn parkeergarage in Amsterdam nog geen ¤ 75 kwijt.
Daarnaast, dan moet je dus al op de ¤ 710,68 aan kale huur zitten, wil je voor je totale woonlasten richting de ¤ 900 gaan.
Dan gaan Tem en ik een hamburger vreten. Wat moet er nog meer allemaal zijn dan tante Nelly? Kom ook dan.quote:
Niets, vond alleen juni wat arbitrair.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan gaan Tem en ik een hamburger vreten. Wat moet er nog meer allemaal zijn dan tante Nelly? Kom ook dan.
Tante Nelly? Is dat niet die overpricete snackbar waar je ook aan de alcohol kan (wijn, whiskey, cocktails etc)?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan gaan Tem en ik een hamburger vreten. Wat moet er nog meer allemaal zijn dan tante Nelly? Kom ook dan.
7,3 gemiddeld zie ik, matig weer. Daar zit ik toch wel 1,5 punt boven.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:01 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb er inmiddels twee punten bij.
Qua burgers?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
Casablanca scoort beter dan Amsterdam.
https://fd.nl/ondernemen/(...)s-financieel-centrum
Maar hoe kom je dan aan ¤900 voor sociale huur en wie heeft er een auto nodig in hartje centrum?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Parkeerplaatsen in mijn complex zijn ¤ 90,- p/mnd, en dat staat je auto gewoon buiten. Wel achter een hek.
Laat staan parkeerplaatsen in een parkeergarage of een eigen garage. Nu woon ik wel echt in het centrum.
Stond je in je P-jaar ook 8.8?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
7,3 gemiddeld zie ik, matig weer. Daar zit ik toch wel 1,5 punt boven.
Oh ik bedoelde ook mei eigenlijk. Is pas maart natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niets, vond alleen juni wat arbitrair.
Heb je dit afgestemd met Tem?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij haalt er altijd zo veel irrelevante dingen bij hè.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
en wie heeft er een auto nodig in hartje centrum?
Studeerde jij geen rechten dan?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:08 schreef KetchupFTW het volgende:
Bovendien, ik doe een serieuze studie in tegenstelling tot die gekke wannabe-economen
Ik sta nu 7.6.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
8.1
Daarna verval
Ik studeer volgens de U-curve
Klopt. Rotterdam bijvoorbeeld wel.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Maar ja, wat scoort er niet beter dan Amsterdam...
De rest van Nederland.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Jawel, maar ik doe wel honourscollege.quote:
Je gaat gewoon lekker mee.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niets, vond alleen juni wat arbitrair.
Nou ja, als we dan toch doen alsof sociale huurders maandlasten hebben van ¤800-¤900.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij haalt er altijd zo veel irrelevante dingen bij hè.
Niet ¤900 voor sociale huur, maar richting de 900 voor een sociale huurwoning + vrije sector "onderdak" voor je bolide?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan ¤900 voor sociale huur en wie heeft er een auto nodig in hartje centrum?
Dat is een beetje als een Mac-medewerker die ook naar de Hamburger University gaat.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe wel honourscollege.
Van bij de Mc drek?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan gaan we in mei ff zo'n burgertje pakken.
Ja, excuus. Had wijnproeverij.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die sluit vast wel aan.
Ik nodig jou dan ook weer uit. Kan je er weer niet op reageren.
Rotterdam?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Mr dr Nigel van de juridische macht.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe wel honourscollege.
Erik, heb iets moois besteld kijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet prof.quote:
Eh, ja. Die zijn er gewoon ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, als we dan toch doen alsof sociale huurders maandlasten hebben van ¤800-¤900.
Als je dat onder noodzakelijke huisvesting schaart... Ik vind minimaal ¤190 per maand voor een droog plekje nogal wat voor iemand die niet in z'n eigen huisvesting kan voorzien.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet ¤900 voor sociale huur, maar richting de 900 voor een sociale huurwoning + vrije sector "onderdak" voor je bolide?
Waarvoor nodig? Om naar je werk te gaan? Boodschappen? Familiebezoek? Vakantie? Voor spullen vd bouwmarkt? Etc etc.
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erik, heb iets moois besteld kijkWuft hoor. Moet ook weer eens wat kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
De uitzondering. Niet de regel.quote:
Weer een nieuw woord geleerd.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wuft hoor. Moet ook weer eens wat kopen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tante Nelly? Is dat niet die overpricete snackbar waar je ook aan de alcohol kan (wijn, whiskey, cocktails etc)?
Wuft niet kennenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erik, heb iets moois besteld kijkThe National.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wellicht m'n favoriete band ooit.
Niet Wham?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
The National.![]()
Nooit gehoord van flexwerk zeker? En behoorlijk inkomen en toch (hoogste segement) sociale huur kunnen huren? Of tig jaar gelden de sociale huur binnengekomen zijn en nog steeds huren?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je dat onder noodzakelijke huisvesting schaart... Ik vind minimaal ¤190 per maand voor een droog plekje nogal wat voor iemand die niet in z'n eigen huisvesting kan voorzien.
Dan kun je met vakanties en die ene keer naar de bouwmarkt per jaar goedkoper een auto huren. Heb je het voor je werk nodig, dan is het wel een ander verhaal, maar dan verwacht ik ook een hoger inkomen als je daarvoor buiten de stad moet werken.
Dit win je nooit.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:08 schreef KetchupFTW het volgende:
Bovendien, ik doe een serieuze studie in tegenstelling tot die gekke wannabe-economen
Ik heb het helemaal niet over "in de regel" gehad vriend.quote:
Trump trump trump!quote:
Dit is allemaal niet meer lekker te rijmen met je eerste statement, dat sociaal huren vaak niet zo goedkoop is als mensen denken.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van flexwerk zeker? En behoorlijk inkomen en toch (hoogste segement) sociale huur kunnen huren? Of tig jaar gelden de sociale huur binnengekomen zijn en nog steeds huren?
Ach, waarom doe ik nog moeite eigenlijk...
Op het herentoilet?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die beleefden afgelopen kerst hun hoogtepunt.
Kreeg je !?, niet mooi.quote:
Alleen jammer voor de mensen die niet kunnen kopen he? Want flexwerk, ZZP-er etc.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is allemaal niet meer lekker te rijmen met je eerste statement, dat sociaal huren vaak niet zo goedkoop is als mensen denken.
Prima als je een lekkere baan hebt, of tien jaar geleden je steunwoning binnen kwam en nu het dubbele binnenharkt, maar dan is het alleen maar te prijzen dat ze hogere huur doorrekenen, want dan ontstaat er plaats voor hulpbehoevenden die in de regel geen ¤ 900,- moeten betalen voor huis + parkeerplaats.
Ik had liever gehad dat Sjors er vroegtijdig een eind aan had gemaakt.quote:
Mwah, ik vond dat je deed voorkomen alsof het vaker voorkwam. Je sprak hier niet over een uitzonderingssituatie, zie de gemarkeerde passages.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over "in de regel" gehad vriend.
Ik heb gezegd dat die er ook zijn.
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overigens is sociale huur dus vaak niet zo goedkoop als mensen denken. Er zijn mensen die qua huur tegen de sociale huurgrens aanzitten en tevens een parkeerplaats of garage huren (die vaak vrije sectorhuur zijn, al is een woningbouwvereniging eigenaar). Die komen al snel aan een huur van 800 a 900 euro elke maand.
Ik ben meer fan van hun latere werk (Boxer, High Violet) en ken deze nog niet. Maar hij was te vet om te laten liggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
The National.![]()
Dat laatste bolde sloeg dus niet op het eerste bolde. En zie mijn vorige post.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ik vond dat je deed voorkomen alsof het vaker voorkwam. Je sprak hier niet over een uitzonderingssituatie, zie de gemarkeerde passages.
[..]
Dat zijn dan ook geen producten die goedkoop moeten zijn. De gemiddelde huur van een Amsterdamse corporatiewoning (voor huurtoeslag) is ¤479,- per maand.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen jammer voor de mensen die niet kunnen kopen he? Want flexwerk, ZZP-er etc.
En nee, vaak is het niet zo goedkoop als men denkt nee. Mensen die een eensgezinswoning huren voor ¤ 300 p/mnd zijn er niet zo veel. In de Randstad en de schil er omheen dan.
Boxer en High Violet zijn bijzonder goed, alhoewel dit ook een aardige plaat is. Hun debuutalbum vond ik altijd maar het minst.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van hun latere werk (Boxer, High Violet) en ken deze nog niet. Maar hij was te vet om te laten liggen.oplage is maar 2000 ook.
Oplage is een analoog begrip.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van hun latere werk (Boxer, High Violet) en ken deze nog niet. Maar hij was te vet om te laten liggen.oplage is maar 2000 ook.
Ehhh, dat zou het dus wel moeten zijn. Meeste mensen zijn niet voor niks aangewezen op sociale huur. Het hoeft niet heel luxe te zijn, maar dat is iets anders.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen producten die goedkoop moeten zijn. De gemiddelde huur van een Amsterdamse corporatiewoning (voor huurtoeslag) is ¤479,- per maand.
Helaas niet.quote:
Ik kijk geen voetbal dus geen idee.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:39 schreef Webschip het volgende:
Het schijnt dat het land z'n kop staat. Het land zou een of andere voetbalwedstrijd hebben verloren en er schijnt iets met een bondscoach te zijn.
Vreselijk allemaal.
Er is niets met de bondcoach, die is er namelijk niet meerquote:Op maandag 27 maart 2017 20:39 schreef Webschip het volgende:
Het schijnt dat het land z'n kop staat. Het land zou een of andere voetbalwedstrijd hebben verloren en er schijnt iets met een bondscoach te zijn.
Vreselijk allemaal.
Gelukkig maar. Dan ben ik niet de enige.quote:
Zeker, er bestaan mensen met een onzeker of middelhoog inkomen die een sociale huurwoning betrekken in een duur deel van Nederland, met een eigen auto die ze niet kunnen missen voor hun werk en relatief hoge maandlasten. Dit is echter een erg klein deel van het huurdersbestand van woningcorporaties.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ehhh, dat zou het dus wel moeten zijn. Meeste mensen zijn niet voor niks aangewezen op sociale huur. Het hoeft niet heel luxe te zijn, maar dat is iets anders.
En ¤479 voor huurtoeslag valt reuze mee.
Mijn punt was dat er dus ook mensen sociaal huren die in het geheel niet goedkoop uit zijn ¤ 800 a ¤ 900 (incl de plek voor een bolide) is voor een alleenstaande flexwerker of ZZP-er een serieuze kostenpost. Sociale huur is dus niet alleen maar met je gezin in een eensgezinswoning van ¤ 300 p/mnd wonen (na aftrek huurtoeslag).
Ik kijk ook geen voetbal en weet alleen via de radio dat Danny Blind is ontslagen. Een ramp.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:39 schreef Webschip het volgende:
Vreselijk allemaal.
Volgens mij nog niet. Maar ze zal wel doorgaan denk ik.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zijn er naast Arib inmiddels almandere kandidaten voor het Kamervoorzitterschap? Men kan zich aanmelden tot morgenochtend 10:00 uur begreep ik.
Ik hoop maar niet dat hij dood is.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er is niets met de bondcoach, die is er namelijk niet meer
Met zo'n rood hoofd hard met dat hamertje slaan voor een schorsing als je moet kakken.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:44 schreef Kaas- het volgende:
Oei. Ik schrijf vanavond nog maar gauw een briefje dan.
Dat is ook alles wat ik weet. Het gekke is alleen dat vrijwel IEDERE praatshow vanavond hierover gaat.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen voetbal en weet alleen via de radio dat Danny Blind is ontslagen. Een ramp.
Misschien Martin Bosma?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zijn er naast Arib inmiddels al andere kandidaten voor het Kamervoorzitterschap? Men kan zich aanmelden tot morgenochtend 10:00 uur begreep ik.
Moet geen koffie drinken vlak voor zo'n debatje nee.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Met zo'n rood hoofd hard met dat hamertje slaan voor een schorsing als je moet kakken.
Geen idee, ik kijk geen praatshows.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is ook alles wat ik weet. Het gekke is alleen dat werkelijk vrijwel IEDERE praatshow vanavond hierover gaat.
Ja, daar werd vanochtend op Radio1 al over geklaagd.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is ook alles wat ik weet. Het gekke is alleen dat werkelijk vrijwel IEDERE praatshow vanavond hierover gaat.
Ik bestelde heel irritant een Big Mac. Hij zei gewoon 'ok' en gaf me een Whopper.quote:
Wie het breed heeft...quote:
Toen ging het nog ergens om.quote:
Dan ben ik gelukkig niet de enige dan. Ik vind de ophef ook wel een beetje erg overdreven allemaal.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar werd vanochtend op Radio1 al over geklaagd.
Jammer dat hij je geen tik verkocht.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bestelde heel irritant een Big Mac. Hij zei gewoon 'ok' en gaf me een Whopper.
Wel lekker trouwens.
Niet alleen hartje stad (en dan ook echt hartje stad), maar ondanks dat ook vlak bij uitvalswegen (binnen minuut of 3 op de Utrechtsebaan en binnen 5 min op het Prins Clausplein indien niet in de spits), op loopafstand van 2 stations, vlak bij behoorlijk wat ov-lijnen etc. Locatie, locatiequote:Op maandag 27 maart 2017 20:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker, er bestaan mensen met een onzeker of middelhoog inkomen die een sociale huurwoning betrekken in een duur deel van Nederland, met een eigen auto die ze niet kunnen missen voor hun werk en relatief hoge maandlasten. Dit is echter een erg klein deel van het huurdersbestand van woningcorporaties.
Het merendeel van de huurders heeft gewoon veel waard voor haar geld, krijgt huurtoeslag en moet sowieso weinig betalen. Overigens zou ik direct tekenen voor een sociale huurwoning van ¤900 hartje stad met een eigen parkeerplaats. Dat kost je tegenwoordig al gauw ¤1400+ als je de markthuur moet betalen.
Over breed gesproken. Jij had laatst een foto van Ton Elias met een interessant mevrouwtje. Wie was dat?quote:
Mooi. Ik zou het complex wel willen kopen, maar dat wil de woningcorporatie vaak niet. Terwijl, waar zijn die nou voor op aarde?!?!quote:Op maandag 27 maart 2017 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet alleen hartje stad (en dan ook echt hartje stad), maar ondanks dat ook vlak bij uitvalswegen (binnen minuut of 3 op de Utrechtsebaan en binnen 5 min op het Prins Clausplein indien niet in de spits), op loopafstand van 2 stations, vlak bij behoorlijk wat ov-lijnen etc. Locatie, locatie
Ik weet ook niet waarom voetbal zo vreselijk belangrijk is geworden.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig niet de enige dan. Ik vind de ophef ook wel een beetje erg overdreven allemaal.
Ik hoop het. Vind dat ze het prima doet.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet. Maar ze zal wel doorgaan denk ik.
Die zou het prima doen.quote:
Barbara Visser.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Over breed gesproken. Jij had laatst een foto van Ton Elias met een interessant mevrouwtje. Wie was dat?
Dat heb ik me altijd al afgevraagd. Ach het socialisme bindt het land niet meer, maar kennelijk wel zoiets als voetbal: identiteit. Dat is dan misschien een voordeel.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom voetbal zo vreselijk belangrijk is geworden.
Geworden? Was dat niet al decennia lang het geval dan?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker op tijd gepiekt, die SP.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Weet je dat Roemer de deur op een kier heeft gezet? Hij wil mogelijk met de VVD reageren!
Wie schrijft, die blijft.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:44 schreef Kaas- het volgende:
Oei. Ik schrijf vanavond nog maar gauw een briefje dan.
Als je de partij buiten beschouwing laat, dan zou ik hem graag als voorzitter zien. Maar voor mij mag Arib gewoon door, die doet het ook goed.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zou het prima doen.
Al heb ik het niet zo op zijn denkbeelden, voorzitten kan hij.
Mwah, dat lijkt me wel uitgesloten. Hij heeft enkel gezegd dat het zou "heroverwogen" kunnen worden of dat er nieuwe verkiezingen moeten worden gehouden als er anders helemaal geen regering gevormd zou kunnen worden.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Weet je dat Roemer de deur op een kier heeft gezet? Hij wil mogelijk met de VVD reageren!
Lang geleden was het een sport voor de lagere klassen. Die keken ernaar. De elite, de gestudeerden en de kunstenaars, keken er niet naar om. Dat laatste is veranderd.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geworden? Was dat niet al decennia lang het geval dan?
De elite bestaat niet meer.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Lang geleden was het een sport voor de lagere klassen. Die keken ernaar. De elite, de gestudeerden en de kunstenaars, keken er niet naar om. Dat laatste is veranderd.
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi. Ik zou het complex wel willen kopen, maar dat wil de woningcorporatie vaak niet. Terwijl, waar zijn die nou voor op aarde?!?!
Ik denk dat die piek wel komt, maar dan met Lilian Marijnissen. Nog even geduld dus.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker op tijd gepiekt, die SP.
Zou wel genieten zijn.
Ze zijn opgegaan in de massa en zijn nu net zo fanatiek over voetbal als de buurman om de hoek.quote:
We zullen zien!quote:Op maandag 27 maart 2017 20:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat die piek wel komt, maar dan met Lilian Marijnissen. Nog even geduld dus.
Was en is geworden, vanaf dat Cruijffnaar Spanje vertrok stelde het niks meer voor, hebben ze een ander gevonden?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer. Zou er een index+3% contract op willen mikken.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Locatie is super, en veel hoef je er niet aan te doen ook. Is vernieuwbouw die eind zomer 2009 opgeleverd werd. Is nog niks verouderd of afgeleefd.
Maar ik denk idd niet dat het te koop is. Gelukkig
Hebben de Marxisten toch gewonnen.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn opgegaan in de massa en zijn nu net zo fanatiek over voetbal als de buurman om de hoek.
Ook al een 80's fan?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:57 schreef GSbrder het volgende:
Over genieten gesproken: varkenshaasje met champignonsaus vanavond.
Dank voor de nuance!quote:Op maandag 27 maart 2017 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, dat lijkt me wel uitgesloten. Hij heeft enkel gezegd dat het zou "heroverwogen" kunnen worden of dat er nieuwe verkiezingen moeten worden gehouden als er anders helemaal geen regering gevormd zou kunnen worden.
De kans dat er echt geen andere regering gevormd kan worden is echt 0,000001% lijkt me. Schippers heeft ook gezegd in haar verslag dat de VVD nog steeds wordt uitgesloten, ondanks die uitspraak.
Ja, het is inderdaad niet handig gezegd. En inderdaad maakt dat weer sappige headlines.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dank voor de nuance!
Ik kon mij het anders ook niet voorstellen. Maar als die kans echt zo enorm klein is, dan had Roemer die uitspraak beter niet kunnen doen volgens mij. Zo'n bericht in de media wordt doorgaans nogal ongenuanceerd de wereld in geholpen...
Af en toe. Niet te vaak.quote:
zou ik het je tegen maken?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:57 schreef GSbrder het volgende:
Over genieten gesproken: varkenshaasje met champignonsaus vanavond.
Uiteraard zou je dat willenquote:Op maandag 27 maart 2017 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jammer. Zou er een index+3% contract op willen mikken.
Gaaf. Chill als kinderen van die schoenen met lichtjes aanhebben. Echte bazen.quote:
Trouwens: dat is het al. Of zowat. Verhuurdersheffing enzo..quote:Op maandag 27 maart 2017 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jammer. Zou er een index+3% contract op willen mikken.
Met als finishing touch het rood. Net of diegene in een plas met bloed heeft lopen stampen.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gaaf. Chill als kinderen van die schoenen met lichtjes aanhebben. Echte bazen.
Verhuurdersheffing? Bedoel je niet scheefwonen?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trouwens: dat is het al. Of zowat. Verhuurdersheffing enzo..
Kan momenteel ook niet verkassen, veel te duur allemaal.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wij paupers moeten ook wat hè, meneer Zuidasjurist.
FvD?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:28 schreef Tchock het volgende:
Nog gespot onderweg: dit stond er twee weken terug nog niet. Raad de partij?
[ afbeelding ]
Loop volgende keer dan even naar Schinkelhaven.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:19 schreef Tchock het volgende:
Lange avondwandeling gemaakt, de lente is echt chill.
Daar kwam ik ook nog langs.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Loop volgende keer dan even naar Schinkelhaven.
Ik bedoel de verhuurdersheffing. Scheefwonen is larie.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verhuurdersheffing? Bedoel je niet scheefwonen?
Lang niet geweest. Binnekort maar weer eens met een bezoek vereren.quote:
Mijn eerste woning was een koopwoning. Huren is voor homo's.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wij paupers moeten ook wat hè, meneer Zuidasjurist.
Deze zit bij Remlof om de hoek. Vond ik ook mooi.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:28 schreef Tchock het volgende:
Nog gespot onderweg: dit stond er twee weken terug nog niet. Raad de partij?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |