Op het herentoilet?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die beleefden afgelopen kerst hun hoogtepunt.
Kreeg je !?, niet mooi.quote:
Alleen jammer voor de mensen die niet kunnen kopen he? Want flexwerk, ZZP-er etc.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is allemaal niet meer lekker te rijmen met je eerste statement, dat sociaal huren vaak niet zo goedkoop is als mensen denken.
Prima als je een lekkere baan hebt, of tien jaar geleden je steunwoning binnen kwam en nu het dubbele binnenharkt, maar dan is het alleen maar te prijzen dat ze hogere huur doorrekenen, want dan ontstaat er plaats voor hulpbehoevenden die in de regel geen ¤ 900,- moeten betalen voor huis + parkeerplaats.
Ik had liever gehad dat Sjors er vroegtijdig een eind aan had gemaakt.quote:
Mwah, ik vond dat je deed voorkomen alsof het vaker voorkwam. Je sprak hier niet over een uitzonderingssituatie, zie de gemarkeerde passages.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over "in de regel" gehad vriend.
Ik heb gezegd dat die er ook zijn.
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overigens is sociale huur dus vaak niet zo goedkoop als mensen denken. Er zijn mensen die qua huur tegen de sociale huurgrens aanzitten en tevens een parkeerplaats of garage huren (die vaak vrije sectorhuur zijn, al is een woningbouwvereniging eigenaar). Die komen al snel aan een huur van 800 a 900 euro elke maand.
Ik ben meer fan van hun latere werk (Boxer, High Violet) en ken deze nog niet. Maar hij was te vet om te laten liggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
The National.![]()
Wellicht m'n favoriete band ooit.
Dat laatste bolde sloeg dus niet op het eerste bolde. En zie mijn vorige post.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ik vond dat je deed voorkomen alsof het vaker voorkwam. Je sprak hier niet over een uitzonderingssituatie, zie de gemarkeerde passages.
[..]
Dat zijn dan ook geen producten die goedkoop moeten zijn. De gemiddelde huur van een Amsterdamse corporatiewoning (voor huurtoeslag) is ¤479,- per maand.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen jammer voor de mensen die niet kunnen kopen he? Want flexwerk, ZZP-er etc.
En nee, vaak is het niet zo goedkoop als men denkt nee. Mensen die een eensgezinswoning huren voor ¤ 300 p/mnd zijn er niet zo veel. In de Randstad en de schil er omheen dan.
Boxer en High Violet zijn bijzonder goed, alhoewel dit ook een aardige plaat is. Hun debuutalbum vond ik altijd maar het minst.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van hun latere werk (Boxer, High Violet) en ken deze nog niet. Maar hij was te vet om te laten liggen.oplage is maar 2000 ook.
Oplage is een analoog begrip.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van hun latere werk (Boxer, High Violet) en ken deze nog niet. Maar hij was te vet om te laten liggen.oplage is maar 2000 ook.
Ehhh, dat zou het dus wel moeten zijn. Meeste mensen zijn niet voor niks aangewezen op sociale huur. Het hoeft niet heel luxe te zijn, maar dat is iets anders.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen producten die goedkoop moeten zijn. De gemiddelde huur van een Amsterdamse corporatiewoning (voor huurtoeslag) is ¤479,- per maand.
Helaas niet.quote:
Ik kijk geen voetbal dus geen idee.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:39 schreef Webschip het volgende:
Het schijnt dat het land z'n kop staat. Het land zou een of andere voetbalwedstrijd hebben verloren en er schijnt iets met een bondscoach te zijn.
Vreselijk allemaal.
Er is niets met de bondcoach, die is er namelijk niet meerquote:Op maandag 27 maart 2017 20:39 schreef Webschip het volgende:
Het schijnt dat het land z'n kop staat. Het land zou een of andere voetbalwedstrijd hebben verloren en er schijnt iets met een bondscoach te zijn.
Vreselijk allemaal.
Gelukkig maar. Dan ben ik niet de enige.quote:
Zeker, er bestaan mensen met een onzeker of middelhoog inkomen die een sociale huurwoning betrekken in een duur deel van Nederland, met een eigen auto die ze niet kunnen missen voor hun werk en relatief hoge maandlasten. Dit is echter een erg klein deel van het huurdersbestand van woningcorporaties.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ehhh, dat zou het dus wel moeten zijn. Meeste mensen zijn niet voor niks aangewezen op sociale huur. Het hoeft niet heel luxe te zijn, maar dat is iets anders.
En ¤479 voor huurtoeslag valt reuze mee.
Mijn punt was dat er dus ook mensen sociaal huren die in het geheel niet goedkoop uit zijn ¤ 800 a ¤ 900 (incl de plek voor een bolide) is voor een alleenstaande flexwerker of ZZP-er een serieuze kostenpost. Sociale huur is dus niet alleen maar met je gezin in een eensgezinswoning van ¤ 300 p/mnd wonen (na aftrek huurtoeslag).
Ik kijk ook geen voetbal en weet alleen via de radio dat Danny Blind is ontslagen. Een ramp.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:39 schreef Webschip het volgende:
Vreselijk allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |