Mr dr Nigel van de juridische macht.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe wel honourscollege.
Erik, heb iets moois besteld kijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet prof.quote:
Eh, ja. Die zijn er gewoon ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, als we dan toch doen alsof sociale huurders maandlasten hebben van ¤800-¤900.
Als je dat onder noodzakelijke huisvesting schaart... Ik vind minimaal ¤190 per maand voor een droog plekje nogal wat voor iemand die niet in z'n eigen huisvesting kan voorzien.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet ¤900 voor sociale huur, maar richting de 900 voor een sociale huurwoning + vrije sector "onderdak" voor je bolide?
Waarvoor nodig? Om naar je werk te gaan? Boodschappen? Familiebezoek? Vakantie? Voor spullen vd bouwmarkt? Etc etc.
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erik, heb iets moois besteld kijkWuft hoor. Moet ook weer eens wat kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
De uitzondering. Niet de regel.quote:
Weer een nieuw woord geleerd.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wuft hoor. Moet ook weer eens wat kopen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tante Nelly? Is dat niet die overpricete snackbar waar je ook aan de alcohol kan (wijn, whiskey, cocktails etc)?
Wuft niet kennenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erik, heb iets moois besteld kijkThe National.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wellicht m'n favoriete band ooit.
Niet Wham?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
The National.![]()
Wellicht m'n favoriete band ooit.
Nooit gehoord van flexwerk zeker? En behoorlijk inkomen en toch (hoogste segement) sociale huur kunnen huren? Of tig jaar gelden de sociale huur binnengekomen zijn en nog steeds huren?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je dat onder noodzakelijke huisvesting schaart... Ik vind minimaal ¤190 per maand voor een droog plekje nogal wat voor iemand die niet in z'n eigen huisvesting kan voorzien.
Dan kun je met vakanties en die ene keer naar de bouwmarkt per jaar goedkoper een auto huren. Heb je het voor je werk nodig, dan is het wel een ander verhaal, maar dan verwacht ik ook een hoger inkomen als je daarvoor buiten de stad moet werken.
Dit win je nooit.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:08 schreef KetchupFTW het volgende:
Bovendien, ik doe een serieuze studie in tegenstelling tot die gekke wannabe-economen
Ik heb het helemaal niet over "in de regel" gehad vriend.quote:
Dit is allemaal niet meer lekker te rijmen met je eerste statement, dat sociaal huren vaak niet zo goedkoop is als mensen denken.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van flexwerk zeker? En behoorlijk inkomen en toch (hoogste segement) sociale huur kunnen huren? Of tig jaar gelden de sociale huur binnengekomen zijn en nog steeds huren?
Ach, waarom doe ik nog moeite eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |