Denk niet dat dat voor veel mensen geldt hier.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:39 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar nog nooit buiten de EU zijn geweest.
Dan moet je ook wel een beperkt wereldbeeld hebben.
Telt Vaticaanstad?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk niet dat dat voor veel mensen geldt hier.
Ik ben tenminste nog heel vaak in Zwitserland geweest. En in Tsjecho-Slowakije toen het nog één land buiten de EU wasquote:Op maandag 27 maart 2017 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zwitserland ook wel de nodige keren, ja. En Hongarije voordat het in de EU zat. Misschien komende zomer in Noorwegen, en het VK is natuurlijk binnenkort ook geen EU meer.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht aan Zwitserland maar dat is ook een goede ja.
Correct.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:39 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar nog nooit buiten de EU zijn geweest.
Dan moet je ook wel een beperkt wereldbeeld hebben.
Ik kook, degene die kookt wast niet af.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:25 schreef remlof het volgende:
Die kan je ook in het lokale restaurant eten. Hoef je ook de afwas niet te doen
Over vier jaar is je wachttijd nog twee jaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht, even kijken of ik al voor een sociale huurwoning in aanmerking kom. 0,0 dus met vier jaar wachttijd. Over vier jaar nog maar weer eens inloggen.
Moet je ook eens aan mijn wijf uitleggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kook, degene die kookt wast niet af.
Hier komen dan ook uitsluitend kosmopoliete wereldburgers.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je teveel centen krijgt voor een sociale hut.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht, even kijken of ik al voor een sociale huurwoning in aanmerking kom. 0,0 dus met vier jaar wachttijd. Over vier jaar nog maar weer eens inloggen.
Sommige mensen ontdekken zichzelf helemaal tijdens het reizen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Correct.
Maar heb een schurfthekel aan reizen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Correct.
Maar heb een schurfthekel aan reizen.
Ja. Van in het buitenland wonen en werken leer je veel meer over jezelf.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sommige mensen ontdekken zichzelf helemaal tijdens het reizen.
Wat een onzin.
Pokkel woont al effectief in het buitenland.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Van in het buitenland wonen en werken leer je veel meer over jezelf.
Moet dat buitenland wel buiten de EU liggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Van in het buitenland wonen en werken leer je veel meer over jezelf.
Lekker foto's plaatsen van de koalaknuffelboerderij omdat je heel origineel een jaar de tijd neemt na je studie om door Australie te backpacken.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar dan kun je nooit je Facebook, Instragram of weblog opvullen met iets leuks.
Lekker op een mishandelde olifant rondlopen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker foto's plaatsen van de koalaknuffelboerderij omdat je heel origineel een jaar de tijd neemt na je studie om door Australie te backpacken.
Ja, beter ga je georganiseerd vrijwilligerswerken in de Afrikaanse rimboe.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker foto's plaatsen van de koalaknuffelboerderij omdat je heel origineel een jaar de tijd neemt na je studie om door Australie te backpacken.
Lief van je.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je teveel centen krijgt voor een sociale hut.
quote:Op maandag 27 maart 2017 18:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk sterk van het hotel af, een four-seasons heeft altijd wel meerdere vreetschuren waarvan één met een sterretje.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat zijn meestal niet de beste.
Anders betaal je amper belasting. Puur eigenbelang dit.quote:
Als ik dan nog steeds in dit krot woon en ik ben nog niet neergestoken door een of andere drugsdealer spring ik van het balkon af denk ik.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders betaal je amper belasting. Puur eigenbelang dit.
Pleit je nu impliciet voor belastingverhogingen?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders betaal je amper belasting. Puur eigenbelang dit.
Eerste verdieping?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik dan nog steeds in dit krot woon en ik ben nog niet neergestoken door een of andere drugsdealer spring ik van het balkon af denk ik.
Voor de studenten, jazeker.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Pleit je nu impliciet voor belastingverhogingen?
De elite. Het smaldeel van Nederland met een betaalde baan en nettobetaler.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh dan. Zolang je de elite maar buiten schot houdt.
En met bergen villasubsidie, laten we dat niet vergeten.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De elite. Het smaldeel van Nederland met een betaalde baan en nettobetaler.
Massa's. Krijgen bijna geld toe, als je de SP mag geloven.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En met bergen villasubsidie, laten we dat niet vergeten.
Ik moet altijd wel lachen als mensen zeuren over de hoogte van hun huur. Echt nietsbedragen in de sociale sector en dan krijg je ook nog een huursubsidie. Hoe krijgen ze het op.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Massa's. Krijgen bijna geld toe, als je de SP mag geloven.
Je startsalaris is al boven die grens joh.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
Ja, maar jij moest ook lachen om werkeloze 60+'ers die geen kans hebben op een nieuwe baan dus dat realiteitszin je vreemd is, is geen verrassing.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als mensen zeuren over de hoogte van hun huur. Echt nietsbedragen in de sociale sector en dan krijg je ook nog een huursubsidie. Hoe krijgen ze het op.
En die legt dan aan jou uit dat er zoiets bestaat als een afwasmachinequote:Op maandag 27 maart 2017 18:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Moet je ook eens aan mijn wijf uitleggen.
Gebeurt al vrij rap, inderdaad. Ik ben wel blij dat ik via loting m'n eigen sociale huurwoning gewonnen heb.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je startsalaris is al boven die grens joh.
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:In 2017 moeten woningcorporaties tenminste 80% van de vrijkomende sociale huurwoningen toewijzen aan huishoudens met een jaarinkomen onder de ¤ 36.165. Daarnaast mogen ze 10% van de vrijkomende woningen toewijzen aan huishoudens met een jaarinkomen tussen ¤ 36.165 en ¤ 40.349. Nog eens 10% mogen zij toewijzen zonder te kijken naar het inkomen van de huurder. Wel moeten ze zich voor die 10% aan regels uit de plaatselijke huisvestingsverordening houden.
Die kans lijkt me klein.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moest meer lachen om hun gebrek aan realiteitszin.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar jij moest ook lachen om werkeloze 60+'ers die geen kans hebben op een nieuwe baan dus dat realiteitszin je vreemd is, is geen verrassing.
Dat wordt poepen.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:16 schreef Drugshond het volgende:
Lachen met België en bankzaken.
"Zaakvoerder", noemen ze volgens mij iemand die met de scepter zwaait.
• Moest zo lachen hoe het gesprek verliep. Ik versta je wel maar begrijpen gaat bijzonder lastig worden. Sorry hoor maar ik zit hier in de buurt van een vliegveld.
Aan mijn dialect zal het niet liggen, Stuur anders maar een e-mail. Wat ze ook netjes gedaan heeft.
.
Tussen 35k en 39k is het al praktisch onmogelijk en daarboven kan het überhaupt niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gebeurt al vrij rap, inderdaad. Ik ben wel blij dat ik via loting m'n eigen sociale huurwoning gewonnen heb.
Drinken. Blowen. Hard drugs. Vet voedsel. Teveel vrije tijd.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als mensen zeuren over de hoogte van hun huur. Echt nietsbedragen in de sociale sector en dan krijg je ook nog een huursubsidie. Hoe krijgen ze het op.
Startsalaris van iets waar ik volgende week solliciteer ligt er al flink boven. En dan komt inkomen vriend er nog bij dus mehh. En sowieso: alsof je er binnen enkele jaren kans op zou maken.quote:
Tchock gaat uit van 28k.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zozo, mannetje hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Startsalaris van iets waar ik volgende week solliciteer ligt er al flink boven. En dan komt inkomen vriend er nog bij dus mehh. En sowieso: alsof je er binnen enkele jaren kans op zou maken.
Jezus, wat een slechte grap.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
Die sturen hun managers naar Hamburger University in Amerika, waar ze aan Mcbedrijfskunde-cursus krijgen.
Huursubsidie bestaat al jaren niet meer, dat heet huurtoeslag tegenwoordig. En wordt elk jaar lager. Ook zijn er mensen die een sociale huurwoning hebben en niet in aanmerking komen voor huurtoeslag. Een deel van die mensen valt tussen de wal en het schip: ze worden wel geacht een huur op te hoesten die hoger ligt dan het bedrag dat ze aan een koopwoning kwijt zouden zijn, maar kunnen niet kopen om diverse redenen (waaronder flexwerk).quote:Op maandag 27 maart 2017 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jazekers.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afaik staat die qua hoereca management goed aangeschreven. Je kan van McDonalds veel vinden, maar qua organisatie van hun bedrijf hebben ze doe boel goed voor elkaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
Die sturen hun managers naar Hamburger University in Amerika, waar ze aan Mcbedrijfskunde-cursus krijgen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |