Die kan je ook in het lokale restaurant eten. Hoef je ook de afwas niet te doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op vakantie wil ik graag koken met lokale ingredienten.
Nou ja, dan lig je er zelf in elk geval nog naast ter controle.quote:
Ik eet echt zelden in een restaurant als ik op vakantie ben.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon paupers. Ga dan niet op vakantie als je geen knaken hebt om in een restaurant te eten.
Omdat jij naar oorden gaat waar niet eens fatsoenlijke straatverlichting isquote:Op maandag 27 maart 2017 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik eet echt zelden in een restaurant als ik op vakantie ben.
Hebben ze niet in de apenlanden die jij bezoekt. Het enige vreten dat daar is, is wat je zelf meeneemt de grens over.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik eet echt zelden in een restaurant als ik op vakantie ben.
All-in!quote:Op maandag 27 maart 2017 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat jij naar oorden gaat waar niet eens fatsoenlijke straatverlichting is
Of wat je zelf vist uit de Ganges.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hebben ze niet in de apenlanden die jij bezoekt. Het enige vreten dat daar is, is wat je zelf meeneemt de grens over.
Stront waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of wat je zelf vist uit de Ganges.
Allemaal te outsourcen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou mijn huis sowieso nooit op Airbnb zetten. Je wil toch geen vreemden in je bed hebben en zo.
Cholera.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of wat je zelf vist uit de Ganges.
Zweden?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:33 schreef GSbrder het volgende:
Ik ga deze zomer ook naar een bestemming zonder normaal voedsel.
Je gaat naar Trumpistan?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:33 schreef GSbrder het volgende:
Engeland?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:33 schreef GSbrder het volgende:
De VS?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:33 schreef GSbrder het volgende:
Impala huren en Supernatural-stijl door de VS. crossen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kans dat je daar een hotel met keuken hebt is wel minimaal. Drive through-alles.
Ik dacht dat je maximaal bijleende.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is ook gewoon al zes jaar geleden dat ik voor het laatst serieus op vakantie ben geweest. En dat was dan naar Spanje.
In tussentijd alleen maar "uitstapjes" gehad naar Belgie, Frankrijk en Duitsland.
Emoquote:Op maandag 27 maart 2017 18:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is ook gewoon al zes jaar geleden dat ik voor het laatst serieus op vakantie ben geweest. En dat was dan naar Spanje.
In tussentijd alleen maar "uitstapjes" gehad naar Belgie, Frankrijk en Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |