Dan gaan die normale bewoners weg, als ze niet van de drukte houden.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Net als bij toeristen of duiven in je stad is er een niveau waar niemand last van heeft en een niveau waarop delen van buurten haast onleefbaar worden voor normale bewoners.
Ik snap de paupers die het gebruiken ook niet, wie wil er nu liever in het huis van een wildvreemde zitten ipv in een hotel.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier snap ik niks van. Ja, hypocrisie is altijd vervelend, maar Airbnb is gewoon kut. Ongeacht wie het allemaal doen.
Goed antwoord. Als je buurt kut is geworden, dan verhuis je toch lekker?!?!!quote:Op maandag 27 maart 2017 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan gaan die normale bewoners weg, als ze niet van de drukte houden.
Hotels zijn veel duurder natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap de paupers die het gebruiken ook niet, wie wil er nu liever in het huis van een wildvreemde zitten ipv in een hotel.
Ik zou nooit Airbnb gebruiken, dan nog liever een hostel.
Of je zorgt er zelf voor dat je buurt minder kut wordt.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed antwoord. Als je buurt kut is geworden, dan verhuis je toch lekker?!?!!
Ik zou nooit een hostel gebruiken.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap de paupers die het gebruiken ook niet, wie wil er nu liever in het huis van een wildvreemde zitten ipv in een hotel.
Ik zou nooit Airbnb gebruiken, dan nog liever een hostel.
Ja, ga je zelf toeristen bij de buren aanpakken. Lekker idee. Het enige wat je misschien kunt doen is de gemeente bellen.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of je zorgt er zelf voor dat je buurt minder kut wordt.
Of je pakt de overlast aan, maar geeft niet meteen het platform de schuld.
U zit liever in het flatje van een stinkende Zuid-Europeaan?quote:Op maandag 27 maart 2017 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou nooit een hostel gebruiken.
Met twaalf stinkende Zuid-Europeanen in een bunker, nee danku.
"Ik heb last van rolkoffers". Sow, first world problem hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ga je zelf toeristen bij de buren aanpakken. Lekker idee. Het enige wat je misschien kunt doen is de gemeente bellen.
Nee, in sommige landen heb je gewoon hotels nodig.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
U zit liever in het flatje van een stinkende Zuid-Europeaan?
Ook dat, opvoeden zit er niet in met steeds wiseelende kuttoeristen.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:56 schreef Tchock het volgende:
Staan jullie nou weer om 3 uur voor mijn portiek te kotsen? Ik heb vorige week nog gezegd dat dat niet mag schavuiten!
Maar in elke straat van Amsterdam centrum een kamer kunnen huren kon nog niet voor Airbnb en dat de overlast daarmee toeneemt is volledig te begrijpen. Beetje flauw het probleem ontkennen dit.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Ik heb last van rolkoffers". Sow, first world problem hoor.
"Ik heb gehoord dat een Brit laatst in een portiek stond te pissen." Inderdaad, dat kwam nooit voor, voordat er Airbnb was.
In zo'n stinkstad als Amsterdam ook.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, in sommige landen heb je gewoon hotels nodig.
Er is een verschil tussen het probleem relativeren en ontkennen. Overlast ontstaat door toeristen, dat snappen we allemaal. Die toeristen moeten ergens overnachten, tot zover ook akkoord. Maar o jee als er in de stad Airbnb's open gaan. Terwijl Amsterdammers zelf willen dat er minder nieuwe hotels worden gebouwd. Rara politiepet.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar in elke straat van Amsterdam centrum een kamer kunnen huren kon nog niet voor Airbnb en dat de overlast daarmee toeneemt is volledig te begrijpen. Beetje flauw het probleem ontkennen dit.
GS vindt Airbnb alleen maar gaaf omdat het de huizenprijs in Amsterdam omhoog jaagt.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar in elke straat van Amsterdam centrum een kamer kunnen huren kon nog niet voor Airbnb en dat de overlast daarmee toeneemt is volledig te begrijpen. Beetje flauw het probleem ontkennen dit.
Mooi toch? Allemaal leuk geld voor Amsterdammers om projecten mee te betalen, door die hoge huizenprijs.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
GS vindt Airbnb alleen maar gaaf omdat het de huizenprijs in Amsterdam omhoog jaagt.
Ja, die toeristen moeten dan ook opbokken naar Utrecht (buitenwijk van Amsterdam) of Zandvoort (Amsterdam beach). Niet met zijn miljoenen in Amsterdam-centrum gaan lopen hangen en pitten.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het probleem relativeren en ontkennen. Overlast ontstaat door toeristen, dat snappen we allemaal. Die toeristen moeten ergens overnachten, tot zover ook akkoord. Maar o jee als er in de stad Airbnb's open gaan. Terwijl Amsterdammers zelf willen dat er minder nieuwe hotels worden gebouwd. Rara politiepet.
Zo gek. Begrijp hier echt niks van, dat mensen minder nieuwe hotels willen maar het dan niet chill vinden als die toeristen in normale woonhuizen trekken.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het probleem relativeren en ontkennen. Overlast ontstaat door toeristen, dat snappen we allemaal. Die toeristen moeten ergens overnachten, tot zover ook akkoord. Maar o jee als er in de stad Airbnb's open gaan. Terwijl Amsterdammers zelf willen dat er minder nieuwe hotels worden gebouwd. Rara politiepet.
Terwijl de leefbaarheid in rap tempo daalt.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi toch? Allemaal leuk geld voor Amsterdammers om projecten mee te betalen, door die hoge huizenprijs.
Oprotten met Airbnb.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toeristen moeten sowieso hoogwaardiger worden.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, die toeristen moeten dan ook opbokken naar Utrecht (buitenwijk van Amsterdam) of Zandvoort (Amsterdam beach). Niet met zijn miljoenen in Amsterdam-centrum gaan lopen hangen en pitten.
Het was/is gewoon een gat in de markt.quote:
Ah, je wilt niet de oplossing en niet het alternatief.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo gek. Begrijp hier echt niks van, dat mensen minder nieuwe hotels willen maar het dan niet chill vinden als die toeristen in normale woonhuizen trekken.
Welnee. De leefbaarheid daalt minder snel dan dat de huizenwaarde stijgt.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Terwijl de leefbaarheid in rap tempo daalt.
Je begrijpt dat dit op de langere termijn juist funest is voor de makelaardij hoop ik?
En dat toeristen niet in zo'n moslimghetto willen bivakeren natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:08 schreef Tchock het volgende:
Dat ik ver genoeg van het centrum woon om te voorkomen dat het huis van mijn buren door toeristen wordt geclaimd is denk ik het enige voordeel van Nieuw-West.
Wat is er goed aan groei van de huizenwaarde als er alleen maar minder leefruimte voor bewoners komt?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. De leefbaarheid daalt minder snel dan dat de huizenwaarde stijgt.
Dus met andere woorden, we kunnen prima wat leefbaarheid opofferen om de huizenmarkt te boosten.
Nieuw-West, alsnog een Airbnb-nest.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:08 schreef Tchock het volgende:
Dat ik ver genoeg van het centrum woon om te voorkomen dat het huis van mijn buren door toeristen wordt geclaimd is denk ik het enige voordeel van Nieuw-West.
Welvaart, meer geld voor de Roverheid, minder sociale problemen, minder onderklasse.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is er goed aan groei van de huizenwaarde als er alleen maar minder leefruimte voor bewoners komt?
Drukte, herrie en veel toeristen in het centrum van Amsterdam. Je verwacht het niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier is het nog niet zo'n probleem maar geloof wel dat het in Amsterdam centrum redelijk irritant kan zijn als daar vastgoed mensen dit gaan uitbuiten. Aan de andere kant is dat hetzelfde als huisjesmelkers en studenten.
Gewoon verlinken via de kliklijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:12 schreef Tchock het volgende:
Overigens staan er ook gewoon hier in de buurt kamers op Airbnb zie ik. Zelfs in mijn straat voor meer dan 100 euro per nacht.
Dure grap, dat wonen/huren in Amsterdamquote:Op maandag 27 maart 2017 18:12 schreef Tchock het volgende:
Overigens staan er ook gewoon hier in de buurt kamers op Airbnb zie ik. Zelfs in mijn straat voor meer dan 100 euro per nacht.
Haha, ik zit in mijn gemeente te kijken en daar zijn er ook best wat. Inc. een gedeelde kamer op de slaapbank van ene Mike.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:12 schreef Tchock het volgende:
Women only, zeker.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, ik zit in mijn gemeente te kijken en daar zijn er ook best wat. Inc. een gedeelde kamer op de slaapbank van ene Mike.
Nouja, zoiets betaal je toch ook wel met gemak voor een beetje hotel in het centrum.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dure grap, dat wonen/huren in Amsterdam
Dat zou ik dus doen, flikker op met dat Airbnbquote:Op maandag 27 maart 2017 18:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, zoiets betaal je toch ook wel met gemak voor een beetje hotel in het centrum.
Gemiddelde kamerprijs 143 euro tegen 140 op Airbnb, las ik net ergens.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, zoiets betaal je toch ook wel met gemak voor een beetje hotel in het centrum.
Ik zou ook liever een hotel nemen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik dus doen, flikker op met dat Airbnb
Een hotelkamer is natuurlijk wel wat anders dan een appartement.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gemiddelde kamerprijs 143 euro tegen 140 op Airbnb, las ik net ergens.
Dat zijn gewoon paupers. Ga dan niet op vakantie als je geen knaken hebt om in een restaurant te eten.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een hotelkamer is natuurlijk wel wat anders dan een appartement.
Sommige mensen willen graag een huisje, zodat ze ook kunnen koken.
Je zal je afzuigkap maar schoon moeten maken nadat er een Chinees gezin in je hut heeft gezeten.
Ik zou mijn huis sowieso nooit op Airbnb zetten. Je wil toch geen vreemden in je bed hebben en zo.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een hotelkamer is natuurlijk wel wat anders dan een appartement.
Sommige mensen willen graag een huisje, zodat ze ook kunnen koken.
Je zal je afzuigkap maar schoon moeten maken nadat er een Chinees gezin in je hut heeft gezeten.
Nooit aan one-night stands gedaan dus?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou mijn huis sowieso nooit op Airbnb zetten. Je wil toch geen vreemden in je bed hebben en zo.
Op vakantie wil ik graag koken met lokale ingredienten.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon paupers. Ga dan niet op vakantie als je geen knaken hebt om in een restaurant te eten.
Die kan je ook in het lokale restaurant eten. Hoef je ook de afwas niet te doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op vakantie wil ik graag koken met lokale ingredienten.
Nou ja, dan lig je er zelf in elk geval nog naast ter controle.quote:
Ik eet echt zelden in een restaurant als ik op vakantie ben.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon paupers. Ga dan niet op vakantie als je geen knaken hebt om in een restaurant te eten.
Omdat jij naar oorden gaat waar niet eens fatsoenlijke straatverlichting isquote:Op maandag 27 maart 2017 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik eet echt zelden in een restaurant als ik op vakantie ben.
Hebben ze niet in de apenlanden die jij bezoekt. Het enige vreten dat daar is, is wat je zelf meeneemt de grens over.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik eet echt zelden in een restaurant als ik op vakantie ben.
All-in!quote:Op maandag 27 maart 2017 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat jij naar oorden gaat waar niet eens fatsoenlijke straatverlichting is
Of wat je zelf vist uit de Ganges.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hebben ze niet in de apenlanden die jij bezoekt. Het enige vreten dat daar is, is wat je zelf meeneemt de grens over.
Stront waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of wat je zelf vist uit de Ganges.
Allemaal te outsourcen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou mijn huis sowieso nooit op Airbnb zetten. Je wil toch geen vreemden in je bed hebben en zo.
Cholera.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of wat je zelf vist uit de Ganges.
Zweden?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:33 schreef GSbrder het volgende:
Ik ga deze zomer ook naar een bestemming zonder normaal voedsel.
Je gaat naar Trumpistan?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:33 schreef GSbrder het volgende:
Engeland?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:33 schreef GSbrder het volgende:
De VS?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:33 schreef GSbrder het volgende:
Impala huren en Supernatural-stijl door de VS. crossen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kans dat je daar een hotel met keuken hebt is wel minimaal. Drive through-alles.
Ik dacht dat je maximaal bijleende.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is ook gewoon al zes jaar geleden dat ik voor het laatst serieus op vakantie ben geweest. En dat was dan naar Spanje.
In tussentijd alleen maar "uitstapjes" gehad naar Belgie, Frankrijk en Duitsland.
Emoquote:Op maandag 27 maart 2017 18:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is ook gewoon al zes jaar geleden dat ik voor het laatst serieus op vakantie ben geweest. En dat was dan naar Spanje.
In tussentijd alleen maar "uitstapjes" gehad naar Belgie, Frankrijk en Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |