Liever dit dan plofkoppers zonder kinderen. Dan krijg je namelijk te maken met nog meer Airbnb-rolkoffers.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Denk het. Zijn volgens mij een vast aantal bezichtigsmomenten met een club geïnteresseerden met dikke plofkop vaders die het moeten financieren.
1 reactie is toch wel 10 kudo's waard.quote:
"Mijn koolmonoxidemelder is defect. Hij piept al een hele tijd terwijl er niks in de brand staat. Hoe zet ik het geluid uit?"quote:Op maandag 27 maart 2017 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
"De eerste twee gingen nog wel maar de derde zit met zijn ruggengraatje tussen de messen vast waardoor die niet meer draaien. Nu maakt het een erg irritant geluid. Tips?"
Buurman klappen, opgelost. En zo goed was het stukkie van Lubach niet, vond ik dan.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Leuk totdat je buurman denkt dit geweldige concept ook te gaan gebruiken.
Dan laten ze je gewoon liggen. Mensen<dieren.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Mijn koolmonoxidemelder is defect. Hij piept al een hele tijd terwijl er niks in de brand staat. Hoe zet ik het geluid uit?"
En daarna niet meer reageren.
True, van mij mogen ze. Is alleen wel opvallend hoe die markt in 3 jaar compleet is omgeslagen.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever dit dan plofkoppers zonder kinderen. Dan krijg je namelijk te maken met nog meer Airbnb-rolkoffers.
Als ze vermeend dierenleed zien, is dat ook een vrijbrief om allerlei verschrikkelijke dingen te zeggen over mensen. In sommige kringen toon je daarmee je menselijkheid. In andere kringen ben je dan gewoon een tokkie.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan laten ze je gewoon liggen. Mensen<dieren.
Nouja, dan gaat mevr. maar in één stuk in de vrieskist. Zo'n veroordeling kan ik echt niet gebruiken bij mijn ambities.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:43 schreef Ryon het volgende:
'Celstraf voor doden en in stukken zagen echtgenote'
Tegenwoordig mag er dus echt helemaal niets meer in dit land.
Ik hoorde laatst een collega die in Rotterdam wilde kopen.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:46 schreef Tem het volgende:
[..]
True, van mij mogen ze. Is alleen wel opvallend hoe die markt in 3 jaar compleet is omgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ketchup zou waarschijnlijk teak note zeggen, gezien z'n taalgevoel.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even dat dit gezegd werd. Beste POL-SC'ers, zoals Ketchup zou zeggen; take note.
Vandaag was ook een winkel aan de PC Hooftstraat beklad met verf die krokodillenleren jassen verkoopt van ¤120.000 per stuk. Lekker nuttig.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ze vermeend dierenleed zien, is dat ook een vrijbrief om allerlei verschrikkelijke dingen te zeggen over mensen. In sommige kringen toon je daarmee je menselijkheid. In andere kringen ben je dan gewoon een tokkie.
Alle juweliers ook meteen aanpakken.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vandaag was ook een winkel aan de PC Hooftstraat beklad met verf die krokodillenleren jassen verkoopt van ¤120.000 per stuk. Lekker nuttig.
Komt bovenop dat m'n sectievoorzitter met een longonsteking thuis op bed ligt en m'n opleidingsdocent (coach) ook plots heeft moeten afzeggen vanwege ziekte.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2017 17:47 schreef skysherrif het volgende:
Het is geel en als je op de knop drukt is het roodIk dacht je nieuwste jeugdpuist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
Hier is het nog niet zo'n probleem maar geloof wel dat het in Amsterdam centrum redelijk irritant kan zijn als daar vastgoed mensen dit gaan uitbuiten. Aan de andere kant is dat hetzelfde als huisjesmelkers en studenten.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Buurman klappen, opgelost. En zo goed was het stukkie van Lubach niet, vond ik dan.
Of gewoon een d/t-fout posten.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan laten ze je gewoon liggen. Mensen<dieren.
Klopt, het zal irritant zijn. Maar ergens zijn de (meeste) mensen die in Amsterdam-centrum over dat soort dingen miepen ook tamelijk hypocriet. Ze kijken alleen naar de excessen en vergoelijken daarmee dat ze zelf ook meedoen met het verhuren van hun huis. O wee als de buurman 3 maanden z'n huis in de verhuur doet, maar zelf geen probleem als ze hun vakantie in Bali financieren met Airbnb.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier is het nog niet zo'n probleem maar geloof wel dat het in Amsterdam centrum redelijk irritant kan zijn als daar vastgoed mensen dit gaan uitbuiten. Aan de andere kant is dat hetzelfde als huisjesmelkers en studenten.
Ja, super effectief.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vandaag was ook een winkel aan de PC Hooftstraat beklad met verf die krokodillenleren jassen verkoopt van ¤120.000 per stuk. Lekker nuttig.
Hier snap ik niks van. Ja, hypocrisie is altijd vervelend, maar Airbnb is gewoon kut. Ongeacht wie het allemaal doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, het zal irritant zijn. Maar ergens zijn de (meeste) mensen die in Amsterdam-centrum over dat soort dingen miepen ook tamelijk hypocriet. Ze kijken alleen naar de excessen en vergoelijken daarmee dat ze zelf ook meedoen met het verhuren van hun huis. O wee als de buurman 3 maanden z'n huis in de verhuur doet, maar zelf geen probleem als ze hun vakantie in Bali financieren met Airbnb.
Waarom is het altijd kut? Als iemand in de zomervakantie z'n huisje op Airbnb zet, is het dan meteen verschrikkelijk?quote:Op maandag 27 maart 2017 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier snap ik niks van. Ja, hypocrisie is altijd vervelend, maar Airbnb is gewoon kut. Ongeacht wie het allemaal doen.
Nee, natuurlijk niet. Net als bij toeristen of duiven in je stad is er een niveau waar niemand last van heeft en een niveau waarop delen van buurten haast onleefbaar worden voor normale bewoners.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom is het altijd kut? Als iemand in de zomervakantie z'n huisje op Airbnb zet, is het dan meteen verschrikkelijk?
Dan gaan die normale bewoners weg, als ze niet van de drukte houden.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Net als bij toeristen of duiven in je stad is er een niveau waar niemand last van heeft en een niveau waarop delen van buurten haast onleefbaar worden voor normale bewoners.
Ik snap de paupers die het gebruiken ook niet, wie wil er nu liever in het huis van een wildvreemde zitten ipv in een hotel.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier snap ik niks van. Ja, hypocrisie is altijd vervelend, maar Airbnb is gewoon kut. Ongeacht wie het allemaal doen.
Goed antwoord. Als je buurt kut is geworden, dan verhuis je toch lekker?!?!!quote:Op maandag 27 maart 2017 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan gaan die normale bewoners weg, als ze niet van de drukte houden.
Hotels zijn veel duurder natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap de paupers die het gebruiken ook niet, wie wil er nu liever in het huis van een wildvreemde zitten ipv in een hotel.
Ik zou nooit Airbnb gebruiken, dan nog liever een hostel.
Of je zorgt er zelf voor dat je buurt minder kut wordt.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed antwoord. Als je buurt kut is geworden, dan verhuis je toch lekker?!?!!
Ik zou nooit een hostel gebruiken.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap de paupers die het gebruiken ook niet, wie wil er nu liever in het huis van een wildvreemde zitten ipv in een hotel.
Ik zou nooit Airbnb gebruiken, dan nog liever een hostel.
Ja, ga je zelf toeristen bij de buren aanpakken. Lekker idee. Het enige wat je misschien kunt doen is de gemeente bellen.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of je zorgt er zelf voor dat je buurt minder kut wordt.
Of je pakt de overlast aan, maar geeft niet meteen het platform de schuld.
U zit liever in het flatje van een stinkende Zuid-Europeaan?quote:Op maandag 27 maart 2017 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou nooit een hostel gebruiken.
Met twaalf stinkende Zuid-Europeanen in een bunker, nee danku.
"Ik heb last van rolkoffers". Sow, first world problem hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ga je zelf toeristen bij de buren aanpakken. Lekker idee. Het enige wat je misschien kunt doen is de gemeente bellen.
Nee, in sommige landen heb je gewoon hotels nodig.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
U zit liever in het flatje van een stinkende Zuid-Europeaan?
Ook dat, opvoeden zit er niet in met steeds wiseelende kuttoeristen.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:56 schreef Tchock het volgende:
Staan jullie nou weer om 3 uur voor mijn portiek te kotsen? Ik heb vorige week nog gezegd dat dat niet mag schavuiten!
Maar in elke straat van Amsterdam centrum een kamer kunnen huren kon nog niet voor Airbnb en dat de overlast daarmee toeneemt is volledig te begrijpen. Beetje flauw het probleem ontkennen dit.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Ik heb last van rolkoffers". Sow, first world problem hoor.
"Ik heb gehoord dat een Brit laatst in een portiek stond te pissen." Inderdaad, dat kwam nooit voor, voordat er Airbnb was.
In zo'n stinkstad als Amsterdam ook.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, in sommige landen heb je gewoon hotels nodig.
Er is een verschil tussen het probleem relativeren en ontkennen. Overlast ontstaat door toeristen, dat snappen we allemaal. Die toeristen moeten ergens overnachten, tot zover ook akkoord. Maar o jee als er in de stad Airbnb's open gaan. Terwijl Amsterdammers zelf willen dat er minder nieuwe hotels worden gebouwd. Rara politiepet.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar in elke straat van Amsterdam centrum een kamer kunnen huren kon nog niet voor Airbnb en dat de overlast daarmee toeneemt is volledig te begrijpen. Beetje flauw het probleem ontkennen dit.
GS vindt Airbnb alleen maar gaaf omdat het de huizenprijs in Amsterdam omhoog jaagt.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar in elke straat van Amsterdam centrum een kamer kunnen huren kon nog niet voor Airbnb en dat de overlast daarmee toeneemt is volledig te begrijpen. Beetje flauw het probleem ontkennen dit.
Mooi toch? Allemaal leuk geld voor Amsterdammers om projecten mee te betalen, door die hoge huizenprijs.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
GS vindt Airbnb alleen maar gaaf omdat het de huizenprijs in Amsterdam omhoog jaagt.
Ja, die toeristen moeten dan ook opbokken naar Utrecht (buitenwijk van Amsterdam) of Zandvoort (Amsterdam beach). Niet met zijn miljoenen in Amsterdam-centrum gaan lopen hangen en pitten.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het probleem relativeren en ontkennen. Overlast ontstaat door toeristen, dat snappen we allemaal. Die toeristen moeten ergens overnachten, tot zover ook akkoord. Maar o jee als er in de stad Airbnb's open gaan. Terwijl Amsterdammers zelf willen dat er minder nieuwe hotels worden gebouwd. Rara politiepet.
Zo gek. Begrijp hier echt niks van, dat mensen minder nieuwe hotels willen maar het dan niet chill vinden als die toeristen in normale woonhuizen trekken.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het probleem relativeren en ontkennen. Overlast ontstaat door toeristen, dat snappen we allemaal. Die toeristen moeten ergens overnachten, tot zover ook akkoord. Maar o jee als er in de stad Airbnb's open gaan. Terwijl Amsterdammers zelf willen dat er minder nieuwe hotels worden gebouwd. Rara politiepet.
Terwijl de leefbaarheid in rap tempo daalt.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi toch? Allemaal leuk geld voor Amsterdammers om projecten mee te betalen, door die hoge huizenprijs.
Oprotten met Airbnb.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toeristen moeten sowieso hoogwaardiger worden.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, die toeristen moeten dan ook opbokken naar Utrecht (buitenwijk van Amsterdam) of Zandvoort (Amsterdam beach). Niet met zijn miljoenen in Amsterdam-centrum gaan lopen hangen en pitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |