Ah, je wilt niet de oplossing en niet het alternatief.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo gek. Begrijp hier echt niks van, dat mensen minder nieuwe hotels willen maar het dan niet chill vinden als die toeristen in normale woonhuizen trekken.
Welnee. De leefbaarheid daalt minder snel dan dat de huizenwaarde stijgt.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Terwijl de leefbaarheid in rap tempo daalt.
Je begrijpt dat dit op de langere termijn juist funest is voor de makelaardij hoop ik?
En dat toeristen niet in zo'n moslimghetto willen bivakeren natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:08 schreef Tchock het volgende:
Dat ik ver genoeg van het centrum woon om te voorkomen dat het huis van mijn buren door toeristen wordt geclaimd is denk ik het enige voordeel van Nieuw-West.
Wat is er goed aan groei van de huizenwaarde als er alleen maar minder leefruimte voor bewoners komt?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. De leefbaarheid daalt minder snel dan dat de huizenwaarde stijgt.
Dus met andere woorden, we kunnen prima wat leefbaarheid opofferen om de huizenmarkt te boosten.
Nieuw-West, alsnog een Airbnb-nest.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:08 schreef Tchock het volgende:
Dat ik ver genoeg van het centrum woon om te voorkomen dat het huis van mijn buren door toeristen wordt geclaimd is denk ik het enige voordeel van Nieuw-West.
Welvaart, meer geld voor de Roverheid, minder sociale problemen, minder onderklasse.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is er goed aan groei van de huizenwaarde als er alleen maar minder leefruimte voor bewoners komt?
Drukte, herrie en veel toeristen in het centrum van Amsterdam. Je verwacht het niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier is het nog niet zo'n probleem maar geloof wel dat het in Amsterdam centrum redelijk irritant kan zijn als daar vastgoed mensen dit gaan uitbuiten. Aan de andere kant is dat hetzelfde als huisjesmelkers en studenten.
Gewoon verlinken via de kliklijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:12 schreef Tchock het volgende:
Overigens staan er ook gewoon hier in de buurt kamers op Airbnb zie ik. Zelfs in mijn straat voor meer dan 100 euro per nacht.
Dure grap, dat wonen/huren in Amsterdamquote:Op maandag 27 maart 2017 18:12 schreef Tchock het volgende:
Overigens staan er ook gewoon hier in de buurt kamers op Airbnb zie ik. Zelfs in mijn straat voor meer dan 100 euro per nacht.
Haha, ik zit in mijn gemeente te kijken en daar zijn er ook best wat. Inc. een gedeelde kamer op de slaapbank van ene Mike.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:12 schreef Tchock het volgende:
Women only, zeker.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, ik zit in mijn gemeente te kijken en daar zijn er ook best wat. Inc. een gedeelde kamer op de slaapbank van ene Mike.
Nouja, zoiets betaal je toch ook wel met gemak voor een beetje hotel in het centrum.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dure grap, dat wonen/huren in Amsterdam
Dat zou ik dus doen, flikker op met dat Airbnbquote:Op maandag 27 maart 2017 18:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, zoiets betaal je toch ook wel met gemak voor een beetje hotel in het centrum.
Gemiddelde kamerprijs 143 euro tegen 140 op Airbnb, las ik net ergens.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, zoiets betaal je toch ook wel met gemak voor een beetje hotel in het centrum.
Ik zou ook liever een hotel nemen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik dus doen, flikker op met dat Airbnb
Een hotelkamer is natuurlijk wel wat anders dan een appartement.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gemiddelde kamerprijs 143 euro tegen 140 op Airbnb, las ik net ergens.
Dat zijn gewoon paupers. Ga dan niet op vakantie als je geen knaken hebt om in een restaurant te eten.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een hotelkamer is natuurlijk wel wat anders dan een appartement.
Sommige mensen willen graag een huisje, zodat ze ook kunnen koken.
Je zal je afzuigkap maar schoon moeten maken nadat er een Chinees gezin in je hut heeft gezeten.
Ik zou mijn huis sowieso nooit op Airbnb zetten. Je wil toch geen vreemden in je bed hebben en zo.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een hotelkamer is natuurlijk wel wat anders dan een appartement.
Sommige mensen willen graag een huisje, zodat ze ook kunnen koken.
Je zal je afzuigkap maar schoon moeten maken nadat er een Chinees gezin in je hut heeft gezeten.
Nooit aan one-night stands gedaan dus?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou mijn huis sowieso nooit op Airbnb zetten. Je wil toch geen vreemden in je bed hebben en zo.
Op vakantie wil ik graag koken met lokale ingredienten.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon paupers. Ga dan niet op vakantie als je geen knaken hebt om in een restaurant te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |