Tussen 35k en 39k is het al praktisch onmogelijk en daarboven kan het überhaupt niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gebeurt al vrij rap, inderdaad. Ik ben wel blij dat ik via loting m'n eigen sociale huurwoning gewonnen heb.
Drinken. Blowen. Hard drugs. Vet voedsel. Teveel vrije tijd.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als mensen zeuren over de hoogte van hun huur. Echt nietsbedragen in de sociale sector en dan krijg je ook nog een huursubsidie. Hoe krijgen ze het op.
Startsalaris van iets waar ik volgende week solliciteer ligt er al flink boven. En dan komt inkomen vriend er nog bij dus mehh. En sowieso: alsof je er binnen enkele jaren kans op zou maken.quote:
Tchock gaat uit van 28k.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je startsalaris is al boven die grens joh.
Zozo, mannetje hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Startsalaris van iets waar ik volgende week solliciteer ligt er al flink boven. En dan komt inkomen vriend er nog bij dus mehh. En sowieso: alsof je er binnen enkele jaren kans op zou maken.
Jezus, wat een slechte grap.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
Die sturen hun managers naar Hamburger University in Amerika, waar ze aan Mcbedrijfskunde-cursus krijgen.
Huursubsidie bestaat al jaren niet meer, dat heet huurtoeslag tegenwoordig. En wordt elk jaar lager. Ook zijn er mensen die een sociale huurwoning hebben en niet in aanmerking komen voor huurtoeslag. Een deel van die mensen valt tussen de wal en het schip: ze worden wel geacht een huur op te hoesten die hoger ligt dan het bedrag dat ze aan een koopwoning kwijt zouden zijn, maar kunnen niet kopen om diverse redenen (waaronder flexwerk).quote:Op maandag 27 maart 2017 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als mensen zeuren over de hoogte van hun huur. Echt nietsbedragen in de sociale sector en dan krijg je ook nog een huursubsidie. Hoe krijgen ze het op.
Jazekers.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afaik staat die qua hoereca management goed aangeschreven. Je kan van McDonalds veel vinden, maar qua organisatie van hun bedrijf hebben ze doe boel goed voor elkaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
Die sturen hun managers naar Hamburger University in Amerika, waar ze aan Mcbedrijfskunde-cursus krijgen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Hamburgerology? Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yankee go home!
Lager? Bron?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huursubsidie bestaat al jaren niet meer, dat heet huurtoeslag tegenwoordig. En wordt elk jaar lager.
Eens. Stukje beter dan Chipotle of KFC qua management.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Afaik staat die qua hoereca management goed aangeschreven. Je kan van McDonalds veel vinden, maar qua organisatie van hun bedrijf hebben ze doe boel goed voor elkaar.
Oh ja, ze hebben je rijbewijs ingenomen hè?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga dagelijks met de bus. Binnen 15 minuten zit ik al in de buurt van mijn werk. Ik begin al redelijk bekend te worden tijdens het instappen. Dikke koptelefoon en dito metal om 07:00 s'morgens.
0,0-file.
Zelfs met de fiets doe ik er langer over.
Is een vorm van humor, maar mensen wordt daar serieus bijgebracht hoe filialen te runnen.quote:
Is zelfs een film van.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Afaik staat die qua hoereca management goed aangeschreven. Je kan van McDonalds veel vinden, maar qua organisatie van hun bedrijf hebben ze doe boel goed voor elkaar.
Mooi toch?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:34 schreef Kaas- het volgende:
Toen ik 15 was en daar hamburgers flipte werd mijn manager dus echt naar Hamburger University gestuurd.
Vraag mij toch af hoe zo'n diploma in de markt wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een vorm van humor, maar mensen wordt daar serieus bijgebracht hoe filialen te runnen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi toch?
Kende ook zo'n knul die een studiebeurs van de Mac kreeg. Scheelt toch weer collegegeld.
Bedrijfscursussen dienen dan ook een ander doel.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Vraag mij toch af hoe zo'n diploma in de markt wordt gewaardeerd.
Weet niet of het nog zo is, maar de horecabond FNV en Mc hadden een deal, alles volledig CAO en investeren in mensen, opleidingen etc.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:34 schreef Kaas- het volgende:
Toen ik 15 was en daar hamburgers flipte werd mijn manager dus echt naar Hamburger University gestuurd. Ik vind het nog altijd een topbaan voor mensen van die leeftijd, zou het iedereen aanraden. Best leerzaam.
Fixedquote:Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef Drugshond het volgende:
Waardeloos vreten, voor datzelfde geld heb je een leuke chinees recht op je bord liggen.
Kleine ketens die ambities hebben zullen het zeker waarderen.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Vraag mij toch af hoe zo'n diploma in de markt wordt gewaardeerd.
True, maar het gaat om het verkopen van hamburgers, niet het eten ervan.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef Drugshond het volgende:
Waardeloos vreten, voor datzelfde geld heb je een leuke chinees gerecht op je bord liggen.
Precies. Voor de autisten onder ons zijn er altijd nog Chinese rechtlijnige meisjes.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wil niet dat je Chinees scheef ligt natuurlijk.
Mwahquote:Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bedrijfscursussen dienen dan ook een ander doel.
Ik weet niet hoe jouw BHV was maar met wat ik bij de mijne heb geleerd zou ik nog niet een hommel met een gekneusde vleugel kunnen redden.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah
Technisch zou ik levens kunnen redden met mijn BHV.
Tactisch zou ik me kunnen beroepen dat ik die hufter niet wil helpen (Staat niet in mijn CAO)
Hamburgers kan je sowieso beter bij Burger King eten.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
True, maar het gaat om het verkopen van hamburgers, niet het eten ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |