Tussen 35k en 39k is het al praktisch onmogelijk en daarboven kan het überhaupt niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gebeurt al vrij rap, inderdaad. Ik ben wel blij dat ik via loting m'n eigen sociale huurwoning gewonnen heb.
Drinken. Blowen. Hard drugs. Vet voedsel. Teveel vrije tijd.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als mensen zeuren over de hoogte van hun huur. Echt nietsbedragen in de sociale sector en dan krijg je ook nog een huursubsidie. Hoe krijgen ze het op.
Startsalaris van iets waar ik volgende week solliciteer ligt er al flink boven. En dan komt inkomen vriend er nog bij dus mehh. En sowieso: alsof je er binnen enkele jaren kans op zou maken.quote:
Tchock gaat uit van 28k.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je startsalaris is al boven die grens joh.
Zozo, mannetje hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Startsalaris van iets waar ik volgende week solliciteer ligt er al flink boven. En dan komt inkomen vriend er nog bij dus mehh. En sowieso: alsof je er binnen enkele jaren kans op zou maken.
Jezus, wat een slechte grap.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
Die sturen hun managers naar Hamburger University in Amerika, waar ze aan Mcbedrijfskunde-cursus krijgen.
Huursubsidie bestaat al jaren niet meer, dat heet huurtoeslag tegenwoordig. En wordt elk jaar lager. Ook zijn er mensen die een sociale huurwoning hebben en niet in aanmerking komen voor huurtoeslag. Een deel van die mensen valt tussen de wal en het schip: ze worden wel geacht een huur op te hoesten die hoger ligt dan het bedrag dat ze aan een koopwoning kwijt zouden zijn, maar kunnen niet kopen om diverse redenen (waaronder flexwerk).quote:Op maandag 27 maart 2017 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als mensen zeuren over de hoogte van hun huur. Echt nietsbedragen in de sociale sector en dan krijg je ook nog een huursubsidie. Hoe krijgen ze het op.
Jazekers.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afaik staat die qua hoereca management goed aangeschreven. Je kan van McDonalds veel vinden, maar qua organisatie van hun bedrijf hebben ze doe boel goed voor elkaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:26 schreef Kaas- het volgende:
Die sturen hun managers naar Hamburger University in Amerika, waar ze aan Mcbedrijfskunde-cursus krijgen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |