Nog nooit bij zo'n hipstertent geweest.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef Kaas- het volgende:
Rotterdam is trouwens wel burgerhoofdstad. Echt zo ontzettend chille burgertenten daar he.Helaas allemaal klein, dus lastig om daar te gaan eten op de grote POL-meet die in Rotterdam hoort te zijn de eerstvolgende keer.
Hij haalde mijn post waarin ik aan Japie vroeg of hij Baudet een reptillian vond weg omdat ie het getroll vondquote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet gezien, toen was ik waarschijnlijk onderweg vanuit limboland. Maar hij zal zich wel rot geschrokken zijn. Zo vaak komt hij niet in deze herberg.
Ja, hij kwam even de SC schoonvegen. Hij was ook heel snel weer weg.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet gezien, toen was ik waarschijnlijk onderweg vanuit limboland. Maar hij zal zich wel rot geschrokken zijn. Zo vaak komt hij niet in deze herberg.
O jee, een BHV.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah
Technisch zou ik levens kunnen redden met mijn BHV.
Tactisch zou ik me kunnen beroepen dat ik die hufter niet wil helpen (Staat niet in mijn CAO)
Gaan we dan wel naar die wijk die half PVV half DENK stemde?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef Kaas- het volgende:
Rotterdam is trouwens wel burgerhoofdstad. Echt zo ontzettend chille burgertenten daar he.Helaas allemaal klein, dus lastig om daar te gaan eten op de grote POL-meet die in Rotterdam hoort te zijn de eerstvolgende keer.
Feijenoord.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gaan we dan wel naar die wijk die half PVV half DENK stemde?
Haringhappen is koeltoer.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Gebraden koe is wel beter te nassen dan rauwe vis.
Ik ben voor mijn parkeergarage in Amsterdam nog geen ¤ 75 kwijt.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Parkeerplaats rond de 100 euro, garage duurder. In grote steden. Is wel afhankelijk vd locatie uiteraard.
Terechte ingreep.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij haalde mijn post waarin ik aan Japie vroeg of hij Baudet een reptillian vond weg omdat ie het getroll vond
Dan gaan we in mei ff zo'n burgertje pakken.quote:
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Gebraden koe is wel beter te nassen dan rauwe vis.
Heb er inmiddels twee punten bij.quote:
WTF is er in juni dan?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan gaan we in juni ff zo'n burgertje pakken.
Jazeker. Genieten.quote:
Parkeerplaatsen in mijn complex zijn ¤ 90,- p/mnd, en dat staat je auto gewoon buiten. Wel achter een hek.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn parkeergarage in Amsterdam nog geen ¤ 75 kwijt.
Daarnaast, dan moet je dus al op de ¤ 710,68 aan kale huur zitten, wil je voor je totale woonlasten richting de ¤ 900 gaan.
Dan gaan Tem en ik een hamburger vreten. Wat moet er nog meer allemaal zijn dan tante Nelly? Kom ook dan.quote:
Niets, vond alleen juni wat arbitrair.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan gaan Tem en ik een hamburger vreten. Wat moet er nog meer allemaal zijn dan tante Nelly? Kom ook dan.
Tante Nelly? Is dat niet die overpricete snackbar waar je ook aan de alcohol kan (wijn, whiskey, cocktails etc)?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan gaan Tem en ik een hamburger vreten. Wat moet er nog meer allemaal zijn dan tante Nelly? Kom ook dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |