Hamburgers kun je beter zelf maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hamburgers kan je sowieso beter bij Burger King eten.
McKroketquote:Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef Drugshond het volgende:
Waardeloos vreten, voor datzelfde geld heb je een leuke chinees gerecht op je bord liggen.
Ik maak ze liever zelfquote:Op maandag 27 maart 2017 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hamburgers kan je sowieso beter bij Burger King eten.
Of desnoods gewoon halen bij zo'n hipstertent.quote:
Klopt, maar duur.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of desnoods gewoon halen bij zo'n hipstertent.
Ik zou niet weten waarom. Ik ben overduidelijk het zonnetje in huis hier.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Post boven mijn vorige post vond ik een vrij accurate imitatie van Maarten.
Precies, veel lekkerder. In de US vond ik de burgers in een diner ook 100x beter dan die troep van de ketens.quote:
Oh ja, Mono is wel de Maarten van deze sc.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Post boven mijn vorige post vond ik een vrij accurate imitatie van Maarten.
Volgens mij zijn ze bij de meeste van die tenten hier niet veel duurder dan de Mac. Laatst bij Beers & Barrels wel een of andere Hamburger met o.a. bacon, pulled pork gehad, die was wel aardig.quote:
Parkeerplaats rond de 100 euro, garage duurder. In grote steden. Is wel afhankelijk vd locatie uiteraard.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lager? Bron?
Tevens, een parkeerplaats van 200 euro? Wat?
De mac is ook schandalig duur, als je kijkt wat je er voor krijgt.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij de meeste van die tenten hier niet veel duurder dan de Mac. Laatst bij Beers & Barrels wel een of andere Hamburger met o.a. bacon, pulled pork gehad, die was wel aardig.
Ik heb ook serieus nog nooit van een normaal bedrijf gehoord dat personeel op de puberleeftijd zoveel leert. Ik ben er oprecht wel van onder de indruk hoor, dat is het chille aan die Mac.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weet niet of het nog zo is, maar de horecabond FNV en Mc hadden een deal, alles volledig CAO en investeren in mensen, opleidingen etc.
Het is fastfood, maar zeer slim gemarket en gemanaged fastfood.
Ik ga door dit topic zo hamburgers halen bij de AHquote:Op maandag 27 maart 2017 19:51 schreef Kaas- het volgende:
Ben pas tegen negen uur thuis van m'n werk dus ga miss wel ff naar de Mac dan maar nu. Nu heb ik plots wel zin.
Burgermeester.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij de meeste van die tenten hier niet veel duurder dan de Mac. Laatst bij Beers & Barrels wel een of andere Hamburger met o.a. bacon, pulled pork gehad, die was wel aardig.
Whehehequote:Op maandag 27 maart 2017 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga door dit topic zo hamburgers halen bij de AH
Niet gezien, toen was ik waarschijnlijk onderweg vanuit limboland. Maar hij zal zich wel rot geschrokken zijn. Zo vaak komt hij niet in deze herberg.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, Mono is wel de Maarten van deze sc.
Heb je Hexa nog even op z'n vingers getikt voor die bizarre moderatie hier vanochtend?
Hamburgertenten lijken trouwens wel de laatste hipsterrage, die dingen springen tegenwoordig op elke straathoek uit de grond.quote:
Hamburger is het nieuwe sushi.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hamburgertenten lijken trouwens wel de laatste hipsterrage, die dingen springen tegenwoordig op elke straathoek uit de grond.
Nog nooit bij zo'n hipstertent geweest.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef Kaas- het volgende:
Rotterdam is trouwens wel burgerhoofdstad. Echt zo ontzettend chille burgertenten daar he.Helaas allemaal klein, dus lastig om daar te gaan eten op de grote POL-meet die in Rotterdam hoort te zijn de eerstvolgende keer.
Hij haalde mijn post waarin ik aan Japie vroeg of hij Baudet een reptillian vond weg omdat ie het getroll vondquote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet gezien, toen was ik waarschijnlijk onderweg vanuit limboland. Maar hij zal zich wel rot geschrokken zijn. Zo vaak komt hij niet in deze herberg.
Ja, hij kwam even de SC schoonvegen. Hij was ook heel snel weer weg.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet gezien, toen was ik waarschijnlijk onderweg vanuit limboland. Maar hij zal zich wel rot geschrokken zijn. Zo vaak komt hij niet in deze herberg.
O jee, een BHV.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah
Technisch zou ik levens kunnen redden met mijn BHV.
Tactisch zou ik me kunnen beroepen dat ik die hufter niet wil helpen (Staat niet in mijn CAO)
Gaan we dan wel naar die wijk die half PVV half DENK stemde?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef Kaas- het volgende:
Rotterdam is trouwens wel burgerhoofdstad. Echt zo ontzettend chille burgertenten daar he.Helaas allemaal klein, dus lastig om daar te gaan eten op de grote POL-meet die in Rotterdam hoort te zijn de eerstvolgende keer.
Feijenoord.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gaan we dan wel naar die wijk die half PVV half DENK stemde?
Haringhappen is koeltoer.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Gebraden koe is wel beter te nassen dan rauwe vis.
Ik ben voor mijn parkeergarage in Amsterdam nog geen ¤ 75 kwijt.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Parkeerplaats rond de 100 euro, garage duurder. In grote steden. Is wel afhankelijk vd locatie uiteraard.
Terechte ingreep.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij haalde mijn post waarin ik aan Japie vroeg of hij Baudet een reptillian vond weg omdat ie het getroll vond
Dan gaan we in mei ff zo'n burgertje pakken.quote:
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Gebraden koe is wel beter te nassen dan rauwe vis.
Heb er inmiddels twee punten bij.quote:
WTF is er in juni dan?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan gaan we in juni ff zo'n burgertje pakken.
Jazeker. Genieten.quote:
Parkeerplaatsen in mijn complex zijn ¤ 90,- p/mnd, en dat staat je auto gewoon buiten. Wel achter een hek.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn parkeergarage in Amsterdam nog geen ¤ 75 kwijt.
Daarnaast, dan moet je dus al op de ¤ 710,68 aan kale huur zitten, wil je voor je totale woonlasten richting de ¤ 900 gaan.
Dan gaan Tem en ik een hamburger vreten. Wat moet er nog meer allemaal zijn dan tante Nelly? Kom ook dan.quote:
Niets, vond alleen juni wat arbitrair.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan gaan Tem en ik een hamburger vreten. Wat moet er nog meer allemaal zijn dan tante Nelly? Kom ook dan.
Tante Nelly? Is dat niet die overpricete snackbar waar je ook aan de alcohol kan (wijn, whiskey, cocktails etc)?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan gaan Tem en ik een hamburger vreten. Wat moet er nog meer allemaal zijn dan tante Nelly? Kom ook dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |