Hamburgers kun je beter zelf maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hamburgers kan je sowieso beter bij Burger King eten.
McKroketquote:Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef Drugshond het volgende:
Waardeloos vreten, voor datzelfde geld heb je een leuke chinees gerecht op je bord liggen.
Ik maak ze liever zelfquote:Op maandag 27 maart 2017 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hamburgers kan je sowieso beter bij Burger King eten.
Of desnoods gewoon halen bij zo'n hipstertent.quote:
Klopt, maar duur.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of desnoods gewoon halen bij zo'n hipstertent.
Ik zou niet weten waarom. Ik ben overduidelijk het zonnetje in huis hier.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Post boven mijn vorige post vond ik een vrij accurate imitatie van Maarten.
Precies, veel lekkerder. In de US vond ik de burgers in een diner ook 100x beter dan die troep van de ketens.quote:
Oh ja, Mono is wel de Maarten van deze sc.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Post boven mijn vorige post vond ik een vrij accurate imitatie van Maarten.
Volgens mij zijn ze bij de meeste van die tenten hier niet veel duurder dan de Mac. Laatst bij Beers & Barrels wel een of andere Hamburger met o.a. bacon, pulled pork gehad, die was wel aardig.quote:
Parkeerplaats rond de 100 euro, garage duurder. In grote steden. Is wel afhankelijk vd locatie uiteraard.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lager? Bron?
Tevens, een parkeerplaats van 200 euro? Wat?
De mac is ook schandalig duur, als je kijkt wat je er voor krijgt.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij de meeste van die tenten hier niet veel duurder dan de Mac. Laatst bij Beers & Barrels wel een of andere Hamburger met o.a. bacon, pulled pork gehad, die was wel aardig.
Ik heb ook serieus nog nooit van een normaal bedrijf gehoord dat personeel op de puberleeftijd zoveel leert. Ik ben er oprecht wel van onder de indruk hoor, dat is het chille aan die Mac.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weet niet of het nog zo is, maar de horecabond FNV en Mc hadden een deal, alles volledig CAO en investeren in mensen, opleidingen etc.
Het is fastfood, maar zeer slim gemarket en gemanaged fastfood.
Ik ga door dit topic zo hamburgers halen bij de AHquote:Op maandag 27 maart 2017 19:51 schreef Kaas- het volgende:
Ben pas tegen negen uur thuis van m'n werk dus ga miss wel ff naar de Mac dan maar nu. Nu heb ik plots wel zin.
Burgermeester.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij de meeste van die tenten hier niet veel duurder dan de Mac. Laatst bij Beers & Barrels wel een of andere Hamburger met o.a. bacon, pulled pork gehad, die was wel aardig.
Whehehequote:Op maandag 27 maart 2017 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga door dit topic zo hamburgers halen bij de AH
Niet gezien, toen was ik waarschijnlijk onderweg vanuit limboland. Maar hij zal zich wel rot geschrokken zijn. Zo vaak komt hij niet in deze herberg.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, Mono is wel de Maarten van deze sc.
Heb je Hexa nog even op z'n vingers getikt voor die bizarre moderatie hier vanochtend?
Hamburgertenten lijken trouwens wel de laatste hipsterrage, die dingen springen tegenwoordig op elke straathoek uit de grond.quote:
Hamburger is het nieuwe sushi.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hamburgertenten lijken trouwens wel de laatste hipsterrage, die dingen springen tegenwoordig op elke straathoek uit de grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |