Geen zin om het kabinetsbeleid te verdedigen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:42 schreef eriksd het volgende:
Wat zou nou de echte reden geweest zijn voor Rutte om niet mee te doen aan dat RTL debat? Dit is toch een behoorlijke misser wat mij betreft.
Misschien hoopte hij dat het debat niet door zou gaan als Wilders en hij niet kwamen opdagen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:42 schreef eriksd het volgende:
Wat zou nou de echte reden geweest zijn voor Rutte om niet mee te doen aan dat RTL debat? Dit is toch een behoorlijke misser wat mij betreft.
Hopen dat RTL zou buigen, wellicht. Rutte en Wilders zijn toch wel de klappers van de campagne.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:42 schreef eriksd het volgende:
Nog wel, maar de PVV duikelt nu hard in de peilingen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Hopen dat RTL zou buigen, wellicht. Rutte en Wilders zijn toch wel de klappers van de campagne.
Nouja, het komt nogal arrogant over en zo ruim is de marge niet. Zat alternatieven voor Wilders als je het zo bekijkt. Ik vrees dat het een aardige inschattingsfout is geweest.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Hopen dat RTL zou buigen, wellicht. Rutte en Wilders zijn toch wel de klappers van de campagne.
Zonder Wilders moet hij zich tegen 3 aanvallers verdedigen, met Wilders kan hij Wilders aanvallen, de VVD profileren als de respectabele variant en de andere 3 gaan dan hard op Wilders inhakken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:42 schreef eriksd het volgende:
Je kan het niet profileren als het alternatief voor Wilders als je wegblijft. Neem je net zo min deel aan de dialoog waar anderen juist Wilders op aanvallen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:48 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Zonder Wilders moet hij zich tegen 3 aanvallers verdedigen, met Wilders kan hij Wilders aanvallen, de VVD profileren als de respectabele variant en de andere 3 gaan dan hard op Wilders inhakken.
Ik denk ook dit. Rutte is de kop van Jut zonder Wilders.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:48 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Zonder Wilders moet hij zich tegen 3 aanvallers verdedigen, met Wilders kan hij Wilders aanvallen, de VVD profileren als de respectabele variant en de andere 3 gaan dan hard op Wilders inhakken.
De VVD heeft nooit veel moeite gehad met arrogant over komen, volgens mij.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, het komt nogal arrogant over en zo ruim is de marge niet. Zat alternatieven voor Wilders als je het zo bekijkt. Ik vrees dat het een aardige inschattingsfout is geweest.
De confrontatie waar mogelijk ontwijken?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:42 schreef eriksd het volgende:
Is ook logisch, Rutte gaat niet in zijn eentje kop van Jut worden en de rest schoten op doel geven. Dat zou pas echt dom zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De confrontatie waar mogelijk ontwijken?
Aanvallen zouden alle kanten op gaan. Echt niet alleen richting Rutte. Hij zou ook ruimte krijgen om zelf zijn verhaal te vertellen. Maar hij durft gewoon niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:52 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Is ook logisch, Rutte gaat niet in zijn eentje kop van Jut worden en de rest schoten op doel geven. Dat zou pas echt dom zijn.
Mischien maar ik zou een opzetje ook niet uitsluiten om Rutte te tackelen net zoals hij blijkbaar een akkoordje met Wilders heeft.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aanvallen zouden alle kanten op gaan. Echt niet alleen richting Rutte. Hij zou ook ruimte krijgen om zelf zijn verhaal te vertellen. Maar hij durft gewoon niet.
Nou en? Dan ben je dus het alternatief. Prima positie. Nu zit je in een positie vergelijkbaar met Wilders.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk ook dit. Rutte is de kop van Jut zonder Wilders.
Ik denk dat aangevallen worden in debatten meer aan Rutte zal blijven kleven dan aan Wilders. Dat Rutte dus ook meer te verliezen heeft als hij de volle laag krijgt dan Wilders. En dat hij dus niet komt als Wilders er ook niet is.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou en? Dan ben je dus het alternatief. Prima positie. Nu zit je in een positie vergelijkbaar met Wilders.
Als je op kop loopt in de peilingen vormen debatten een gevaar, als je achterloopt juist een kans om in te halen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:42 schreef eriksd het volgende:
RTL heeft ooit eens gedreigd een levensgrote kartonnen versie van Wilders op het podium te plaatsen toen die af zou haken bij een debat. Zouden ze nu ook weer moeten doen met Wilders en Ruttequote:Op donderdag 16 februari 2017 11:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou en? Dan ben je dus het alternatief. Prima positie. Nu zit je in een positie vergelijkbaar met Wilders.
Hallo makker!quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey dat is die sympathieke VBL'er.
Als RTL slim is doen ze dat inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
RTL heeft ooit eens gedreigd een levensgrote kartonnen versie van Wilders op het podium te plaatsen toen die af zou haken bij een debat. Zouden ze nu ook weer moeten doen met Wilders en Rutte
Zou wel vermaak opleveren.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als RTL slim is doen ze dat inderdaad.
Blijkt aan het einde van het debat dat de bordkartonnen Wilders alsnog door het publiek tot beste debater wordt gekozen.quote:
Regels zijn regels, ja!quote:Een 10-jarig voetballertje uit het Brabantse Bladel hoeft niet meer terug te komen bij zijn club, omdat hij te weinig loten verkocht voor de Nieuwjaarsloterij van de club. Het jongetje heeft niet de gewenste 25, maar tien lootjes à 1 euro verkocht. ,,Ook twee andere jongens zijn om deze reden geroyeerd'', vertelt zijn moeder Maaike aan Omroep Brabant.
Bestuurslid Jeugdzaken van de club, Pim Lavrijsen, laat aan de regionale omroep weten dat in totaal vier kinderen zijn geroyeerd om dezelfde reden. ,,We hebben regels en daarop maken we geen uitzondering. Dat zou ook niet eerlijk zijn richting andere leden en ouders.''
http://www.ad.nl/binnenla(...)-meespelen~a9d72bbe/
Wat is dit nou weer voor een enorme treurigheid. Ze betalen toch gewoon contributie neem ik aan? Die arme jochies.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:19 schreef Tijger_nootje het volgende:
Kijk, mensen, zo pak je die luie donders aan, zijn ze gelijk goed voorbereid op hun studententijd en prestatie beurzen:
[..]
Regels zijn regels, ja!
![]()
Enorme treurigheid is een goede omschrijving zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een enorme treurigheid. Ze betalen toch gewoon contributie neem ik aan? Die arme jochies.
15 euro te weinig dus. Dan houdt het op.Had moeders er maar een krantenwijkje bij moeten nemen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een enorme treurigheid. Ze betalen toch gewoon contributie neem ik aan? Die arme jochies.
Ik heb gehoord dat het iets genuanceerder lag en dat de ouders gevraagd was om te kiezen tussen de contributie verhogen met 25 euro of de lootjes verkopen voor 25 euro. Eventueel niet opgehaald geld met de lootjes zou moeten worden bijgelegd door de ouders. Dat hebben ze blijkbaar verzuimd.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:19 schreef Tijger_nootje het volgende:
Kijk, mensen, zo pak je die luie donders aan, zijn ze gelijk goed voorbereid op hun studententijd en prestatie beurzen:
[..]
Regels zijn regels, ja!
![]()
Is dat Boze_Appel?quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hoofdredacteur Dagelijkse Standaard: 'Mensen hebben het gehad met de Volkskrant, wen er maar aan
Welkom in het brein van de 'alternatieve media'. Wat een josti.
Dat lijkt mij dan weer een vreemd verhaal omdat de penningmeester eerder vandaag zegt dat ze het al jaren zo doen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het iets genuanceerder lag en dat de ouders gevraagd was om te kiezen tussen de contributie verhogen met 25 euro of de lootjes verkopen voor 25 euro. Eventueel niet opgehaald geld met de lootjes zou moeten worden bijgelegd door de ouders. Dat hebben ze blijkbaar verzuimd.
Ze maken in hun reacties echt alle verkeerde keuzes.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:35 schreef Tijger_nootje het volgende:
Oh, en de club gaat een hartig woordje spreken met de KNVB omdat deze het gewaagd heeft om kritiek op de gang van zaken te leveren![]()
Nou, dat zal een interessant gesprek worden.
Er was dan ook de keuze tussen of die 25 euro uit eigen zak betalen, of het met 25 lootjes uit de zak van anderen kloppen. Ik weet niet hoe wettig dat is, maar ik zou er geen zaak van maken en gewoon naar een andere club gaanquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:43 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer een vreemd verhaal omdat de penningmeester eerder vandaag zegt dat ze het al jaren zo doen.
Maar als het verplicht is dan IS het natuurlijk gewoon een contributie verhoging, met name het royements deel wijst daar op.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:35 schreef Tijger_nootje het volgende:
Oh, en de club gaat een hartig woordje spreken met de KNVB omdat deze het gewaagd heeft om kritiek op de gang van zaken te leveren![]()
Nou, dat zal een interessant gesprek worden.
Goed, die kerel spoort niet helemaal.quote:Door het beeld schuift Esma, zijn vrouw, ze is vijftien weken zwanger, 'een kleine Nederlandse Turk erbij'. Michael heeft veel Turks-Nederlandse vrienden, het ergste wat je hem kunt zeggen is dat hij een racist is. Hij bekeerde zich negen jaar geleden tot de islam, 'het soefisme is echt heel mooi', maar sinds kort is hij weer moslim af. 'Ik werd gewoon moe van al die aanslagen.' Het is ook ingewikkeld, moslim zijn in de hardrechtse kerk. Maar Michael zal dus nooit Geert Wilders stemmen. 'Moskeeën sluiten, de koran verbieden, dat is mensonterend. Dat is hartstikke gek.'
Dat lijkt mij nog zeer genereus uitgedruktquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goed, die kerel spoort niet helemaal.
Het gaat niet om wettig, het is de manier waarop en de arrogantie die er uit spreekt, drie kinderen zijn geroyeerd omdat ze niet genoeg lootjes hadden verkocht...waar ben je dan mee bezig?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er was dan ook de keuze tussen of die 25 euro uit eigen zak betalen, of het met 25 lootjes uit de zak van anderen kloppen. Ik weet niet hoe wettig dat is, maar ik zou er geen zaak van maken en gewoon naar een andere club gaan
Nee, de kinderen zijn geroyeerd omdat de ouders het verschil niet bij wilden leggen, zoals eerder afgesproken was omdat men af had gezien van de contributieverhoging van 25 euro en in plaats daarvan lootjes was gaan verkopen. Dat is wat ik heb begrepen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:49 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Het gaat niet om wettig, het is de manier waarop en de arrogantie die er uit spreekt, drie kinderen zijn geroyeerd omdat ze niet genoeg lootjes hadden verkocht...waar ben je dan mee bezig?
Dat komt nergens naar voren in de artikelen die ik heb gezien, ook niet in de uitspraken van de club, maar goed, dan is het dus gewoon een verplichte contributie verhoging en noem je het ook zo.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, de kinderen zijn geroyeerd omdat de ouders het verschil niet bij wilden leggen, zoals eerder afgesproken was omdat men af had gezien van de contributieverhoging van 25 euro en in plaats daarvan lootjes was gaan verkopen. Dat is wat ik heb begrepen.
Nee, we zitten toch al op FOKquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Zijn er hier al mensen actief geweest op waaromkiesjij.nl?
Dan moet je niet voor het lage contributiegeld opteren.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:49 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Het gaat niet om wettig, het is de manier waarop en de arrogantie die er uit spreekt, drie kinderen zijn geroyeerd omdat ze niet genoeg lootjes hadden verkocht...waar ben je dan mee bezig?
Die arme jochies kon wel eens omslaan in die arme club.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen individuele keuze die je kan makenquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor het lage contributiegeld opteren.
Wat bedoel je met 'omslaan'?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die arme jochies kon wel eens omslaan in die arme club.
Nou ja, je kunt het dus van anderen aftroggelenquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:55 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen individuele keuze die je kan maken![]()
En het contributiegeld is dus niet lager omdat er een verplichting is om die 25 euro voor de lootjes te leveren.
Als melk omslaat drink jij die dan nog?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'omslaan'?
Waarom kan je als club zo'n tegenprestatie niet verbinden aan het contributiegeld?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:55 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen individuele keuze die je kan maken![]()
En het contributiegeld is dus niet lager omdat er een verplichting is om die 25 euro voor de lootjes te leveren.
Klinkt erg interessant allemaal.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:58 schreef Tem het volgende:
Inkomensongelijkheid bij VNL neemt een kleine 13% toe. Zo te zien de rechtse variant op de SP waarbij het 14% af zou nemen. Weten we gelijk waar we die partij kunnen plaatsen.
GSbrder zal plots een stuk enthousiaster worden over deze club.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:58 schreef Tem het volgende:
Inkomensongelijkheid bij VNL neemt een kleine 13% toe. Zo te zien de rechtse variant op de SP waarbij het 14% af zou nemen. Weten we gelijk waar we die partij kunnen plaatsen.
Hoewel ik sowieso geen melk drink, neem ik aan dat omgeslagen melk hetzelfde is als zure melk. Ik snap alleen de relatie met voetbalclubs niet. Hoewel het vervelend is wanneer er een beetje minder geld binnenkomt, moeten clubs die maximaal 100 euro minder wel kunnen overleven.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als melk omslaat drink jij die dan nog?
Omdat contributie al de tegenprestatie is? En als het een verplichting is dan is het dus gewoon extra contributie.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom kan je als club zo'n tegenprestatie niet verbinden aan het contributiegeld?
Klepje dicht sjon met dat omsamenhangende gewauwel...quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:01 schreef john2406 het volgende:
Vraag mij wel eens af, als een EU leger wie mag dat opzetten?
Juncker of Duitsland of laat ik eens zeggen Frankrijk.
Dat geld komt al minder binnen daar de subsidie is weg gevallen, en dan ook nog leden die maar 10 loten verkopen, kunnen ze dat wel hebben?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hoewel ik sowieso geen melk drink, neem ik aan dat omgeslagen melk hetzelfde is als zure melk. Ik snap alleen de relatie met voetbalclubs niet. Hoewel het vervelend is wanneer er een beetje minder geld binnenkomt, moeten clubs die maximaal 100 euro minder wel kunnen overleven.
O wacht misschien mag Drenthe het wel opzetten, evt dat kamp terug?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klepje dicht sjon met dat omsamenhangende gewauwel...
Paupers moet je kort houden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klinkt erg interessant allemaal.
Och, sympathieke marginalen blijven marginalen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
GSbrder zal plots een stuk enthousiaster worden over deze club.
Tenzij je kunt opteren voor contributie +25 of contributie +lootjesverkoop.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:01 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Omdat contributie al de tegenprestatie is? En als het een verplichting is dan is het dus gewoon extra contributie.
Of eens af en toe een paar spaanders laten vallen, dat kan ook, zodat die zich niet samen tegen mij opzetten.quote:
Vlaktaks.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:58 schreef Tem het volgende:
Dat kan dus niet, he? Het is de McDonalds nietquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tenzij je kunt opteren voor contributie +25 of contributie +lootjesverkoop.
Blijft toch ook de voor jullie altijd aantrekkelijke PVV-hoekquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, sympathieke marginalen blijven marginalen.
Dus als moe 25 euro meer zou overmaken, zou het jochie geroyeerd zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:06 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, he? Het is de McDonalds niet
Een elitaire filosofenkoning.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:07 schreef Tijger_nootje het volgende:
Oh, god, het Partij voor de Eerbied topic is hilarisch. Wat een numptie
http://www.independent.co(...)ppeals-a7583031.htmlquote:Former Republican judge calls for Donald Trump to be 'impeached and removed with all haste'
'Each new day is a new nightmare'
Als je daarmee fiscaal conservatief beleid kunt uitvoeren, is het aantrekkelijker dan met het economisme van Klaver opgescheept te zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Blijft toch ook de voor jullie altijd aantrekkelijke PVV-hoek
Hoeft toch niet moeders had die 25 loten kunnen kopen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus als moe 25 euro meer zou overmaken, zou het jochie geroyeerd zijn?
Is wel mooi vermaak. Word je gekoppeld aan iemand die een andere partijvoorkeur heeft en zoquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Zijn er hier al mensen actief geweest op waaromkiesjij.nl?
Correct, gewoon de overheid op geloof laten discrimineren voor een half procentje minder belastingquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je daarmee fiscaal conservatief beleid kunt uitvoeren, is het aantrekkelijker dan met het economisme van Klaver opgescheept te zitten.
Had gekund. Niet gedaan. Zegt Bladella het volgende over:quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet moeders had die 25 loten kunnen kopen.
quote:Om te voorkomen dat met name ouders van mening zijn dat hun kinderen dat niet hoeven te doen, heeft de ALV hierover al eerder besloten. Dit besluit houdt in dat indien ouders om hen moverende redenen vinden dat hun kinderen dit niet hoeven te doen, er een extra bijdrage van maximaal ¤ 25 wordt opgelegd. Op die wijze is het aan de ouders om deze extra bijdrage te betalen. Elk jaar worden de ouders voorafgaand aan deze Nieuwjaarsloterij schriftelijk hierover geïnformeerd. Indien ouders besluiten om deze extra bijdrage niet te betalen dan is afgesproken dat daarmee het lidmaatschap wordt beëindigd.
Eindelijk, hij begrijpt het.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, gewoon de overheid op geloof laten discrimineren voor een half procentje minder belasting
Kunnen mij koppelen aan wat ze willen als het zich voordoet geef ik toch een trap na!quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is wel mooi vermaak. Word je gekoppeld aan iemand die een andere partijvoorkeur heeft en zo
Nee, dan is hij niet geroyeerd.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus als moe 25 euro meer zou overmaken, zou het jochie geroyeerd zijn?
Minder zuipen, John.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kunnen mij koppelen aan wat ze willen als het zich voordoet geef ik toch een trap na!
Je had het natuurlijk ook gewoon anders kunnen opschrijven. Net zoals het gebruikelijk is om leden met een vrijwilligersbijdrage een lagere contributie te rekenen, zou je leden met een hoge lootjesverkoop kunnen aanbieden om een lagere contributie te betalen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:11 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Nee, dan is hij niet geroyeerd.
Zou ik sowieso doen. Komt sympathieker over.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je had het natuurlijk ook gewoon anders kunnen opschrijven. Net zoals het gebruikelijk is om leden met een vrijwilligersbijdrage een lagere contributie te rekenen, zou je leden met een hoge lootjesverkoop kunnen aanbieden om een lagere contributie te betalen.
Tsja, blijven vrijwilligers die dit soort statuten opstellen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou ik sowieso doen. Komt sympathieker over.
Nog niemand geweest welke met de kas van een voetbalclub ervan door gegaan is?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, blijven vrijwilligers die dit soort statuten opstellen.
Dan krijg je al snel van dit soort sancties voor de freeriders.
Karel Aalbers.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nog niemand geweest welke met de kas van een voetbalclub ervan door gegaan is?
Je vroeg niet om vrijwilligers, John.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die is toch daar geen vrijwilliger neem ik aan.
Koppel jij alles aan de VVD?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bladel klinkt Brabants, de penningmeester zal dus wel een lokaal VVD-gemeenteraadslid zijn.
Oh nee, dat is Japie. Die twee verwar ik wel vaker.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, hij denkt dat de VVD vol zit met reptillians.
Een 10-jarige kun je natuurlijk niet met zo'n vorm van ondernemersrisico opzadelen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor het lage contributiegeld opteren.
pakweg 5,6 miljoen dit jaar.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik koppel alles aan geld, tot welk bedrag ben jij te vertrouwen?
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh nee, dat is Japie. Die twee verwar ik wel vaker.
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-02-2017 om 12:58:43Leaking, and even illegal classified leaking, has been a big problem in Washington for years. Failing @nytimes (and others) must apologize! reageer retweet
De onsamenhangende J's.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh nee, dat is Japie. Die twee verwar ik wel vaker.
Wat heeft de stoute NYT nou weer geschreven?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-02-2017 om 12:58:43Leaking, and even illegal classified leaking, has been a big problem in Washington for years. Failing @nytimes (and others) must apologize! reageer retweet
Trumpbashing.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
De media hebben echt wel een toptijd onder Trump. Zou hij aandelen in media-organisaties hebben?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Oh, heeft de NYT een scoop?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Sad!quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
De media hebben echt wel een toptijd onder Trump. Zou hij aandelen in media-organisaties hebben?
De tienjarige is ook niet verantwoordelijk voor het contributiegeld. Dat zijn z'n ouders.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Een 10-jarige kun je natuurlijk niet met zo'n vorm van ondernemersrisico opzadelen.
Aan de andere kant hadden ongetwijfeld(?) de ouders zelf de resterende lootjes kunnen kopen.
CDA is daar natuurlijk nog de grootste.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bladel klinkt Brabants, de penningmeester zal dus wel een lokaal VVD-gemeenteraadslid zijn.
God heeft zijn werk weer goed gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
CDA is daar natuurlijk nog de grootste.
GroenLinks is weggevaagd.
Ben je weer met je vmbo-leerlingen aan het discussiëren?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:36 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben inmiddels dat zinnetje 'eindelijk een politicus die doet wat hij belooft' wel kotsbeu. Zodra je dan vraagt naar drie maatregelen die Trump heeft belooft en inmiddels uitgevoerd heeft, blijft het opmerkelijk stil. Op een willekeurig inreisverbod na.
Je hebt ook nog de Vrije Hapertse Partij.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
God heeft zijn werk weer goed gedaan.
Op dat "waaromkiesjij" tref ik steeds leerlingen van een middelbare school uit Brabant. Zijn die toevallig van jou?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:36 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben inmiddels dat zinnetje 'eindelijk een politicus die doet wat hij belooft' wel kotsbeu. Zodra je dan vraagt naar drie maatregelen die Trump heeft belooft en inmiddels uitgevoerd heeft, blijft het opmerkelijk stil. Op een willekeurig inreisverbod na.
CDA levert de penningmeester van lokale katholieke voetbalclub.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
CDA is daar natuurlijk nog de grootste.
GroenLinks is weggevaagd.
Geen idee waar je op doelt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op dat "waaromkiesjij" tref ik steeds leerlingen van een middelbare school uit Brabant. Zijn die toevallig van jou?
Zozo. Nou, het complot is weer duidelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
CDA levert de penningmeester van lokale katholieke voetbalclub.
Katholieken, minderjarigen, geld...dat kan niet goed gaanquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zozo. Nou, het complot is weer duidelijk.
Het lag helemaal niet aan de lootjes.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:44 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Katholieken, minderjarigen, geld...dat kan niet goed gaan
Andere mensen.. brrr.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
www.waaromkiesjij.nl
Mooi vermaak.
Ultieme troll-site, lijkt me.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
www.waaromkiesjij.nl
Mooi vermaak.
Dat gaat door jouw handjes of beheerd dat iemand anders, men moet wel dicht bij het vuur zitten om zich te goed te kunnen warmen he.quote:
Je bent toch niks strafbaars van plan, hè?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die kinders vertellen zomaar waar ze geboren en getogen zijn?
Ik?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je bent toch niks strafbaars van plan, hè?
Sow. Koop je toch wel 3 pandjes van in Amsterdam.quote:
Hoeveel turf hutten?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sow. Koop je toch wel 3 pandjes van in Amsterdam.
Speaking of...ik las een leuk stukje over de nieuwe erfpacht regeling in Amsterdam, dat gaat nogal stevig oplopen begreep ik.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sow. Koop je toch wel 3 pandjes van in Amsterdam.
De hele provincie.quote:
Zeker. En iedereen denkt het nu wel te kunnen hebben en "na mij de zondvloed".quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:54 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Speaking of...ik las een leuk stukje over de nieuwe erfpacht regeling in Amsterdam, dat gaat nogal stevig oplopen begreep ik.
Wie onderhoudt er?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Onderhoudt, er schijnt nog wel eens hier en daar een verzakking te plaatsvinden.
Geen schade, want geen materiele waarde.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Onderhoudt, er schijnt nog wel eens hier en daar een verzakking te plaatsvinden.
Kom er met regelmaat, er staan best wel een paar leuke pandjes, alleen die kou en mist.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen schade, want geen materiele waarde.
Wat jij, john?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik koppel alles aan geld, tot welk bedrag ben jij te vertrouwen?
Met of zonder cv ketel?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:59 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ja, bij mij in huis is het 21C, net zomer
Mijn warme persoonlijkheid, natuurlijk, John, CV is zo gewoontjesquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Met of zonder cv ketel?
De bel bij jouw is dat echt een bel of heb jij een luchtalarm mee laten gaan?
Kom anders hier zitten kijk ik dat mijn broer in huis is, ook een oud gediende.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:03 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Mijn warme persoonlijkheid, natuurlijk, John, CV is zo gewoontjes
Nee op alle vragenquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kom anders hier zitten kijk ik dat mijn broer in huis is, ook een oud gediende.
Heb jij ook zo een dik rond hoofd en zie jij niet waar dat hoofd begint door de vette nek?
Als ik aan de bron zou zitten, denk rond het miljoen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat jij, john?
Voor welk bedrag ben jij te vertrouwen?
Nou ga ik eens iets anders nemen heb jij je op het werk al eens een nietje meegenomen of iets onbenulligs?quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:12 schreef Tijger_nootje het volgende:
Als het bedrag de enige maatstaf is dan ben je gewoon een dief die nog niet de juiste gelegeheid heeft gehad.
Zozo. Koop je ook niet veel voor.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ik aan de bron zou zitten, denk rond het miljoen?
Maar ik steek mijn hand er niet voor in het vuur!
quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:07 schreef Tijger_nootje het volgende:
Oh, god, het Partij voor de Eerbied topic is hilarisch. Wat een numptie
Kom, dat geldt alleen voor Amsterdam en welke pauper wil daar nou nog wonen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zozo. Koop je ook niet veel voor.
Ach, een pauper met slechts zes nullen is snel gevonden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:15 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Kom, dat geldt alleen voor Amsterdam en welke pauper wil daar nou nog wonen?
Wat een hoop worden voor een gordel, ik zit wel eens naast anderen die laten hun legitimatie zien en kunnen zelfs met teveel promile gewoon door rijden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Staat ook een item van hem op youtube.
Zou het daaraan liggen dat ik zo over de rooie ga met 99.999?quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, een pauper met slechts zes nullen is snel gevonden.
Zie John en 99.999
Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou het daaraan liggen dat ik zo over de rooie ga met 99.999?
Ook dan is men een dief dus, of paperclip of wat dan ook!quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soort zoekt soort.
Paperclipdief zoekt nietmachinejatter.
Nietjes mag je gewoon meenemen bij de meest werkgevers, pennen e.d. ook. Ik heb inderdaad nog nooit iets gestolen, want dat is het als je het zonder toestemming doet, bij welke werkgever dan ook. Ik zie daar geen plus punten in.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou ga ik eens iets anders nemen heb jij je op het werk al eens een nietje meegenomen of iets onbenulligs?
En dan graag een eerlijk antwoord, maakt mij niet uit al is het ene lucifer of iets uit een container wat toch weggegooid anders zou worden.
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:26 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
PS: Is er iemand die nog nietjes gebruikt thuis?!?!?
Is er een moderne en betere manier om snel een paar blaadjes aan elkaar te bevestigen die ik gemist heb?quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:30 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Zeg, ga eens in 2017 leven!
Ja. Geen blaadjes maar digitale documenten gebruikenquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is er een moderne en betere manier om snel een paar blaadjes aan elkaar te bevestigen die ik gemist heb?
Worden mijn docenten blij van, als ik een iPad meeneem naar het tentamen in plaats van toegestane documenten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:31 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ja. Geen blaadjes maar digitale documenten gebruiken
Achterlijke instituten, duidelijkquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Worden mijn docenten blij van, als ik een iPad meeneem naar het tentamen in plaats van toegestane documenten.
Ik doe nog heel veel op papier. Werkt voor sommige doelen gewoon veel overzichtelijker en betrouwbaarder.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:33 schreef Tijger_nootje het volgende:
Ok, ik geef toe, ik ben een extremist, als het bewaard moet blijven en het komt nog op papier binnen dan gaat het door de document scanner en in het archief maar ik doe dus echt gewoon niet meer aan papier.
De printer staat op 12 afdrukken in bijna 3 jaar
Mijn vrouw ook, die gebruikt van die notebooks, vind ze fantastisch. Ik niet. Dat is nog wel eens een conflict zo nu en dan omdat zij steeds ruimte nodig heeft om ze op te slaan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe nog heel veel op papier. Werkt voor sommige doelen gewoon veel overzichtelijker en betrouwbaarder.
Ik schrijf trouwens ook met de hand samenvattingen van al mijn studieboeken.
Is volgens mij ook beter.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik schrijf trouwens ook met de hand samenvattingen van al mijn studieboeken.
Ik las daar recentelijk een onderzoek over, een grote groep mensen onthoud informatie beter als zij er iets mee doen zoals opschrijven.quote:
ja als je schrijft ben je toch nog een keer aan het nadenken over waar je mee bezig bent, bij typen raas je gewoon door dat boek heen en heb je gewoon de tekst verplaatstquote:
Dat is absoluut zo. Ik gebruik vaak samenvattingen van andere leerlingen die bijvoorbeeld alle hoorcolleges meetypen, dan heb je per uur vijftien pagina's tekst waarvan 95% irrelevante onzin is.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja als je schrijft ben je toch nog een keer aan het nadenken over waar je mee bezig bent, bij typen raas je gewoon door dat boek heen en heb je gewoon de tekst verplaatst
Wacht, daar gaat mijn bier.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:43 schreef Tijger_nootje het volgende:
Oh jee, daar gaat de zetelwinst van de SP:
SP: Alcohol is veel te goedkoop
Red het bier, stem geen SP!quote:
Hahahaha, prutsers.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:43 schreef Tijger_nootje het volgende:
Dat wordt al jaren geroepen door allerlei belangenorganisaties. Alcohol is per liter veel goedkoper in Nederland dan in veel andere Europese landen. Alleen er is geen partij die zich hier de vingers aan durft te branden in campagnetijd, behalve de SP blijkbaarquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:43 schreef Tijger_nootje het volgende:
Dans met ons mee..quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:10 schreef Friek_ het volgende:
Uit mijn stemwijzers komt GroenLinks.
Moet ik dan toch op Klavergod stemmen?
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2017 15:10 schreef Friek_ het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:10 schreef Friek_ het volgende:
Uhu. Doe eens 7 jaar rentelasten op 6 ton.quote:D.I.G. kocht het vervallen bedrijfspand in 2010, midden in de crisis op de woningmarkt, voor 600.000 euro. De sloopkosten en de kosten van de bouw van het door Zondag CS Architecten ontworpen complex worden geschat op 1,3 miljoen. Gezien de huidige gemiddelde verkoopprijzen voor appartementen in de bewuste buurt van minimaal 5500 euro per vierkante meter kan de opbrengst van de twaalf woningen worden geschat op 2.640.000 euro. Dat betekent voor D.I.G. een netto opbrengst van 740.000 euro. Snelle winst, die voor een groot deel is te danken aan de razendsnelle stijging van woningprijzen in Amsterdam en aan het succes van De Hallen.
Bron: De Groene Amsterdammer
Dus jij hebt 24/7 de comp aan, lijkt me een nietje goedkoper dan, en ook nog een gamecomp wat de nodige watts gebruiken doet?quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:31 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ja. Geen blaadjes maar digitale documenten gebruiken
Man man wat kom jij toch altijd met totaal zinloze bijdragen. Maar wel de hele dag doorposten en het topic vervuilen met brainfarts waar niemand op wil of kan reageren. Als je nog een tijdje zo doorgaat is de hele SC dood straks.quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus jij hebt 24/7 de comp aan, lijkt me een nietje goedkoper dan, en ook nog een gamecomp wat de nodige watts gebruiken doet?
Hem op ignore zetten helpt wel. Maar daar moet je wel een abonnement voor hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Man man wat kom jij toch altijd met totaal zinloze bijdragen. Maar wel de hele dag doorposten en het topic vervuilen met brainfarts waar niemand op wil of kan reageren. Als je nog een tijdje zo doorgaat is de hele SC dood straks.
Kom dan met gedegen tegenargument dan, die kast waar ik op het moment mee werk gebruikt 45 watt, gamekast zal rond de 450 watt of meer zijn!quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Man man wat kom jij toch altijd met totaal zinloze bijdragen. Maar wel de hele dag doorposten en het topic vervuilen met brainfarts waar niemand op wil of kan reageren. Als je nog een tijdje zo doorgaat is de hele SC dood straks.
Daar zou ik me niet druk om maken. Tijger_nootje houdt het hier eigenhandig wel levendig.quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is alsof je op een verjaardag aan de grotemensentafel zit en het gehandicapte neefje tussen elke zin door vanaf de andere kant van de kamer een willekeurig land in Centraal-Afrika schreeuwt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daar zou ik me niet druk om maken. Tijger_nootje houdt het hier eigenhandig wel levendig.
Als op Ignore dan reageer ook niet meer op mij!quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Hem op ignore zetten helpt wel. Maar daar moet je wel een abonnement voor hebben.
De rente is toch nagenoeg nulquote:Op donderdag 16 februari 2017 15:48 schreef GSbrder het volgende:
Auteurs van de Groene vertillen zich aan het begrip netto contante waarde.
[..]
Uhu. Doe eens 7 jaar rentelasten op 6 ton.
En daar zijn de bedreigingen:quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:19 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Regels zijn regels, ja!
![]()
NOSquote:De voetbalvereniging Bladella in Bladel heeft tientallen bedreigingen binnengekregen na het royeren van vier jeugdspelers. De bedreigingen zijn zowel aan de club gericht als aan vrijwilligers persoonlijk.
De club heeft nog geen aangifte gedaan. De bestuurders betwijfelen of dit ergens toe leidt. "We kregen van de politie te horen dat er te weinig capaciteit is", zegt de voorzitter van de jeugdafdeling, Pim Lavrijsen.
Het bestuur maakt zich in het bijzonder zorgen om een van de vrijwilligers die op het terrein van Bladella woont.
Mag ik dan van jou 600k lenen voor 0% rente?quote:
Als ik 6 ton over had en het nu crisis was en jij dat zou willen gebruiken om op contracyclische wijze vastgoed te kopen... Maar dat is helaas niet het geval.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mag ik dan van jou 600k lenen voor 0% rente?
Voor de overheid he, niet voor de gewone man hoeveel procent mag die aftikken?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mag ik dan van jou 600k lenen voor 0% rente?
- Je kinderen niet laten voetballen omdat je te gierig bent om ¤15 te betalenquote:Op donderdag 16 februari 2017 16:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En daar zijn de bedreigingen:
[..]
NOS
Wat hebben we toch leuke mensen in dit land.
Deze beelden (gecensureerd), plus uitspraken van wilders, zou dat geen briljantje d66/GL strategie zijn?twitter:GissiSim twitterde op donderdag 16-02-2017 om 16:29:05Can't bring myself to watch it, but sharing so people understand the horror of Syria. https://t.co/GDpKtEW5zi reageer retweet
Liever nietquote:Op donderdag 16 februari 2017 16:38 schreef skysherrif het volgende:
Deze beelden (gecensureerd), plus uitspraken van wilders, zou dat geen briljantje d66/GL strategie zijn?twitter:GissiSim twitterde op donderdag 16-02-2017 om 16:29:05Can't bring myself to watch it, but sharing so people understand the horror of Syria. https://t.co/GDpKtEW5zi reageer retweet
ja, je zou wel kunnen pareren dat het walgelijk is dat ze dat jongetje gebruiken voor politieke doeleinden iddquote:Op donderdag 16 februari 2017 16:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Liever nietOm te kotsen allemaal.
Ach voor rechten?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Wehe, lees ik ergens in discussie met een kerel die rechten in Leiden studeert. Begint hij zijn verhaal met "ik vindt dat...". Wat is dat toch met die Leidse rechtenstudentjes en niet fatsoenlijk kunnen spellen?
Volgens mij moet ook alles juist op papier staan, spellingsfout zal nog meevallen al zal je minder serieus worden genomen, een vormfout kan een erg dure fout zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ach voor rechten?
Denk dat mondeling veel meer te doen is, voor het spellen kunnen ze wel iemand anders laten doen, als ze binnen zijn.
Een jurist moet gewoon goed kunnen schrijven. Essentieel om serieus genomen te worden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij moet ook alles juist op papier staan, spellingsfout zal nog meevallen al zal je minder serieus worden genomen, een vormfout kan een erg dure fout zijn neem ik aan.
Nigel?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Wehe, lees ik ergens in discussie met een kerel die rechten in Leiden studeert. Begint hij zijn verhaal met "ik vindt dat...". Wat is dat toch met die Leidse rechtenstudentjes en niet fatsoenlijk kunnen spellen?
Dat denk ik ja, een zwart witte hond is immers geen wit zwarte hond!quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij moet ook alles juist op papier staan, spellingsfout zal nog meevallen al zal je minder serieus worden genomen, een vormfout kan een erg dure fout zijn neem ik aan.
Hoe zit dat met een minister van ouderwijs?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een jurist moet gewoon goed kunnen schrijven. Essentieel om serieus genomen te worden.
Vormfouten die veroorzaakt worden door een spel/typefout zijn extreem zeldzaam. Dat is meer iets uit films en fabels.
Klopt, die ervaring heb ik zelf ook. Alleen staat het leger als instituut voor mij natuurlijk wel symbool voor geweld. Het is vergelijkbaar met zware criminaliteit alleen dan de andere kant van het spectrum.quote:Op donderdag 16 februari 2017 07:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Mensen die in het leger zijn geweest zijn vaak best sympathiek, is mijn ervaring. Misschien omdat het niet in de eerste plaats om bruut geweld gaat, maar om discipline en teamgeest enzo.
Waar hadden jullie ook alweer om gewed?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:51 schreef Friek_ het volgende:
Dat wordt nog spannend met die vijftien zetels, remlof. Ik voel de krat Grolsch al bijna.
Overweeg Arabisch te combineren met Bestuurs- en Organisatiewetenschap, vwo beta certificaten halen voor die andere studie is gedoe.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Discipline?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Klopt, die ervaring heb ik zelf ook. Alleen staat het leger als instituut voor mij natuurlijk wel symbool voor geweld. Het is vergelijkbaar met zware criminaliteit alleen dan de andere kant van het spectrum.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar hadden jullie ook alweer om gewed?
quote:Net met Gutmensch afgesproken: als PvdA boven de 15 zetels scoort, dan krijgt Gutmensch een krat Grolsch van mij. Als PvdA 15 of minder zetels scoort deze scoort deze deze verkiezingen, dan krijg ik een krat Grolsch.
Kans spel?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:51 schreef Friek_ het volgende:
Dat wordt nog spannend met die vijftien zetels, remlof. Ik voel de krat Grolsch al bijna.
Haha, als een blad aan een boom.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:52 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Overweeg Arabisch te combineren met Bestuurs- en Organisatiewetenschap, vwo beta certificaten halen voor die andere studie is gedoe.
Hoeveel heb jij al genoten dat jij ze al ziet lopen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet eens. Er lopen er dus meer rond.
Dit is de peilingwijzer, een gewogen en gecorrigeerd gemiddelde van alle grote peilingen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zie toch wel erg veel verschil in de polls ineens
Afwachten wat Ipsos vandaag gaat doen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zie toch wel erg veel verschil in de polls ineens
?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Haha, als een blad aan een boom.
ahdacht dat het een nieuwe poll was.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is de peilingwijzer, een gewogen en gecorrigeerd gemiddelde van alle grote peilingen.
Zal ik je mijn adres vast sturen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:51 schreef Friek_ het volgende:
+Cda.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met een beetje geluk een PaarsPlus-coalitie. Zou ik wel prima vinden verder.
Je hebt nu in een tijdsbestek van 12u alweer drie studies genoemdquote:Op donderdag 16 februari 2017 16:58 schreef LA_niner het volgende:
[..]
?
Liever veel stof die eenvoudig is dan weinig stof die niet eenvoudig is dus recht valt wellicht af wellicht dat die andere studies optie is.
Dit is al je al honderd keer verteld maar kies in godsnaam nou gewoon iets wat je leuk lijkt en niet op basis van allerlei andere criteria. Hoe veel stof een studie heeft weet je niet van te voren en het is ook niet relevant.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:58 schreef LA_niner het volgende:
[..]
?
Liever veel stof die eenvoudig is dan weinig stof die niet eenvoudig is dus recht valt wellicht af wellicht dat die andere studies optie is.
Lachen, nu is de neo-liberale Hayek ineens de gids voor de PvdD en voor Japie?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:00 schreef Japie77 het volgende:
CPB rekent de politiek door: trap er niet in
Opinie Deze donderdag presenteert het Centraal Planbureau de doorrekeningen van partijprogramma’s. Die zijn fictief én politiek sturend, waarschuwt Ewald Engelen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-in-6713016-a1546179
Studeren is voor mietjes!quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je hebt nu in een tijdsbestek van 12u alweer drie studies genoemd.
Ja vandaar Arabisch maar sowieso combineren met geldstudie, moet toch brood op tafeL.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is al je al honderd keer verteld maar kies in godsnaam nou gewoon iets wat je leuk lijkt en niet op basis van allerlei andere criteria. Hoe veel stof een studie heeft weet je niet van te voren en het is ook niet relevant.
Zuiver PP haalt geen meerderheid.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, de christenen moeten eruit blijven.
Oh, nu ga je twee studies doen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:04 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ja vandaar Arabisch maar sowieso combineren met geldstudie, moet toch brood op tafeL.
Ah meneer de ex-militair snapt het weer niet. Kan me niet in een hokje drukken. Lastig he...quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:03 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Lachen, nu is de neo-liberale Hayek ineens de gids voor de PvdD en voor Japie?
Heeft toch wel een heel hoog "Wij van WC eend" gehalte.
Sluit ook zo fantastisch bij elkaar aan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef Friek_ het volgende:
Arabische taal en cultuur + finance - dat is pas een combinatie qua studies.
Houdt de economie draaiend, zet zich in voor het land en draagt actief bij aan jouw veiligheid. Nee.. Jij weet precies wat er mis is met dit land..quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah meneer de ex-militair snapt het weer niet. Kan me niet in een hokje drukken. Lastig he...
Ik begin toch echt te denken dat jij precies bent wat er mis is in dit land. Stemt VVD, pocht over hoeveel geld en dure auto's hij heeft en is ook nog eens ex-militair. Me dunkt dat jij zeker ook nog steeds achter zoiets als de CIA (Crooks In Action) staat of niet?
Echt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef Friek_ het volgende:
IS zal vast ook iemand nodig hebben voor hun financiënquote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef Friek_ het volgende:
Ga voor dubai cash.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sluit ook zo fantastisch bij elkaar aan.
Ga je dan ook een jihadbaard laten staan?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ja Arabisch is in deeltijd te doen.
Maar zodra iets maar een beetje uitdagend wordt vind je het al saai of te moeilijk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ja Arabisch is in deeltijd te doen.
Gaat niet werken kiddo. Ga nou maar even bedenken wat je leuk vindt en dat doen, en slaag je uiteindelijk nog in IETS.quote:
Ben geen sunniet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je dan ook een jihadbaard laten staan?
Nadruk op economie en veiligheid is inderdaad wat er mis is met dit land. Zich inzetten voor dit land? Wie doet dat niet?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Houdt de economie draaiend, zet zich in voor het land en draagt actief bij aan jouw veiligheid. Nee.. Jij weet precies wat er mis is met dit land..
Mooi artikel!quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hoofdredacteur Dagelijkse Standaard: 'Mensen hebben het gehad met de Volkskrant, wen er maar aan
Welkom in het brein van de 'alternatieve media'. Wat een josti.
Idioot. Ik heb nog nooit VVD gestemd. Je liegt weer eens.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah meneer de ex-militair snapt het weer niet. Kan me niet in een hokje drukken. Lastig he...
Ik begin toch echt te denken dat jij precies bent wat er mis is in dit land. Stemt VVD, pocht over hoeveel geld en dure auto's hij heeft en is ook nog eens ex-militair. Me dunkt dat jij zeker ook nog steeds achter zoiets als de CIA (Crooks In Action) staat of niet?
Nou nou nou. Meneer de ex-militair moet zich weer verlagen toch schelden. En jij bent de leugenaar trouwens zoals ik heb aangetoond.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:10 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Idioot. Ik heb nog nooit VVD gestemd. Je liegt weer eens.
Vind inhoud tof, dus wellich niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar zodra iets maar een beetje uitdagend wordt vind je het al saai of te moeilijk.
Of toch sunwel?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Sunniet, dan toch.
Zou Sjon zeggen.
Zei ik gisteren ook al maar goed, hij heeft zelf uh...ideeen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gaat niet werken kiddo. Ga nou maar even bedenken wat je leuk vindt en dat doen, en slaag je uiteindelijk nog in IETS.
Anders ontstaat er PVV-VVD-Cda-SGPcoalitie, met wellicht een spion als min. BiZ die direct informatie doorgeeft aan Israël zoals ie eerder deed.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Met gristenen erbij is paars beleid juist volkomen onmogelijk.
Middelbare scholieren die content aanleveren van de rechtse Amerikaanse blogs. De reden waarom Trump won.quote:Als middelbare scholier uit het Friese dorp Mantgum begon Michael te schrijven voor rechtse Amerikaanse blogs, en dat doet hij nog steeds.
Nee, ik niet. Sommige beginvakken vond ik vervelend maar andere juist heel leuk. Naarmate ik er dieper op in ga is dat nog steeds zo.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:12 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vonden jullie je studie toffer naarmate je verder in je studie zat en basis snapte?
Gek genoeg las ik de Volkskrant nog met genoegen vanmorgen en is het de enige krant met een stijgende oplage terwijl rechtse kranten als de Telegraaf wel vervangen worden door dit soort blogs. Zegt dus meer over rechtse publicaties, denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:18 schreef Ryon het volgende:
O ja, het probleem van Breitbart in een zin samengevat (uit dat interview met die knakker van DDS in de Volkskrant):
[..]
Middelbare scholieren die content aanleveren van de rechtse Amerikaanse blogs. De reden waarom Trump won.
Hoe dan ook, een commerciele bank leent nu ook gewoon >2,5% uit bij dit soort leningen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Als ik 6 ton over had en het nu crisis was en jij dat zou willen gebruiken om op contracyclische wijze vastgoed te kopen... Maar dat is helaas niet het geval.
Je ziet dat veel liberale media profiteren van de opkomst van (rechts)populisten. Dat geldt in de VS maar in Nederland ook.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:20 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Gek genoeg las ik de Volkskrant nog met genoegen vanmorgen en is het de enige krant met een stijgende oplage terwijl rechtse kranten als de Telegraaf wel vervangen worden door dit soort blogs. Zegt dus meer over rechtse publicaties, denk ik.
NY Times and WaPo zitten zwaar in de lift daar, ja. Ik zeg er ook eerlijk bij dat ik de opinie stukken in VK vaak oversla maar ze zijn wel van over het hele politiek spectrum.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je ziet dat veel liberale media profiteren van de opkomst van (rechts)populisten. Dat geldt in de VS maar in Nederland ook.
Zou je voorbeeld willen geven van wat je wel en niet tof vond begin. Vond rechtsfilosofie niet tof.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Sommige beginvakken vond ik vervelend maar andere juist heel leuk. Naarmate ik er dieper op in ga is dat nog steeds zo.
Islamitische financiers vragen geen rente maar die bestaan hier niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe dan ook, een commerciele bank leent nu ook gewoon >2,5% uit bij dit soort leningen.
?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:26 schreef Tijger_nootje het volgende:
Ash is wel een beetje een millenial karikatuur, he?
Toch zijn juristen die helder, samenhangend en begrijpelijk kunnen schrijven erg zeldzaam.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een jurist moet gewoon goed kunnen schrijven. Essentieel om serieus genomen te worden.
Vormfouten die veroorzaakt worden door een spel/typefout zijn extreem zeldzaam. Dat is meer iets uit films en fabels.
Meer woorden, meer uren, meer tarief binnenharken?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch zijn juristen die helder, samenhangend en begrijpelijk kunnen schrijven erg zeldzaam.
Twee keer een N, nnootje..quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:26 schreef Tijger_nootje het volgende:
Te declareren per zes minutenquote:Op donderdag 16 februari 2017 17:30 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Meer woorden, meer uren, meer tarief binnenharken?
Die vragen gewoon een andere vergoeding.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:27 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Islamitische financiers vragen geen rente maar die bestaan hier niet.
Naïef, dromerig en onverantwoordelijk?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:26 schreef Tijger_nootje het volgende:
Dank voor uw ondersteuning van mijn reguliere taal ondersteuningquote:
bijv.?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die vragen gewoon een andere vergoeding.
En, wat ga jij doen om de cijfers van *insert naam leerling* omhoog te krijgen?quote:
Ik zat zelf eigenlijk aan gratis bijles, een uur of 4 per week, van de dienstdoende docent te denken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En, wat ga jij doen om de cijfers van *insert naam leerling* omhoog te krijgen?
Helemaal niets.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En, wat ga jij doen om de cijfers van *insert naam leerling* omhoog te krijgen?
Een helder, samenhangend en begrijpelijk betoog schrijven is wel wat anders dan juridisch goed schrijven natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2017 17:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch zijn juristen die helder, samenhangend en begrijpelijk kunnen schrijven erg zeldzaam.
Dat lijkt mij ook een goede zaak, tenslotte betaald een klant voor zo'n brief en mag hij toch verwachten dat zijn advocaat geen spelfouten maakt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een helder, samenhangend en begrijpelijk betoog schrijven is wel wat anders dan juridisch goed schrijven natuurlijkIdealiter kun je als goede jurist beide vind ik.
Maar echte taalfouten zijn not-done. Heb een keer een advocaat-stagiair uitgekafferd zien worden voor een verzoekschrift met allerlei domme d/t-fouten er in
Een randmongool.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Naïef, dromerig en onverantwoordelijk?
Goed kunnen spellen lijkt me een minimumeis en niks bijzonders.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een helder, samenhangend en begrijpelijk betoog schrijven is wel wat anders dan juridisch goed schrijven natuurlijkIdealiter kun je als goede jurist beide vind ik.
Maar echte taalfouten zijn not-done. Heb een keer een advocaat-stagiair uitgekafferd zien worden voor een verzoekschrift met allerlei domme d/t-fouten er in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |