Haha, als een blad aan een boom.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:52 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Overweeg Arabisch te combineren met Bestuurs- en Organisatiewetenschap, vwo beta certificaten halen voor die andere studie is gedoe.
Hoeveel heb jij al genoten dat jij ze al ziet lopen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet eens. Er lopen er dus meer rond.
Dit is de peilingwijzer, een gewogen en gecorrigeerd gemiddelde van alle grote peilingen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zie toch wel erg veel verschil in de polls ineens
Afwachten wat Ipsos vandaag gaat doen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zie toch wel erg veel verschil in de polls ineens
?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Haha, als een blad aan een boom.
ahdacht dat het een nieuwe poll was.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is de peilingwijzer, een gewogen en gecorrigeerd gemiddelde van alle grote peilingen.
Zal ik je mijn adres vast sturen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:51 schreef Friek_ het volgende:
Dat wordt nog spannend met die vijftien zetels, remlof. Ik voel de krat Grolsch al bijna.
+Cda.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met een beetje geluk een PaarsPlus-coalitie. Zou ik wel prima vinden verder.
Je hebt nu in een tijdsbestek van 12u alweer drie studies genoemdquote:Op donderdag 16 februari 2017 16:58 schreef LA_niner het volgende:
[..]
?
Liever veel stof die eenvoudig is dan weinig stof die niet eenvoudig is dus recht valt wellicht af wellicht dat die andere studies optie is.
Dit is al je al honderd keer verteld maar kies in godsnaam nou gewoon iets wat je leuk lijkt en niet op basis van allerlei andere criteria. Hoe veel stof een studie heeft weet je niet van te voren en het is ook niet relevant.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:58 schreef LA_niner het volgende:
[..]
?
Liever veel stof die eenvoudig is dan weinig stof die niet eenvoudig is dus recht valt wellicht af wellicht dat die andere studies optie is.
Lachen, nu is de neo-liberale Hayek ineens de gids voor de PvdD en voor Japie?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:00 schreef Japie77 het volgende:
CPB rekent de politiek door: trap er niet in
Opinie Deze donderdag presenteert het Centraal Planbureau de doorrekeningen van partijprogramma’s. Die zijn fictief én politiek sturend, waarschuwt Ewald Engelen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-in-6713016-a1546179
Studeren is voor mietjes!quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je hebt nu in een tijdsbestek van 12u alweer drie studies genoemd.
Ja vandaar Arabisch maar sowieso combineren met geldstudie, moet toch brood op tafeL.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is al je al honderd keer verteld maar kies in godsnaam nou gewoon iets wat je leuk lijkt en niet op basis van allerlei andere criteria. Hoe veel stof een studie heeft weet je niet van te voren en het is ook niet relevant.
Zuiver PP haalt geen meerderheid.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, de christenen moeten eruit blijven.
Oh, nu ga je twee studies doen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:04 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ja vandaar Arabisch maar sowieso combineren met geldstudie, moet toch brood op tafeL.
Ah meneer de ex-militair snapt het weer niet. Kan me niet in een hokje drukken. Lastig he...quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:03 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Lachen, nu is de neo-liberale Hayek ineens de gids voor de PvdD en voor Japie?
Heeft toch wel een heel hoog "Wij van WC eend" gehalte.
Sluit ook zo fantastisch bij elkaar aan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef Friek_ het volgende:
Arabische taal en cultuur + finance - dat is pas een combinatie qua studies.
Houdt de economie draaiend, zet zich in voor het land en draagt actief bij aan jouw veiligheid. Nee.. Jij weet precies wat er mis is met dit land..quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah meneer de ex-militair snapt het weer niet. Kan me niet in een hokje drukken. Lastig he...
Ik begin toch echt te denken dat jij precies bent wat er mis is in dit land. Stemt VVD, pocht over hoeveel geld en dure auto's hij heeft en is ook nog eens ex-militair. Me dunkt dat jij zeker ook nog steeds achter zoiets als de CIA (Crooks In Action) staat of niet?
Echt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef Friek_ het volgende:
IS zal vast ook iemand nodig hebben voor hun financiënquote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef Friek_ het volgende:
Ga voor dubai cash.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sluit ook zo fantastisch bij elkaar aan.
Ga je dan ook een jihadbaard laten staan?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ja Arabisch is in deeltijd te doen.
Maar zodra iets maar een beetje uitdagend wordt vind je het al saai of te moeilijk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ja Arabisch is in deeltijd te doen.
Gaat niet werken kiddo. Ga nou maar even bedenken wat je leuk vindt en dat doen, en slaag je uiteindelijk nog in IETS.quote:
Ben geen sunniet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je dan ook een jihadbaard laten staan?
Nadruk op economie en veiligheid is inderdaad wat er mis is met dit land. Zich inzetten voor dit land? Wie doet dat niet?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Houdt de economie draaiend, zet zich in voor het land en draagt actief bij aan jouw veiligheid. Nee.. Jij weet precies wat er mis is met dit land..
Mooi artikel!quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hoofdredacteur Dagelijkse Standaard: 'Mensen hebben het gehad met de Volkskrant, wen er maar aan
Welkom in het brein van de 'alternatieve media'. Wat een josti.
Idioot. Ik heb nog nooit VVD gestemd. Je liegt weer eens.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah meneer de ex-militair snapt het weer niet. Kan me niet in een hokje drukken. Lastig he...
Ik begin toch echt te denken dat jij precies bent wat er mis is in dit land. Stemt VVD, pocht over hoeveel geld en dure auto's hij heeft en is ook nog eens ex-militair. Me dunkt dat jij zeker ook nog steeds achter zoiets als de CIA (Crooks In Action) staat of niet?
Nou nou nou. Meneer de ex-militair moet zich weer verlagen toch schelden. En jij bent de leugenaar trouwens zoals ik heb aangetoond.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:10 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Idioot. Ik heb nog nooit VVD gestemd. Je liegt weer eens.
Vind inhoud tof, dus wellich niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar zodra iets maar een beetje uitdagend wordt vind je het al saai of te moeilijk.
Of toch sunwel?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Sunniet, dan toch.
Zou Sjon zeggen.
Zei ik gisteren ook al maar goed, hij heeft zelf uh...ideeen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gaat niet werken kiddo. Ga nou maar even bedenken wat je leuk vindt en dat doen, en slaag je uiteindelijk nog in IETS.
Anders ontstaat er PVV-VVD-Cda-SGPcoalitie, met wellicht een spion als min. BiZ die direct informatie doorgeeft aan Israël zoals ie eerder deed.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Met gristenen erbij is paars beleid juist volkomen onmogelijk.
Middelbare scholieren die content aanleveren van de rechtse Amerikaanse blogs. De reden waarom Trump won.quote:Als middelbare scholier uit het Friese dorp Mantgum begon Michael te schrijven voor rechtse Amerikaanse blogs, en dat doet hij nog steeds.
Nee, ik niet. Sommige beginvakken vond ik vervelend maar andere juist heel leuk. Naarmate ik er dieper op in ga is dat nog steeds zo.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:12 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vonden jullie je studie toffer naarmate je verder in je studie zat en basis snapte?
Gek genoeg las ik de Volkskrant nog met genoegen vanmorgen en is het de enige krant met een stijgende oplage terwijl rechtse kranten als de Telegraaf wel vervangen worden door dit soort blogs. Zegt dus meer over rechtse publicaties, denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:18 schreef Ryon het volgende:
O ja, het probleem van Breitbart in een zin samengevat (uit dat interview met die knakker van DDS in de Volkskrant):
[..]
Middelbare scholieren die content aanleveren van de rechtse Amerikaanse blogs. De reden waarom Trump won.
Hoe dan ook, een commerciele bank leent nu ook gewoon >2,5% uit bij dit soort leningen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Als ik 6 ton over had en het nu crisis was en jij dat zou willen gebruiken om op contracyclische wijze vastgoed te kopen... Maar dat is helaas niet het geval.
Je ziet dat veel liberale media profiteren van de opkomst van (rechts)populisten. Dat geldt in de VS maar in Nederland ook.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:20 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Gek genoeg las ik de Volkskrant nog met genoegen vanmorgen en is het de enige krant met een stijgende oplage terwijl rechtse kranten als de Telegraaf wel vervangen worden door dit soort blogs. Zegt dus meer over rechtse publicaties, denk ik.
NY Times and WaPo zitten zwaar in de lift daar, ja. Ik zeg er ook eerlijk bij dat ik de opinie stukken in VK vaak oversla maar ze zijn wel van over het hele politiek spectrum.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je ziet dat veel liberale media profiteren van de opkomst van (rechts)populisten. Dat geldt in de VS maar in Nederland ook.
Zou je voorbeeld willen geven van wat je wel en niet tof vond begin. Vond rechtsfilosofie niet tof.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Sommige beginvakken vond ik vervelend maar andere juist heel leuk. Naarmate ik er dieper op in ga is dat nog steeds zo.
Islamitische financiers vragen geen rente maar die bestaan hier niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe dan ook, een commerciele bank leent nu ook gewoon >2,5% uit bij dit soort leningen.
?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:26 schreef Tijger_nootje het volgende:
Ash is wel een beetje een millenial karikatuur, he?
Toch zijn juristen die helder, samenhangend en begrijpelijk kunnen schrijven erg zeldzaam.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een jurist moet gewoon goed kunnen schrijven. Essentieel om serieus genomen te worden.
Vormfouten die veroorzaakt worden door een spel/typefout zijn extreem zeldzaam. Dat is meer iets uit films en fabels.
Meer woorden, meer uren, meer tarief binnenharken?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch zijn juristen die helder, samenhangend en begrijpelijk kunnen schrijven erg zeldzaam.
Twee keer een N, nnootje..quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:26 schreef Tijger_nootje het volgende:
Te declareren per zes minutenquote:Op donderdag 16 februari 2017 17:30 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Meer woorden, meer uren, meer tarief binnenharken?
Die vragen gewoon een andere vergoeding.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:27 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Islamitische financiers vragen geen rente maar die bestaan hier niet.
Naïef, dromerig en onverantwoordelijk?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:26 schreef Tijger_nootje het volgende:
Dank voor uw ondersteuning van mijn reguliere taal ondersteuningquote:
bijv.?quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die vragen gewoon een andere vergoeding.
En, wat ga jij doen om de cijfers van *insert naam leerling* omhoog te krijgen?quote:
Ik zat zelf eigenlijk aan gratis bijles, een uur of 4 per week, van de dienstdoende docent te denken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En, wat ga jij doen om de cijfers van *insert naam leerling* omhoog te krijgen?
Helemaal niets.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En, wat ga jij doen om de cijfers van *insert naam leerling* omhoog te krijgen?
Een helder, samenhangend en begrijpelijk betoog schrijven is wel wat anders dan juridisch goed schrijven natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2017 17:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch zijn juristen die helder, samenhangend en begrijpelijk kunnen schrijven erg zeldzaam.
Dat lijkt mij ook een goede zaak, tenslotte betaald een klant voor zo'n brief en mag hij toch verwachten dat zijn advocaat geen spelfouten maakt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een helder, samenhangend en begrijpelijk betoog schrijven is wel wat anders dan juridisch goed schrijven natuurlijkIdealiter kun je als goede jurist beide vind ik.
Maar echte taalfouten zijn not-done. Heb een keer een advocaat-stagiair uitgekafferd zien worden voor een verzoekschrift met allerlei domme d/t-fouten er in
Een randmongool.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Naïef, dromerig en onverantwoordelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |