quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:49 schreef LA_niner het volgende:
Iets intellectueel en geen onzin die niets toevoegt
Wat zou je doen indien je baan moet blijven houden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:50 schreef skysherrif het volgende:
met anderhalfmiljard, ik zou wss heel de wereld gewoon rondreizen met mn eigen piloot en ja basically gewoon van alles genieten wat de wereld biedt?
Schrijven voor een jetset reismagazine en hetzelfde doenquote:Op donderdag 16 februari 2017 02:56 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat zou je doen indien je baan moet blijven houden.
bijv.?quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, baffen. Dan prefereer ik andere handelingen
Ik moet je echt in het echt ontmoetenquote:Op donderdag 16 februari 2017 02:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, baffen. Dan prefereer ik andere handelingen
Wat is er vet aan iemand die mee heeft gewerkt aan georganiseerd geweld? Als het een crimineel was geweest had je het dan ook zo vet gevonden?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Toch vet zo'n ex-militair in de SC. Kan je me misschien iets vertellen over de geschiedenis van duikboten, in het bijzonder uit de Eerste Wereldoorlog?
Mensen die in het leger zijn geweest zijn vaak best sympathiek, is mijn ervaring. Misschien omdat het niet in de eerste plaats om bruut geweld gaat, maar om discipline en teamgeest enzo.quote:Op donderdag 16 februari 2017 05:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is er vet aan iemand die mee heeft gewerkt aan georganiseerd geweld? Als het een crimineel was geweest had je het dan ook zo vet gevonden?
Fotoboek van Userquote:Op donderdag 16 februari 2017 07:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Mensen die in het leger zijn geweest zijn vaak best sympathiek, is mijn ervaring. Misschien omdat het niet in de eerste plaats om bruut geweld gaat, maar om discipline en teamgeest enzo.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 07:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Mensen die in het leger zijn geweest zijn vaak best sympathiek, is mijn ervaring. Misschien omdat het niet in de eerste plaats om bruut geweld gaat, maar om discipline en teamgeest enzo.
Of gewoon veel uren maken, zo'n beunhaas.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:25 schreef Tijger_nootje het volgende:
Haal eerst maar eens welke studie dan ooit, als je eenmaal bewezen hebt dat je het kan dan ga je uitvinden wat je wilt gaan doen.
En als je een ton of meer wilt verdienen dan zul je talent voor iets moeten hebben, wat dat iets dan ook mag zijn.
Weet je hoeveel katten er zijn opgegeten door moffen in de laatste oorlogswinter?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:50 schreef iemand het volgende:
Zo heb ik mijn provider al gevraagd CNN uit mijn pakket te verwijderen. Puur uit principiėle overweging.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:40 schreef iemand anders het volgende:
Wie de Nederlandse cultuur en traditie veronachtzaamd is geen echte Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |