Een 10-jarige kun je natuurlijk niet met zo'n vorm van ondernemersrisico opzadelen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor het lage contributiegeld opteren.
pakweg 5,6 miljoen dit jaar.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik koppel alles aan geld, tot welk bedrag ben jij te vertrouwen?
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh nee, dat is Japie. Die twee verwar ik wel vaker.
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-02-2017 om 12:58:43Leaking, and even illegal classified leaking, has been a big problem in Washington for years. Failing @nytimes (and others) must apologize! reageer retweet
De onsamenhangende J's.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh nee, dat is Japie. Die twee verwar ik wel vaker.
Wat heeft de stoute NYT nou weer geschreven?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-02-2017 om 12:58:43Leaking, and even illegal classified leaking, has been a big problem in Washington for years. Failing @nytimes (and others) must apologize! reageer retweet
Trumpbashing.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
De media hebben echt wel een toptijd onder Trump. Zou hij aandelen in media-organisaties hebben?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Oh, heeft de NYT een scoop?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Sad!quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
De media hebben echt wel een toptijd onder Trump. Zou hij aandelen in media-organisaties hebben?
De tienjarige is ook niet verantwoordelijk voor het contributiegeld. Dat zijn z'n ouders.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Een 10-jarige kun je natuurlijk niet met zo'n vorm van ondernemersrisico opzadelen.
Aan de andere kant hadden ongetwijfeld(?) de ouders zelf de resterende lootjes kunnen kopen.
CDA is daar natuurlijk nog de grootste.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bladel klinkt Brabants, de penningmeester zal dus wel een lokaal VVD-gemeenteraadslid zijn.
God heeft zijn werk weer goed gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
CDA is daar natuurlijk nog de grootste.
GroenLinks is weggevaagd.
Ben je weer met je vmbo-leerlingen aan het discussiëren?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:36 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben inmiddels dat zinnetje 'eindelijk een politicus die doet wat hij belooft' wel kotsbeu. Zodra je dan vraagt naar drie maatregelen die Trump heeft belooft en inmiddels uitgevoerd heeft, blijft het opmerkelijk stil. Op een willekeurig inreisverbod na.
Je hebt ook nog de Vrije Hapertse Partij.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
God heeft zijn werk weer goed gedaan.
Op dat "waaromkiesjij" tref ik steeds leerlingen van een middelbare school uit Brabant. Zijn die toevallig van jou?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:36 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben inmiddels dat zinnetje 'eindelijk een politicus die doet wat hij belooft' wel kotsbeu. Zodra je dan vraagt naar drie maatregelen die Trump heeft belooft en inmiddels uitgevoerd heeft, blijft het opmerkelijk stil. Op een willekeurig inreisverbod na.
CDA levert de penningmeester van lokale katholieke voetbalclub.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
CDA is daar natuurlijk nog de grootste.
GroenLinks is weggevaagd.
Geen idee waar je op doelt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op dat "waaromkiesjij" tref ik steeds leerlingen van een middelbare school uit Brabant. Zijn die toevallig van jou?
Zozo. Nou, het complot is weer duidelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
CDA levert de penningmeester van lokale katholieke voetbalclub.
Katholieken, minderjarigen, geld...dat kan niet goed gaanquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zozo. Nou, het complot is weer duidelijk.
Het lag helemaal niet aan de lootjes.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:44 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Katholieken, minderjarigen, geld...dat kan niet goed gaan
Andere mensen.. brrr.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
www.waaromkiesjij.nl
Mooi vermaak.
Ultieme troll-site, lijkt me.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
www.waaromkiesjij.nl
Mooi vermaak.
Dat gaat door jouw handjes of beheerd dat iemand anders, men moet wel dicht bij het vuur zitten om zich te goed te kunnen warmen he.quote:
Je bent toch niks strafbaars van plan, hè?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die kinders vertellen zomaar waar ze geboren en getogen zijn?
Ik?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je bent toch niks strafbaars van plan, hè?
Sow. Koop je toch wel 3 pandjes van in Amsterdam.quote:
Hoeveel turf hutten?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sow. Koop je toch wel 3 pandjes van in Amsterdam.
Speaking of...ik las een leuk stukje over de nieuwe erfpacht regeling in Amsterdam, dat gaat nogal stevig oplopen begreep ik.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sow. Koop je toch wel 3 pandjes van in Amsterdam.
De hele provincie.quote:
Zeker. En iedereen denkt het nu wel te kunnen hebben en "na mij de zondvloed".quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:54 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Speaking of...ik las een leuk stukje over de nieuwe erfpacht regeling in Amsterdam, dat gaat nogal stevig oplopen begreep ik.
Wie onderhoudt er?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Onderhoudt, er schijnt nog wel eens hier en daar een verzakking te plaatsvinden.
Geen schade, want geen materiele waarde.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Onderhoudt, er schijnt nog wel eens hier en daar een verzakking te plaatsvinden.
Kom er met regelmaat, er staan best wel een paar leuke pandjes, alleen die kou en mist.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen schade, want geen materiele waarde.
Wat jij, john?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik koppel alles aan geld, tot welk bedrag ben jij te vertrouwen?
Met of zonder cv ketel?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:59 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ja, bij mij in huis is het 21C, net zomer
Mijn warme persoonlijkheid, natuurlijk, John, CV is zo gewoontjesquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Met of zonder cv ketel?
De bel bij jouw is dat echt een bel of heb jij een luchtalarm mee laten gaan?
Kom anders hier zitten kijk ik dat mijn broer in huis is, ook een oud gediende.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:03 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Mijn warme persoonlijkheid, natuurlijk, John, CV is zo gewoontjes
Nee op alle vragenquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kom anders hier zitten kijk ik dat mijn broer in huis is, ook een oud gediende.
Heb jij ook zo een dik rond hoofd en zie jij niet waar dat hoofd begint door de vette nek?
Als ik aan de bron zou zitten, denk rond het miljoen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat jij, john?
Voor welk bedrag ben jij te vertrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |