Volgens mij is dat geen individuele keuze die je kan makenquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor het lage contributiegeld opteren.
Wat bedoel je met 'omslaan'?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die arme jochies kon wel eens omslaan in die arme club.
Nou ja, je kunt het dus van anderen aftroggelenquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:55 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen individuele keuze die je kan maken![]()
En het contributiegeld is dus niet lager omdat er een verplichting is om die 25 euro voor de lootjes te leveren.
Als melk omslaat drink jij die dan nog?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'omslaan'?
Waarom kan je als club zo'n tegenprestatie niet verbinden aan het contributiegeld?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:55 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen individuele keuze die je kan maken![]()
En het contributiegeld is dus niet lager omdat er een verplichting is om die 25 euro voor de lootjes te leveren.
Klinkt erg interessant allemaal.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:58 schreef Tem het volgende:
Inkomensongelijkheid bij VNL neemt een kleine 13% toe. Zo te zien de rechtse variant op de SP waarbij het 14% af zou nemen. Weten we gelijk waar we die partij kunnen plaatsen.
GSbrder zal plots een stuk enthousiaster worden over deze club.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:58 schreef Tem het volgende:
Inkomensongelijkheid bij VNL neemt een kleine 13% toe. Zo te zien de rechtse variant op de SP waarbij het 14% af zou nemen. Weten we gelijk waar we die partij kunnen plaatsen.
Hoewel ik sowieso geen melk drink, neem ik aan dat omgeslagen melk hetzelfde is als zure melk. Ik snap alleen de relatie met voetbalclubs niet. Hoewel het vervelend is wanneer er een beetje minder geld binnenkomt, moeten clubs die maximaal 100 euro minder wel kunnen overleven.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als melk omslaat drink jij die dan nog?
Omdat contributie al de tegenprestatie is? En als het een verplichting is dan is het dus gewoon extra contributie.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom kan je als club zo'n tegenprestatie niet verbinden aan het contributiegeld?
Klepje dicht sjon met dat omsamenhangende gewauwel...quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:01 schreef john2406 het volgende:
Vraag mij wel eens af, als een EU leger wie mag dat opzetten?
Juncker of Duitsland of laat ik eens zeggen Frankrijk.
Dat geld komt al minder binnen daar de subsidie is weg gevallen, en dan ook nog leden die maar 10 loten verkopen, kunnen ze dat wel hebben?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hoewel ik sowieso geen melk drink, neem ik aan dat omgeslagen melk hetzelfde is als zure melk. Ik snap alleen de relatie met voetbalclubs niet. Hoewel het vervelend is wanneer er een beetje minder geld binnenkomt, moeten clubs die maximaal 100 euro minder wel kunnen overleven.
O wacht misschien mag Drenthe het wel opzetten, evt dat kamp terug?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klepje dicht sjon met dat omsamenhangende gewauwel...
Paupers moet je kort houden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klinkt erg interessant allemaal.
Och, sympathieke marginalen blijven marginalen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
GSbrder zal plots een stuk enthousiaster worden over deze club.
Tenzij je kunt opteren voor contributie +25 of contributie +lootjesverkoop.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:01 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Omdat contributie al de tegenprestatie is? En als het een verplichting is dan is het dus gewoon extra contributie.
Of eens af en toe een paar spaanders laten vallen, dat kan ook, zodat die zich niet samen tegen mij opzetten.quote:
Vlaktaks.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:58 schreef Tem het volgende:
Dat kan dus niet, he? Het is de McDonalds nietquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tenzij je kunt opteren voor contributie +25 of contributie +lootjesverkoop.
Blijft toch ook de voor jullie altijd aantrekkelijke PVV-hoekquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, sympathieke marginalen blijven marginalen.
Dus als moe 25 euro meer zou overmaken, zou het jochie geroyeerd zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:06 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, he? Het is de McDonalds niet
Een elitaire filosofenkoning.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:07 schreef Tijger_nootje het volgende:
Oh, god, het Partij voor de Eerbied topic is hilarisch. Wat een numptie
http://www.independent.co(...)ppeals-a7583031.htmlquote:Former Republican judge calls for Donald Trump to be 'impeached and removed with all haste'
'Each new day is a new nightmare'
Als je daarmee fiscaal conservatief beleid kunt uitvoeren, is het aantrekkelijker dan met het economisme van Klaver opgescheept te zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Blijft toch ook de voor jullie altijd aantrekkelijke PVV-hoek
Hoeft toch niet moeders had die 25 loten kunnen kopen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus als moe 25 euro meer zou overmaken, zou het jochie geroyeerd zijn?
Is wel mooi vermaak. Word je gekoppeld aan iemand die een andere partijvoorkeur heeft en zoquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Zijn er hier al mensen actief geweest op waaromkiesjij.nl?
Correct, gewoon de overheid op geloof laten discrimineren voor een half procentje minder belastingquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je daarmee fiscaal conservatief beleid kunt uitvoeren, is het aantrekkelijker dan met het economisme van Klaver opgescheept te zitten.
Had gekund. Niet gedaan. Zegt Bladella het volgende over:quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet moeders had die 25 loten kunnen kopen.
quote:Om te voorkomen dat met name ouders van mening zijn dat hun kinderen dat niet hoeven te doen, heeft de ALV hierover al eerder besloten. Dit besluit houdt in dat indien ouders om hen moverende redenen vinden dat hun kinderen dit niet hoeven te doen, er een extra bijdrage van maximaal ¤ 25 wordt opgelegd. Op die wijze is het aan de ouders om deze extra bijdrage te betalen. Elk jaar worden de ouders voorafgaand aan deze Nieuwjaarsloterij schriftelijk hierover geïnformeerd. Indien ouders besluiten om deze extra bijdrage niet te betalen dan is afgesproken dat daarmee het lidmaatschap wordt beëindigd.
Eindelijk, hij begrijpt het.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, gewoon de overheid op geloof laten discrimineren voor een half procentje minder belasting
Kunnen mij koppelen aan wat ze willen als het zich voordoet geef ik toch een trap na!quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is wel mooi vermaak. Word je gekoppeld aan iemand die een andere partijvoorkeur heeft en zo
Nee, dan is hij niet geroyeerd.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus als moe 25 euro meer zou overmaken, zou het jochie geroyeerd zijn?
Minder zuipen, John.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kunnen mij koppelen aan wat ze willen als het zich voordoet geef ik toch een trap na!
Je had het natuurlijk ook gewoon anders kunnen opschrijven. Net zoals het gebruikelijk is om leden met een vrijwilligersbijdrage een lagere contributie te rekenen, zou je leden met een hoge lootjesverkoop kunnen aanbieden om een lagere contributie te betalen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:11 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Nee, dan is hij niet geroyeerd.
Zou ik sowieso doen. Komt sympathieker over.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je had het natuurlijk ook gewoon anders kunnen opschrijven. Net zoals het gebruikelijk is om leden met een vrijwilligersbijdrage een lagere contributie te rekenen, zou je leden met een hoge lootjesverkoop kunnen aanbieden om een lagere contributie te betalen.
Tsja, blijven vrijwilligers die dit soort statuten opstellen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou ik sowieso doen. Komt sympathieker over.
Nog niemand geweest welke met de kas van een voetbalclub ervan door gegaan is?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, blijven vrijwilligers die dit soort statuten opstellen.
Dan krijg je al snel van dit soort sancties voor de freeriders.
Karel Aalbers.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nog niemand geweest welke met de kas van een voetbalclub ervan door gegaan is?
Je vroeg niet om vrijwilligers, John.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die is toch daar geen vrijwilliger neem ik aan.
Koppel jij alles aan de VVD?quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bladel klinkt Brabants, de penningmeester zal dus wel een lokaal VVD-gemeenteraadslid zijn.
Oh nee, dat is Japie. Die twee verwar ik wel vaker.quote:Op donderdag 16 februari 2017 13:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, hij denkt dat de VVD vol zit met reptillians.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |