Even uitgezocht:quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ash bedoelt volgens mij de mogelijkheid om zelf te betalen voor de beroepsopleiding. Dus dat je niet aangenomen hoeft te worden door een kantoor, maar dat je wel een patroon hebt.
Ik denk niet dat je als stagiair snel een verzekering krijgt zonder patroon, maar daar weet ik verder weinig van.quote:Artikel 9b
1. Elke advocaat is verplicht gedurende de eerste drie jaar waarin hij als zodanig is ingeschreven als stagiaire de praktijk uit te oefenen onder begeleiding van een andere advocaat - hierna te noemen de patroon - en bij deze kantoor te houden.
(..)
3. Van de verplichting van de stagiaire bij een patroon kantoor te houden kan de raad vrijstelling verlenen, indien naar het oordeel van de raad een behoorlijke praktijkuitoefening, waaronder de financiering van de praktijk en de dekking van het risico van de beroepsaansprakelijkheid van de stagiaire, overeenkomstig de daaromtrent gestelde voorschriften bij of krachtens deze wet, verzekerd is.
http://wetten.overheid.nl(...)Afdeling1a_Artikel9b
Ongelofelijk hoe snel je dat doet! Ik zou daar echt tientallen minuten mee bezig zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even uitgezocht:
[..]
Ik denk niet dat je als stagiair snel een verzekering krijgt zonder patroon, maar daar weet ik verder weinig van.
Qua huidskleur bedoel je?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:13 schreef LA_niner het volgende:
Advocatie of nrc heeft een article over discriminerende voorwaarden die bepaalde regionale ordes hanteren.
Van zes jaar rechtenstudie wordt je verrassend goed in opzoeken en lezen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe snel je dat doet! Ik zou daar echt tientallen minuten mee bezig zijn.
Zes jaar? Ik dacht dat je geen studievertraging had?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van zes jaar rechtenstudie wordt je verrassend goed in opzoeken en lezen.
Lolquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:16 schreef remlof het volgende:
Dus die Koreaanse vrouw die de brother-from-another-mother van Kim Jung Un heeft vermoord droeg een shirt met daarop LOL
[ afbeelding ]
Waarom dacht je dat?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zes jaar? Ik dacht dat je geen studievertraging had?
Weet niet, vond je altijd wel serieus. Hoezo de vertrraging dan?quote:
Bier drinken natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Weet niet, vond je altijd wel serieus. Hoezo de vertrraging dan?
Goeiequote:
Ik bedoel de "BRRRRT".quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:04 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Een Apache heeft geen machinegeweer, gekkie
Alleen raketten, 2 soorten, en een 30 mm boordkanon
quote:
Iets te zielig voor me nu.quote:
"The revolution will not be televised" is een prachtig gedicht van dichter/rapper Gill Scott Heron.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:26 schreef LA_niner het volgende:
Waar staat Revolution not be televized voor? Zeiden ze in Homeland.
Golfoorlog?quote:
Wat betekent 't?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
"The revolution will not be televised" is een prachtig gedicht van dichter/rapper Gill Scott Heron.
Had ik lang als ondertitel. Tekst:
http://www.metrolyrics.co(...)-gil-scottheron.html
Geen idee. Zomaar een fragmentje opgezocht en toen ik na 10 seconde de BRRRRT hoorde heb ik 'm maar gelinkt.quote:
Dat, mijn beste, is geen Apache maar een OH-6 Cayusequote:
En wanneer wordt een machinegeweer een kanon?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:32 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat, mijn beste, is geen Apache maar een OH-6 Cayuse
En de BRRRTTTT is het 30 mm boordkanon
Wat bedoelt ie ermee.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je praat toch de hele tijd Engels? "De revolutie komt niet op tv/ wordt niet uitgezonden."
Heb je ook met die AC-130 footages, dat je ze ziet rennen maar dat ze niet kunnen ontkomen omdat dat ding op 10 km hoogte vliegt en de explosies gigantisch zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen idee. Zomaar een fragmentje opgezocht en toen ik na 10 seconde de BRRRRT hoorde heb ik 'm maar gelinkt.
Laatst eens een hele tijd van die Apache-beelden uit Afghanistan en Irak bekeken. Sommige van die gasten worden echt aan gort gereten met die 30mm. Knallen ze iemands benen eraf, en gaan ze weer naar het volgende doelwit. Allemaal in klinisch IR-beeld.
In Friesland ook niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:34 schreef LA_niner het volgende:
Overigens wel tof dat je in Amsterdam geen nederlands hoeft te praten.
Ik praat ook veel liever Engels dan Nederlands.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:34 schreef LA_niner het volgende:
Overigens wel tof dat je in Amsterdam geen nederlands hoeft te praten.
gmta.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik praat ook veel liever Engels dan Nederlands.
Zie je zo'n groepje mensen staan. Hoor je de BRRRRT, en dan een tel of twee later zie je op beeld de mensen uit elkaar spatten in een grote stofwolk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb je ook met die AC-130 footages, dat je ze ziet rennen maar dat ze niet kunnen ontkomen omdat dat ding op 10 km hoogte vliegt en de explosies gigantisch zijn.
Machinegeweren hebben een kogel die inert is, kanonnen hebben munitie die secundaire effecten heeft, de Apache bijvoorbeeld gebruikt high explosive munitie in het boordkanon.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En wanneer wordt een machinegeweer een kanon?
Ik begrijp hieruit dat de mens collectief de kans gemist heeft om het "machinekanonnen" te noemen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:37 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Machinegeweren hebben een kogel die inert is, kanonnen hebben munitie die secundaire effecten heeft, de Apache bijvoorbeeld gebruikt high explosive munitie in het boordkanon.
Er is wel overlap bij de kleinere kalibers overigens en de nomenclatuur kan ook nog eens per land verschillen maar in principe is de groote van het kaliber en de inertie van het projetiel normaal gesproken het verschil.
Toch vet zo'n ex-militair in de SC. Kan je me misschien iets vertellen over de geschiedenis van duikboten, in het bijzonder uit de Eerste Wereldoorlog?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:37 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Machinegeweren hebben een kogel die inert is, kanonnen hebben munitie die secundaire effecten heeft, de Apache bijvoorbeeld gebruikt high explosive munitie in het boordkanon.
Er is wel overlap bij de kleinere kalibers overigens en de nomenclatuur kan ook nog eens per land verschillen maar in principe is de groote van het kaliber en de inertie van het projetiel normaal gesproken het verschil.
Maar technisch gezien zou een .50 machinegeweer dat "Incendiary" munitie afschiet dus een kanon worden? Of is dat zo'n overlap?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:37 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Niet mijn ding, ik ben niet zo van de claustrofobisch kleine ruimtes die je voor geruime tijd moet delen met te veel mensen en te weinig douchesquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Toch vet zo'n ex-militair in de SC. Kan je me misschien iets vertellen over de geschiedenis van duikboten, in het bijzonder uit de Eerste Wereldoorlog?
Dat is zo'n leuke overlap...leuk is relatief natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar technisch gezien zou een .50 machinegeweer dat "Incendiary" munitie afschiet dus een kanon worden? Of is dat zo'n overlap?
Tsja, die oude Zwartbaard had met zijn treklont-kanonnetjes natuurlijk ook niet kunnen voorzien dat we ooit met 600 RPM projectielen op elkaar zouden schieten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat de mens collectief de kans gemist heeft om het "machinekanonnen" te noemen?
Ligt eraan aan welke kant van de .50 je zit, denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat is zo'n leuke overlap...leuk is relatief natuurlijk.
Da's het meest belangwekkende aspect van een .50 machinegeweer, ja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ligt eraan aan welke kant van de .50 je zit, denk ik.
Sorry, dat is geen informatie die ik ga prijs geven, hou het maar op dat ik officier was en niet bij een technisch onderdeelquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:39 schreef KetchupFTW het volgende:
Welke rang/functie had je in het leger?
Oké sergeant, begrepen. Snap het wel hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:49 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Sorry, dat is geen informatie die ik ga prijs geven, hou het maar op dat ik officier was en niet bij een technisch onderdeel
Heh, KMA gedaan, vriend, daar kom je niet als sergeant van af, jij denkt mischien aan de KMSquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:50 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oké sergeant, begrepen. Snap het wel hoor.
Is onderdeel van de Nederlandse strijdkrachten, is 100% militair.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:52 schreef KetchupFTW het volgende:
Wist trouwens niet dat de Marechaussee militaire rangen had.
Oo, dat wist ik niet! Dacht dat je als soldaat was begonnen!quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:53 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Heh, KMA gedaan, vriend, daar kom je niet als sergeant van af, jij denkt mischien aan de KMS
Marechaussee neemt toch een tussenpositie in tussen politie en militairen? Uitgezonden naar Irak worden ze niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:53 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Is onderdeel van de Nederlandse strijdkrachten, is 100% militair.
Ze zijn militaire politie met daarbij speciale taken tegenwoordig maar de commandant van de marechaussee is een militair, het is officieel het vierde onderdeel van de krijgsmacht, na de Landmacht, Luchtmacht en Marine. Nooit opgevallen dat er altijd 4 om alle onderdelen te vertegenwoordigen op 4 mei en zo?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Marechaussee neemt toch een tussenpositie in tussen politie en militairen? Uitgezonden naar Irak worden ze niet.
Errmm....je bent ook soldaat als je een officier bent, je hebt alleen een andere rang, alles heeft een rang in de krijgsmacht, zo werkt hetquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oo, dat wist ik niet! Dacht dat je als soldaat was begonnen!
Volgens mij als die ter plaatse zijn heeft de politie hun bevelen maar op te volgen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Marechaussee neemt toch een tussenpositie in tussen politie en militairen? Uitgezonden naar Irak worden ze niet.
Ja, dat lijkt heel wat mensen wat, er zijn er maar weinig die de Mariniers halen en nog veeeeeeeeel minder die Korps Commando's halen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:01 schreef skysherrif het volgende:
Toch lijkt het me stiekem wel wat, ooit eens kijken of je die eerste testdagen van mariniers of commandos kan doorlopen
Sorry, ik weet veel te weinig van de moderne strijdkrachten. Iets meer van militaire geschiedenis.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:00 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Errmm....je bent ook soldaat als je een officier bent, je hebt alleen een andere rang, alles heeft een rang in de krijgsmacht, zo werkt het
Lijkt me echt ontzettend vet om een keer te doen als ik in topconditie ben, maar dat ga ik nooit redden: ik heb asthma.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:02 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt heel wat mensen wat, er zijn er maar weinig die de Mariniers halen en nog veeeeeeeeel minder die Korps Commando's halen.
Denk dat het me mentaal zou opbreken. Lichamelijk ben ik wel erg fit en heb ik wel vaker zware dingen gedaan, maar ze breken je natuurlijk mentaal ook helemaal en dan moet je wel echt die wil hebben om de kommandos/mariniers te halen om jezelf daar door heen te slepen en ik denk niet dat ik het zo graag wil dati k het dan ook zou halen, maar toch die kameraadschap etc en die band die je dan opbouwt, tenminste zo stel ik het me voor.... dat lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:02 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt heel wat mensen wat, er zijn er maar weinig die de Mariniers halen en nog veeeeeeeeel minder die Korps Commando's halen.
Nee hoor, zover ik weet zijn ze gelijk in status tenzij het om speciale situaties gaat zoals persoonsbeveiliging of anti-terrorisme operaties, men werkt gewoon samen op gelijke voet waar dat toepasselijk is.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij als die ter plaatse zijn heeft de politie hun bevelen maar op te volgen.
Ik mag toch met enige regelmaat met iemand in prive auto mee, die verteld mij regelmatig sterke verhalen, of ze zo zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:04 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Nee hoor, zover ik weet zijn ze gelijk in status tenzij het om speciale situaties gaat zoals persoonsbeveiliging of anti-terrorisme operaties, men werkt gewoon samen op gelijke voet waar dat toepasselijk is.
Mentaal is het zwaarder dan fysiek hoewel dat ook behoorlijk zwaar is, met name op uithoudingsvermogen. De bedoeling is niet om mensen te breken, overigens, wel om grenzen op te zoeken maar het grootste deel die uberhaupt aangenomen worden vallen af bij de Mariniers. Gemiddeld iets van 1 op 3 haalt het en dat zijn degenen die door de selectie heen kwamen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat het me mentaal zou opbreken. Lichamelijk ben ik wel erg fit en heb ik wel vaker zware dingen gedaan, maar ze breken je natuurlijk mentaal ook helemaal en dan moet je wel echt die wil hebben om de kommandos/mariniers te halen om jezelf daar door heen te slepen en ik denk niet dat ik het zo graag wil dati k het dan ook zou halen, maar toch die kameraadschap etc en die band die je dan opbouwt, tenminste zo stel ik het me voor.... dat lijkt me wel wat.
Ja ik heb er wel wat verhalen over gehoord, natuurlijk niet alles, maar dat klinkt inderdaad niet fijn. Aan de andere kant heb je dan wel echt iets om trots op te zijn als je het haalt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:13 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Mentaal is het zwaarder dan fysiek hoewel dat ook behoorlijk zwaar is, met name op uithoudingsvermogen. De bedoeling is niet om mensen te breken, overigens, wel om grenzen op te zoeken maar het grootste deel die uberhaupt aangenomen worden vallen af bij de Mariniers. Gemiddeld iets van 1 op 3 haalt het en dat zijn degenen die door de selectie heen kwamen.
Commando opleiding is weinig van bekend en met reden, men wil niet dat soldaten zich kunnen voorbereiden. Maar het is heel, HEEL zwaar.
Je wou toch al luchtverkeersleider worden?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:16 schreef KetchupFTW het volgende:
Welke juristenvacatures zijn er voor de merechaussee?
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 16 februari 2017 01:16 schreef KetchupFTW het volgende:
Welke juristenvacatures zijn er voor de merechaussee?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je wou toch al luchtverkeersleider worden?
Was meer een geintje, ga ik nooit redden jammer genoeg. Wel erg toffe baan hoor!quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dat wilde die andere homofiel al.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
KL heeft verkeersleiders nodig, lolquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Was meer een geintje, ga ik nooit redden jammer genoeg. Wel erg toffe baan hoor!
wat, hebben we hier nog meer homosquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, dat wilde die andere homofiel al.
Als de verhalen kloppen welke die wat ik ken mij verteld, moet men wel met regelmaat de trainingen meedoen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Was meer een geintje, ga ik nooit redden jammer genoeg. Wel erg toffe baan hoor!
de russen ookquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:20 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
KL heeft verkeersleiders nodig, lol
En de Marechaussee heeft een muzikant nodig...is dat wat voor je?
Voor luchtverkeersleiders moet je echt beschikken over flink wat analystisch denkvermogen en dat heb ik niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:20 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
KL heeft verkeersleiders nodig, lol
En de Marechaussee heeft een muzikant nodig...is dat wat voor je?
Het is het trompetter corps....dus, vermoedelijk niet?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Voor luchtverkeersleiders moet je echt beschikken over flink wat analystisch denkvermogen en dat heb ik niet.
Daarnaast, operazanger lijkt me wel wat. Zoeken ze daar naar?
Bij de Jostiband wel!quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Voor luchtverkeersleiders moet je echt beschikken over flink wat analystisch denkvermogen en dat heb ik niet.
Daarnaast, operazanger lijkt me wel wat. Zoeken ze daar naar?
We hebben er ook zo veel de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, dat wilde die andere homofiel al.
https://werkenbijdefensie(...)Krijgsmacht_2016.pdfquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:22 schreef Tchock het volgende:
Mocht WWIII uitbreken, dan word ik militair jurist. Niks geen commando's voor mij. Valt me altijd op dat minstens de helft van de mannen denkt dat ze dat heus wel kunnen.
Mijn eerste werkgroepdocente deed een master militair recht. Super slim, veel passie, leuk karakter, dikke kont... Heb er nog één keer gezien na het vak te hebben gehaald.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:22 schreef Tchock het volgende:
Mocht WWIII uitbreken, dan word ik militair jurist. Niks geen commando's voor mij. Valt me altijd op dat minstens de helft van de mannen denkt dat ze dat heus wel kunnen.
Topquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:24 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
https://werkenbijdefensie(...)Krijgsmacht_2016.pdf
Kijk eens, mazzelaar
eerlijk gezegd heb ik daar nog niet eerder over nagedacht, maar it all makes sense nowquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:25 schreef john2406 het volgende:
Hoe dacht jij dat ik aan de uitspraak vetleren medaille kom?
Ja, perfect. Leer je ook nog schieten ook, leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:24 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
https://werkenbijdefensie(...)Krijgsmacht_2016.pdf
Kijk eens, mazzelaar
En je gaat een jaar lang leren schieten, marcheren, kaartlezen en meer van dat soort heerlijke bezigheden buitenshuisquote:
Beetje buiten knallen en kaartlezen en zo klinkt heel verleidelijk. Maar ik zou echt niet binnen zo'n hiërarchische structuur passen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:27 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
En je gaat een jaar lang leren schieten, marcheren, kaartlezen en meer van dat soort heerlijke bezigheden buitenshuis
Ja, je moet er tegen kunnen. Als jurist ben je wel altijd officier, natuurlijk, dat helpt maar de salarissen zijn niet fantastisch.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje buiten knallen en kaartlezen en zo klinkt heel verleidelijk. Maar ik zou echt niet binnen zo'n hiërarchische structuur passen.
Dan maar gewoon centen harken en als jager schieten en buiten banjeren.
Ik ben niet zo goed met/tegen autoriteit.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:33 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ja, je moet er tegen kunnen. Als jurist ben je wel altijd officier, natuurlijk, dat helpt maar de salarissen zijn niet fantastisch.
Is dat door te komen met asthma?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:27 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
En je gaat een jaar lang leren schieten, marcheren, kaartlezen en meer van dat soort heerlijke bezigheden buitenshuis
quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje buiten knallen en kaartlezen en zo klinkt heel verleidelijk. Maar ik zou echt niet binnen zo'n hiërarchische structuur passen.
Dan maar gewoon centen harken en als jager schieten en buiten banjeren jurist werkzaam zijn.
Heh, leer je vanzelfquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met/tegen autoriteit.
Hoe denk je dan ooit iets te kunnen maken van je rechtenstudie?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met/tegen autoriteit.
Heb ze allemaal gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:34 schreef skysherrif het volgende:
Ketchup jij verslindt dit soort videos zeker ook
Zal liggen aan de mate van de asthma, denk ik, als je door de keuring heenkomt dan kun je het halen, ja, anders keuren ze je niet goed.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Is dat door te komen met asthma?
Grootte.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:37 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ik rook al een paar maanden nu. Ik denk dat de mate best ernstig is op dit momentquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:37 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Zal liggen aan de mate van de asthma, denk ik, als je door de keuring heenkomt dan kun je het halen, ja, anders keuren ze je niet goed.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik rook al een paar maanden nu. Ik denk dat de mate best ernstig is op dit moment
Daar ben ik juist aan begonnen vanwege die anti-autoritaire inslag. Weten wat je rechten zijn is toch wel nummer 1 in schijt kunnen hebben aan autoritaire lullo's.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:36 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe denk je dan ooit iets te kunnen maken van je rechtenstudie?
Pauper ben je ook.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik rook al een paar maanden nu. Ik denk dat de mate best ernstig is op dit moment
Haha en ik maar denken dat je eigenlijk niet pastte in Nijmegenquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daar ben ik juist aan begonnen vanwege die anti-autoritaire inslag. Weten wat je rechten zijn is toch wel nummer 1 in schijt kunnen hebben aan autoritaire lullo's.
Dat is de Leiden Experience.quote:
Da's niet echt een maatstaf, hehe, je moet medicatie vrij zijn en de duurtest kunnen uitvoeren, volgens mij. Bij dat laatste gaat roken niet helpenquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je COPD zo schrijft.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:41 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat is de Leiden Experience.
Wel goede motivatie om weer flink te gaan trainen hoor. Na ziek te zijn geweest ben ik vrij onfit geweest.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Da's niet echt een maatstaf, hehe, je moet medicatie vrij zijn en de duurtest kunnen uitvoeren, volgens mij. Bij dat laatste gaat roken niet helpen
Mijn opa is daaraan overleden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je COPD zo schrijft.
Mijn opa is overleden aan domheid.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn opa is daaraan overleden.
Nou, hij zal trots op je zijn. Op je 19e toch nog beginnen met roken. Grote jongen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn opa is daaraan overleden.
Explain.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn opa is overleden aan domheid.
Ik doe het echt niet om stoer te zijn. Ik doe het om even weg van de wereld te zijn, in mijn eentje.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou, hij zal trots op je zijn. Op je 19e toch nog beginnen met roken. Grote jongen.
Dan kan ik je wel wat beters aanradenquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik doe het echt niet om stoer te zijn. Ik doe het om even weg van de wereld te zijn, in mijn eentje.
?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan kan ik je wel wat beters aanraden
Heb je dat ooit geprobeerd?quote:
Man man man.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik doe het echt niet om stoer te zijn. Ik doe het om even weg van de wereld te zijn, in mijn eentje.
Zolang je er maar niet verslaafd aan raakt, heb ook wel eens gehad dat ik een week veel uitging en in een week 2 pakjes oprookte, om vervolgens een maand er weer niet aan te denken. Ben eigenlijk best verslavingsgevoelig, maar totaal niet voor roken (gelukkig).quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:47 schreef Tijger_nootje het volgende:
Ik ga niemand de maat nemen voor iets wat ik 20 jaar gedaan heb maar het zou verstandiger zijn om een andere vom van afleiding te vinden.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Man man man.
Als je nou zei "ik ben onzeker over mijn linkerzijaanzicht en ik hoop mezelf een TIA te roken waarbij m'n rechterzijde ook verlept waardoor ik in ieder geval weer symmetrisch ben" had ik er nog enig begrip voor op kunnen brengen.
Ja, ik heb hetzelfde. Er is één goede vriend die ik volledig toevertrouw als tripsitter.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, ben echt veel te bang voor een bad trip, maar ben er wel enorm nieuwsgierig naar
Er is ook minder schadelijk vluchtgedragquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Alcohol (op een biertje zo nu en dan na) & hardlopen vind ik zwaar kut, alhoewel dat laatste vooral aan mijn conditie ligt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:49 schreef Tijger_nootje het volgende:
Veel seks hebben werkt...hardlopen werkt...naar de sportschool gaan werkt...alcohol werkt.
Het is maar een idee
Ik wil al een paar weken stoppen maar ben vrij verslaafd nu. Denk dat ik de afkickverschijnselen echt niet met mijn slapeloosheid en schoolstress kan gebruiken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is ook minder schadelijk vluchtgedragMaar moet je zelf weten verder. Als je stopt voor je 25e vallen de gevolgen statistisch reuze mee.
Gewoon serieverkrachter worden. Heb je het beste van meerdere werelden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:49 schreef Tijger_nootje het volgende:
Veel seks hebben werkt...hardlopen werkt...naar de sportschool gaan werkt...alcohol werkt.
Het is maar een idee
Ik heb één keer paddo's gebruikt met een hele groep. Supervet om dat met goede vrienden een keer binnenshuis mee te maken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:51 schreef Tijger_nootje het volgende:
Dat is dus waarom ik nooit aan drugs begonnen ben, ik ga niet afhankelijk zijn van ander als ik geen controle heb.
Als je niet te lang hebt gerookt valt dat reuze mee. Het is twee/drie dagen volhouden en dan klaar. Het mentale gedeelte is tig keer groterquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik wil al een paar weken stoppen maar ben vrij verslaafd nu. Denk dat ik de afkickverschijnselen echt niet met mijn slapeloosheid en schoolstress kan gebruiken.
Dan kan ik niet meer de rechterlijke macht in.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon serieverkrachter worden. Heb je het beste van meerdere werelden.
Die "ik kan stoppen wanneer ik wil"-illusie is voor velen toch een doodvonnis gebleken. Staan ze daar buiten het Antoni van Leeuwenhoek-ziekenhuis nog een shagje te paffen naast hun zuurstoftankje.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is ook minder schadelijk vluchtgedragMaar moet je zelf weten verder. Als je stopt voor je 25e vallen de gevolgen statistisch reuze mee.
Hmm...ja, tot je denkt dat je kan vliegen als Herman Brood....quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik heb één keer paddo's gebruikt met een hele groep. Supervet om dat met goede vrienden een keer binnenshuis mee te maken.
Dat zijn 9/10 keer toeristen die ook nog eens gedronken hebben. Bovendien gaat het om enkele mensen per jaar, vooral in Amsterdam.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:53 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Hmm...ja, tot je denkt dat je kan vliegen als Herman Brood....
Maat van mij had een keer bijna van drie hoog uit het raam gesprongen. Had een black-out en kwam weer bij terwijl hij halfnaakt in de kozijnen stond en er beneden politieagenten naar hem aan het roepen waren. Moet er niet aan denken hoe het zou zijn verlopen als hij 30 seconde later bijkwam.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:53 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Hmm...ja, tot je denkt dat je kan vliegen als Herman Brood....
Ja, probleem is dat niemand weet of jij wel of niet bij die paar mensen per jaar hoort voordat je het neemtquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat zijn 9/10 keer toeristen die ook nog eens gedronken hebben. Bovendien gaat het om enkele mensen per jaar, vooral in Amsterdam.
Aldus mijn opa.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die "ik kan stoppen wanneer ik wil"-illusie is voor velen toch een doodvonnis gebleken. Staan ze daar buiten het Antoni van Leeuwenhoek-ziekenhuis nog een shagje te paffen naast hun zuurstoftankje.
GHB?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maat van mij had een keer bijna van drie hoog uit het raam gesprongen. Had een black-out en kwam weer bij terwijl hij halfnaakt in de kozijnen stond en er beneden politieagenten naar hem aan het roepen waren. Moet er niet aan denken hoe het zou zijn verlopen als hij 30 seconde later bijkwam.
Nee joh. Is twee keer gebeurd in tien jaar ofzoiets. De rest is beeldvorming.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Bovendien gaat het om enkele mensen per jaar, vooral in Amsterdam.
Nogmaals, bijna altijd toeristen. Nuchtere Nederlanders doen veel beter hun onderzoek en zijn zich veel beter van de horrorverhalen bewust.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:54 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ja, probleem is dat niemand weet of jij wel of niet bij die paar mensen per jaar hoort voordat je het neemt
LSD dan?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neejoh dat ga je niet van GHB doen
Mijn vader van 53 heeft een vriendin van 28. Er is nog iets te doenquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:56 schreef Tijger_nootje het volgende:
Ik ben eigenlijk fucking boring al zeg ik het zelf
Geen drank, geen drugs, geen orgies (meer)....tering, oud worden is kut
Mijn vrouw is 39, ik klaag niet over seks, ik klaag over het gebrek aan orgiesquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn vader van 53 heeft een vriendin van 28. Er is nog iets te doen
Volgens mij had hij een flinke lijn ketamine genomen in de veronderstelling dat het cocaïne was. En de hoeveelheid cocaïne voor een normale lijn is kennelijk in ketamine een overdosis. Hoe het precies is gegaan weet ik niet aangezien ik er niet bij was maar het van een afstandje meekreeg.quote:
In het leger?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:58 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Mijn vrouw is 39, ik klaag niet over seks, ik klaag over het gebrek aan orgies
Oe, zeer naar. Ik zou ook zeker altijd dat soort drugs laten testen. Mooi dat dat in Nederland kan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een flinke lijn ketamine genomen in de veronderstelling dat het cocaïne was. En de hoeveelheid cocaïne voor een normale lijn is kennelijk in ketamine een overdosis. Hoe het precies is gegaan weet ik niet aangezien ik er niet bij was maar het van een afstandje meekreeg.
Nou, nee....niet IN het leger, dat is toch meestal vrij conservatief op dat soort vlakkenquote:
Tsja, daar heb je op een feestje waar verschillende zakjes op tafel liggen weinig aan natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oe, zeer naar. Ik zou ook zeker altijd dat soort drugs laten testen. Mooi dat dat in Nederland kan.
Twee directe doden ja. Maar ik ben benieuwd hoeveel psychoses er zijn getriggerd door gebruik van hallucinogenen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Is twee keer gebeurd in tien jaar ofzoiets. De rest is beeldvorming.
Zou ik dus nooit doen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, daar heb je op een feestje waar verschillende zakjes op tafel liggen weinig aan natuurlijk.
Aardig gelukt, toch?quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja ja. En op de basisschool "ik ga nooit drinken" en "ik ga nooit roken".
Roken heb ik nooit gedaan. Althans, geen shag/sigaretten. Wel joint, sigaar, waterpijp, bong, etc.quote:
Dat is iets anders dan harddrugs.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja ja. En op de basisschool "ik ga nooit drinken" en "ik ga nooit roken".
Hoezo?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Was meer een geintje, ga ik nooit redden jammer genoeg.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:11 schreef LA_niner het volgende:
Wil wellicht geneeskunde doen maar dan moet i nog allerlei vwo beta certificaten halen.
Ach, dat onderscheid hard- en softdrugs is ook zo arbitrair als maar kan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan harddrugs.
Teringquote:Op donderdag 16 februari 2017 02:11 schreef LA_niner het volgende:
Wil wellicht geneeskunde doen maar dan moet i nog allerlei vwo beta certificaten halen.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:11 schreef LA_niner het volgende:
Ik zeg doen. Word specialist, dat verdient keigoed. Meer dan een ton per jaar easy.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:11 schreef LA_niner het volgende:
Word je niet zomaar, veel alumni zonder baan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Word specialist, dat verdient keigoed.
Wel tifuslange opleiding.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Word specialist, dat verdient keigoed. Meer dan een ton per jaar easy.
Wil eerder arts worden dan advocaat maar vond beta niet eenvoudig dus ging recht volgen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
omdat je volgende week piloot wil worden
Maar is er niet iets dat je zeg maar gewoon leuk vindt om te doen? Of is dat een te abstract concept voor je?quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:16 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wil eerder arts worden dan advocaat maar vond beta niet eenvoudig dus ging recht volgen.
Ja, arts.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar is er niet iets dat je zeg maar gewoon leuk vindt om te doen? Of is dat een te abstract concept voor je?
Vrijwillig uitgeschreven dus is geen probleem qua niveau, moet alleen uitvinden of recht echt zo saai is als i toen vond, vandaar dat i nu bestuurs volg.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:17 schreef KetchupFTW het volgende:
Ash, je snapt toch wel dat in het eerste jaar van fiscaal recht je dezelfde vakken krijgt waarop je dit jaar bent afgevallen?
quote:
Ik heb hier echt tifus hard om gelachen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:22 schreef LA_niner het volgende:
Indien je me vraagt wat voor studie i puur uit interesse wil volgen is dat Midden Oosten studies, is echter een studie zonder goed arbeidsperspectief.
Geen van beiden, ze zijn tot elkaar veroordeeld.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:19 schreef skysherrif het volgende:
wie heeft er nu eigenlijk meer leverage, china of amerika over die enorme schuld.
Maar je zou toch zeggen Amerika. Of leent Amerika nog steeds van Chinaquote:Op donderdag 16 februari 2017 02:23 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Geen van beiden, ze zijn tot elkaar veroordeeld.
Precies, ook mijn doel, in de 2e kamer komen naast de zetel van Ancilla. Stiekem een handjob krijgen tijdens het vragenuurtje van van der staaij.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:25 schreef KetchupFTW het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ptease_in_popoz.html
Toch wel de mooiste baan denkbaar op deze manier.
Wat een topidee.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, ook mijn doel, in de 2e kamer komen naast de zetel van Ancilla. Stiekem een handjob krijgen tijdens het vragenuurtje van van der staaij.
Ligt eraan hoe die schuld is gekocht, als het T bills zijn dan zijn die gewoon verhandelbaar tegen een concrete waarde. En ja, aangezien de VS een structureel tekort heeft lenen ze nog gewoon van China en anderen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar je zou toch zeggen Amerika. Of leent Amerika nog steeds van China
Heel mooi gezegd!quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:25 schreef Tijger_nootje het volgende:
Haal eerst maar eens welke studie dan ooit, als je eenmaal bewezen hebt dat je het kan dan ga je uitvinden wat je wilt gaan doen.
En als je een ton of meer wilt verdienen dan zul je talent voor iets moeten hebben, wat dat iets dan ook mag zijn.
Mijn vrouw heeft een Ph.D in sociologie en is nu global director voor een multinational en verdient meer dan een ton. Dat is omdat ze talent heeft voor iets heel anders dan sociologie maar het kost je wel tijd om dat en uit te vinden en carriere te maken.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:32 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een Ph.D in sociologie en is nu global director voor een multinational en verdient meer dan een ton. Dat is omdat ze talent heeft voor iets heel anders dan sociologie maar het kost je wel tijd om dat en uit te vinden en carriere te maken.
En het is altijd hard werken en soms shitty jobs moeten doen om ergens te komen, tenzij je familie connecties hebt krijg je niks kado.
Ik luister die als serieuze muziek.quote:
God oh god die reacties....quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:30 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)endy_en_chantal.html
Nog altijd liever een Fokker dan een reaguurder.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:36 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
God oh god die reacties....
Truste sergeantquote:Op donderdag 16 februari 2017 02:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
Anyways, ik ga slapen, welterusten jongemensen
Nu klink je echt als een oude lul.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
Anyways, ik ga slapen, welterusten jongemensen
hoezo?quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik heb hier echt tifus hard om gelachen.
Ik vroeg wat je leuk vindt om te doen. Niet welk beroep je leuk lijkt. Hoe zou je je dagen doorkomen als er anderhalf miljard op je bankrekening staat?quote:
hele dag baffe.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vroeg wat je leuk vindt om te doen. Niet welk beroep je leuk lijkt. Hoe zou je je dagen doorkomen als er anderhalf miljard op je bankrekening staat?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:49 schreef LA_niner het volgende:
Iets intellectueel en geen onzin die niets toevoegt
Wat zou je doen indien je baan moet blijven houden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:50 schreef skysherrif het volgende:
met anderhalfmiljard, ik zou wss heel de wereld gewoon rondreizen met mn eigen piloot en ja basically gewoon van alles genieten wat de wereld biedt?
Schrijven voor een jetset reismagazine en hetzelfde doenquote:Op donderdag 16 februari 2017 02:56 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat zou je doen indien je baan moet blijven houden.
bijv.?quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, baffen. Dan prefereer ik andere handelingen
Ik moet je echt in het echt ontmoetenquote:Op donderdag 16 februari 2017 02:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, baffen. Dan prefereer ik andere handelingen
Wat is er vet aan iemand die mee heeft gewerkt aan georganiseerd geweld? Als het een crimineel was geweest had je het dan ook zo vet gevonden?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Toch vet zo'n ex-militair in de SC. Kan je me misschien iets vertellen over de geschiedenis van duikboten, in het bijzonder uit de Eerste Wereldoorlog?
Mensen die in het leger zijn geweest zijn vaak best sympathiek, is mijn ervaring. Misschien omdat het niet in de eerste plaats om bruut geweld gaat, maar om discipline en teamgeest enzo.quote:Op donderdag 16 februari 2017 05:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is er vet aan iemand die mee heeft gewerkt aan georganiseerd geweld? Als het een crimineel was geweest had je het dan ook zo vet gevonden?
Fotoboek van Userquote:Op donderdag 16 februari 2017 07:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Mensen die in het leger zijn geweest zijn vaak best sympathiek, is mijn ervaring. Misschien omdat het niet in de eerste plaats om bruut geweld gaat, maar om discipline en teamgeest enzo.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 07:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Mensen die in het leger zijn geweest zijn vaak best sympathiek, is mijn ervaring. Misschien omdat het niet in de eerste plaats om bruut geweld gaat, maar om discipline en teamgeest enzo.
Of gewoon veel uren maken, zo'n beunhaas.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:25 schreef Tijger_nootje het volgende:
Haal eerst maar eens welke studie dan ooit, als je eenmaal bewezen hebt dat je het kan dan ga je uitvinden wat je wilt gaan doen.
En als je een ton of meer wilt verdienen dan zul je talent voor iets moeten hebben, wat dat iets dan ook mag zijn.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:50 schreef iemand het volgende:
Zo heb ik mijn provider al gevraagd CNN uit mijn pakket te verwijderen. Puur uit principiële overweging.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:40 schreef iemand anders het volgende:
Wie de Nederlandse cultuur en traditie veronachtzaamd is geen echte Nederlander.
Je moet je behoeden voor de verleiding om een nieuwskanaal te openen waarvan de berichtgeving niet aansluit bij jouw mening. Want je zou maar eens een aanleiding tegenkomen om van mening te veranderen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er niet naar kijken is natuurlijk geen optie.
Een te vet figuur met een ringbaard. Dan weet je het meestal al wel; geen vriendin, wel zuur.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hoofdredacteur Dagelijkse Standaard: 'Mensen hebben het gehad met de Volkskrant, wen er maar aan
Welkom in het brein van de 'alternatieve media'. Wat een josti.
Ow wacht, hij heeft één of andere Turkse aan de haak weten te slaan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een te vet figuur met een ringbaard. Dan weet je het meestal al wel; geen vriendin, wel zuur.
Kwam het gister tegen. Deze man wordt onze Bannonquote:Op donderdag 16 februari 2017 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hoofdredacteur Dagelijkse Standaard: 'Mensen hebben het gehad met de Volkskrant, wen er maar aan
Wel iemand om bang van te worden ja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kwam het gister tegen. Deze man wordt onze Bannon
Neuh maar dat hoeft bij die malloot in de VS ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2017 09:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel iemand om bang van te worden ja.
Was een voorstukje bij Jinek gister. Wat een zooitjequote:Op donderdag 16 februari 2017 09:46 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga volgende week woensdag gewoon SBS kijken![]()
Fort Oranje: camping of krottenwijk
Gaat over een "camping" hier in de buurt waar de politie bijna dagelijks invallen doet.
Ja schitterend is hetquote:Op donderdag 16 februari 2017 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was een voorstukje bij Jinek gister. Wat een zooitje
Met fijne artikelen als Antidemocratisch links mediakartel ‘probeert coup te plegen in Amerika’quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb er op geklikt en toen viel me op dat drie van de handvol populairste artikelen over Sylvana Simons gaan. Ze raakt wel een gevoelige snaar zeg.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Met fijne artikelen als Antidemocratisch links mediakartel ‘probeert coup te plegen in Amerika’
...
Ondertussen moeten we er natuurlijk rekening mee houden dat de linkse media precies hetzelfde doen met Geert Wilders, Jan Roos en Thierry Baudet. Sterker nog, daar zijn ze al mee begonnen. We staan voor een ongelooflijke harde strijd. We moeten ervoor zorgen dat wij de aanvallende partij, niet de verdedigende partij zijn. Dat begint nu al door de linkse partijen en de linkse media genadeloos te ontmaskeren en in het verdomhoekje te stoppen waar ze thuis horen. Wij moeten bepalen waar het debat over gaat, niet links._!
Mooi altijd dat ze altijd zoveel mogelijk het woordje 'links' in hun tekst willen proppen. Ook in deze paar regels al weer 4xquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Met fijne artikelen als Antidemocratisch links mediakartel ‘probeert coup te plegen in Amerika’
...
Ondertussen moeten we er natuurlijk rekening mee houden dat de linkse media precies hetzelfde doen met Geert Wilders, Jan Roos en Thierry Baudet. Sterker nog, daar zijn ze al mee begonnen. We staan voor een ongelooflijke harde strijd. We moeten ervoor zorgen dat wij de aanvallende partij, niet de verdedigende partij zijn. Dat begint nu al door de linkse partijen en de linkse media genadeloos te ontmaskeren en in het verdomhoekje te stoppen waar ze thuis horen. Wij moeten bepalen waar het debat over gaat, niet links._!
Vrouw, neger en kritisch. Dan ben je voor de boze kereltjes de ultieme vijandquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb er op geklikt en toen viel me op dat drie van de handvol populairste artikelen over Sylvana Simons gaan. Ze raakt wel een gevoelige snaar zeg.
Alleen maar mooi.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb er op geklikt en toen viel me op dat drie van de handvol populairste artikelen over Sylvana Simons gaan. Ze raakt wel een gevoelige snaar zeg.
Iedereen die niet in hun nare clubje zit, is linksquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooi altijd dat ze altijd zoveel mogelijk het woordje 'links' in hun tekst willen proppen. Ook in deze paar regels al weer 4x
Eigenlijk zijn dat de hoofdzaken, idd. Als er zo'n schema niet is, moet er dringend een komen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:24 schreef Igen het volgende:
Is er eigenlijk ook een overzichtelijk schema welke partijen wat vinden over bijv. consumentenvuurwerk en zwarte piet?
In beide gevallen geldt: hoe rechtser hoe meer voor, vrees ik.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:24 schreef Igen het volgende:
Is er eigenlijk ook een overzichtelijk schema welke partijen wat vinden over bijv. consumentenvuurwerk en zwarte piet?
Ik kan je wel een overzichtelijk schema geven van partijen die het OK zouden vinden om met vuurwerk op negers te schieten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:24 schreef Igen het volgende:
Prachtig, decembertradities die zich verder doorontwikkelen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan je wel een overzichtelijk schema geven van partijen die het OK zouden vinden om met vuurwerk op negers te schieten.
Niet helemaal, NRC schreef afgelopen december:quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:28 schreef remlof het volgende:
[..]
In beide gevallen geldt: hoe rechtser hoe meer voor, vrees ik.
In het geval van Zwarte Piet is het inderdaad wel een geval van links vs rechts.quote:Alleen de SGP, GroenLinks en de Partij voor de Dieren (samen goed voor negen zetels) hebben in het verleden kritiek geuit op consumentenvuurwerk en gezinspeeld op een verbod.
Nou ja, bij ZP bijv. verwacht ik van eigenlijk bijna alle partijen dat ze zeggen dat het onder de vrijheid van meningsuiting/vergadering/verzameling valt en dat het dus geen overheidstaak is om zich met de kleur te bemoeien. Maar een overzicht zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:28 schreef remlof het volgende:
[..]
In beide gevallen geldt: hoe rechtser hoe meer voor, vrees ik.
Ja; zoals Igen stelt, het valt gewoon onder de vrijheid van meningsuiting. De politiek heeft tenslotte ook geen mening over carnaval (behalve Dijkhoff dan).quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:42 schreef 99.999 het volgende:
Het Zwarte Piet wetsvoorstel wordt binnenkort behandeld. Dan zullen we het weten.
Wel een zeer trieste casus overigens. Laat degenen die het vieren gewoon lekker zelf bepalen hoe ze dat doen. De politiek moet gewoon met haar vingers van zo'n kinderfeest afblijven.
Helaas denken ondertussen de meeste partijen hier anders over.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja; zoals Igen stelt, het valt gewoon onder de vrijheid van meningsuiting. De politiek heeft tenslotte ook geen mening over carnaval (behalve Dijkhoff dan).
Mijn begrip van de nederlandse politiek is een paar stapen daarvoor opgehouden...quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vind die Sylvana-hysterie wel grappig altijdHoe kan je je in godsnaam zo enorm druk maken over zo iemand
De verkiezing van Donald Trump gaat ons begrip ook te boven, inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:45 schreef RM-rf het volgende:
Het kan toch niet zijn dat de Politiek in een land bepaald wordt door iemand die vooral bekend is van Enertainment-Televisie en hooguit opvalt met provocerende praat en gehype en getroll op sociale media?
Wie?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:46 schreef Reya het volgende:
[..]
De verkiezing van Donald Trump gaat ons begrip ook te boven, inderdaad.
Binnen de politiek maakt men zich niet zo druk om haar. Ze is electoraal toch marginaal verschijnsel. Het is vooral buiten de politiek dat men ontploftquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Mijn begrip van de nederlandse politiek is een paar stapen daarvoor opgehouden...
Het kan toch niet zijn dat de Politiek in een land bepaald wordt door iemand die vooral bekend is van Enertainment-Televisie en hooguit opvalt met provocerende praat en gehype en getroll op sociale media?
Lijkt me wel iets voor kansloze types als Jan Roos en Jacques Monasch om dit nog te gaan uitmelken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Binnen de politiek maakt men zich niet zo druk om haar. Ze is electoraal toch marginaal verschijnsel. Het is vooral buiten de politiek dat men ontploft
Een negerin die luidkeels meepraat, schandalig.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Binnen de politiek maakt men zich niet zo druk om haar. Ze is electoraal toch marginaal verschijnsel. Het is vooral buiten de politiek dat men ontploft
Jij hebt je hier toch ook wel laten kennen als iemand die zich daar druk om kan maken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een negerin die luidkeels meepraat, schandalig.
lijkt me een goede oplossingquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:49 schreef 99.999 het volgende:
Het is vooral buiten de politiek dat men ontploft
Also, also.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij hebt je hier toch ook wel laten kennen als iemand die zich daar druk om kan maken.
Je hebt je zelfs vaak flink op laten jutten en daarmee Zwarte Piet helpen vermoorden...
Treurig nieuws voor Pokkel.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:55 schreef remlof het volgende:
Iedereen met baan gaat erop vooruit, toont doorrekening partijprogramma's
http://www.rtlz.nl/algeme(...)ing-partijprogrammas
Hoppa.
Jammer voor Japie.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:55 schreef remlof het volgende:
Hoppa.
Tja, leuker kunnen we de gevolgen van meehuilen met de populisten niet maken.quote:
Bij DENK gaan uitkeringsgerechtigden er net zo hard op achteruit als bij SGP en VVD. Die zag ik niet aankomen. Ze leken overwegend PvdA gedachtegoed mee te nemen en ik heb het gevoel dat ze ook een achterban hebben waarvan een relatief hoog percentage niet werkt. Maar goed, mensen lijken sowieso niet erg te stemmen op DENK vanwege hun politieke standpunten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:55 schreef remlof het volgende:
Hoppa.
Zwarte Piet leeftquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, leuker kunnen we de gevolgen van meehuilen met de populisten niet maken.
Dat is toch echt wat Zwarte Piet om zeep heeft geholpen. Niet die paar malloten rondom Quincy, Sunny of Sylvana.
Hij ligt nu aan de beademing. Één incidentje uit populistische hoek is nu voldoende om Zwarte Piet definitief uit te schakelen.quote:
En ik vind juist hun EU standpunt erg goedquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:18 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind d66 behalve EU een prima partij, maar aan zowel pechtold als verhoeven heb ik een broertje dood
Jij hebt liever een supranationale markt die onze samenleving kapot dereguleert dan een Unie waarbij de democratische stem van het volk weer gehoord kan worden?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:18 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind d66 behalve EU een prima partij, maar aan zowel pechtold als verhoeven heb ik een broertje dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |