Even uitgezocht:quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ash bedoelt volgens mij de mogelijkheid om zelf te betalen voor de beroepsopleiding. Dus dat je niet aangenomen hoeft te worden door een kantoor, maar dat je wel een patroon hebt.
Ik denk niet dat je als stagiair snel een verzekering krijgt zonder patroon, maar daar weet ik verder weinig van.quote:Artikel 9b
1. Elke advocaat is verplicht gedurende de eerste drie jaar waarin hij als zodanig is ingeschreven als stagiaire de praktijk uit te oefenen onder begeleiding van een andere advocaat - hierna te noemen de patroon - en bij deze kantoor te houden.
(..)
3. Van de verplichting van de stagiaire bij een patroon kantoor te houden kan de raad vrijstelling verlenen, indien naar het oordeel van de raad een behoorlijke praktijkuitoefening, waaronder de financiering van de praktijk en de dekking van het risico van de beroepsaansprakelijkheid van de stagiaire, overeenkomstig de daaromtrent gestelde voorschriften bij of krachtens deze wet, verzekerd is.
http://wetten.overheid.nl(...)Afdeling1a_Artikel9b
Ongelofelijk hoe snel je dat doet! Ik zou daar echt tientallen minuten mee bezig zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even uitgezocht:
[..]
Ik denk niet dat je als stagiair snel een verzekering krijgt zonder patroon, maar daar weet ik verder weinig van.
Qua huidskleur bedoel je?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:13 schreef LA_niner het volgende:
Advocatie of nrc heeft een article over discriminerende voorwaarden die bepaalde regionale ordes hanteren.
Van zes jaar rechtenstudie wordt je verrassend goed in opzoeken en lezen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe snel je dat doet! Ik zou daar echt tientallen minuten mee bezig zijn.
Zes jaar? Ik dacht dat je geen studievertraging had?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van zes jaar rechtenstudie wordt je verrassend goed in opzoeken en lezen.
Lolquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:16 schreef remlof het volgende:
Dus die Koreaanse vrouw die de brother-from-another-mother van Kim Jung Un heeft vermoord droeg een shirt met daarop LOL
[ afbeelding ]
Waarom dacht je dat?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zes jaar? Ik dacht dat je geen studievertraging had?
Weet niet, vond je altijd wel serieus. Hoezo de vertrraging dan?quote:
Bier drinken natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Weet niet, vond je altijd wel serieus. Hoezo de vertrraging dan?
Goeiequote:
Ik bedoel de "BRRRRT".quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:04 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Een Apache heeft geen machinegeweer, gekkie
Alleen raketten, 2 soorten, en een 30 mm boordkanon
quote:
Iets te zielig voor me nu.quote:
"The revolution will not be televised" is een prachtig gedicht van dichter/rapper Gill Scott Heron.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:26 schreef LA_niner het volgende:
Waar staat Revolution not be televized voor? Zeiden ze in Homeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |