quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:49 schreef LA_niner het volgende:
Iets intellectueel en geen onzin die niets toevoegt
Wat zou je doen indien je baan moet blijven houden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:50 schreef skysherrif het volgende:
met anderhalfmiljard, ik zou wss heel de wereld gewoon rondreizen met mn eigen piloot en ja basically gewoon van alles genieten wat de wereld biedt?
Schrijven voor een jetset reismagazine en hetzelfde doenquote:Op donderdag 16 februari 2017 02:56 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat zou je doen indien je baan moet blijven houden.
bijv.?quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, baffen. Dan prefereer ik andere handelingen
Ik moet je echt in het echt ontmoetenquote:Op donderdag 16 februari 2017 02:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, baffen. Dan prefereer ik andere handelingen
Wat is er vet aan iemand die mee heeft gewerkt aan georganiseerd geweld? Als het een crimineel was geweest had je het dan ook zo vet gevonden?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Toch vet zo'n ex-militair in de SC. Kan je me misschien iets vertellen over de geschiedenis van duikboten, in het bijzonder uit de Eerste Wereldoorlog?
Mensen die in het leger zijn geweest zijn vaak best sympathiek, is mijn ervaring. Misschien omdat het niet in de eerste plaats om bruut geweld gaat, maar om discipline en teamgeest enzo.quote:Op donderdag 16 februari 2017 05:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is er vet aan iemand die mee heeft gewerkt aan georganiseerd geweld? Als het een crimineel was geweest had je het dan ook zo vet gevonden?
Fotoboek van Userquote:Op donderdag 16 februari 2017 07:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Mensen die in het leger zijn geweest zijn vaak best sympathiek, is mijn ervaring. Misschien omdat het niet in de eerste plaats om bruut geweld gaat, maar om discipline en teamgeest enzo.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 07:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Mensen die in het leger zijn geweest zijn vaak best sympathiek, is mijn ervaring. Misschien omdat het niet in de eerste plaats om bruut geweld gaat, maar om discipline en teamgeest enzo.
Of gewoon veel uren maken, zo'n beunhaas.quote:Op donderdag 16 februari 2017 02:25 schreef Tijger_nootje het volgende:
Haal eerst maar eens welke studie dan ooit, als je eenmaal bewezen hebt dat je het kan dan ga je uitvinden wat je wilt gaan doen.
En als je een ton of meer wilt verdienen dan zul je talent voor iets moeten hebben, wat dat iets dan ook mag zijn.
Weet je hoeveel katten er zijn opgegeten door moffen in de laatste oorlogswinter?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:50 schreef iemand het volgende:
Zo heb ik mijn provider al gevraagd CNN uit mijn pakket te verwijderen. Puur uit principiële overweging.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:40 schreef iemand anders het volgende:
Wie de Nederlandse cultuur en traditie veronachtzaamd is geen echte Nederlander.
Je moet je behoeden voor de verleiding om een nieuwskanaal te openen waarvan de berichtgeving niet aansluit bij jouw mening. Want je zou maar eens een aanleiding tegenkomen om van mening te veranderen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er niet naar kijken is natuurlijk geen optie.
Een te vet figuur met een ringbaard. Dan weet je het meestal al wel; geen vriendin, wel zuur.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hoofdredacteur Dagelijkse Standaard: 'Mensen hebben het gehad met de Volkskrant, wen er maar aan
Welkom in het brein van de 'alternatieve media'. Wat een josti.
Ow wacht, hij heeft één of andere Turkse aan de haak weten te slaan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een te vet figuur met een ringbaard. Dan weet je het meestal al wel; geen vriendin, wel zuur.
Kwam het gister tegen. Deze man wordt onze Bannonquote:Op donderdag 16 februari 2017 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hoofdredacteur Dagelijkse Standaard: 'Mensen hebben het gehad met de Volkskrant, wen er maar aan
Wel iemand om bang van te worden ja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kwam het gister tegen. Deze man wordt onze Bannon
Neuh maar dat hoeft bij die malloot in de VS ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2017 09:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel iemand om bang van te worden ja.
Was een voorstukje bij Jinek gister. Wat een zooitjequote:Op donderdag 16 februari 2017 09:46 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga volgende week woensdag gewoon SBS kijken![]()
Fort Oranje: camping of krottenwijk
Gaat over een "camping" hier in de buurt waar de politie bijna dagelijks invallen doet.
Ja schitterend is hetquote:Op donderdag 16 februari 2017 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was een voorstukje bij Jinek gister. Wat een zooitje
Met fijne artikelen als Antidemocratisch links mediakartel ‘probeert coup te plegen in Amerika’quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb er op geklikt en toen viel me op dat drie van de handvol populairste artikelen over Sylvana Simons gaan. Ze raakt wel een gevoelige snaar zeg.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Met fijne artikelen als Antidemocratisch links mediakartel ‘probeert coup te plegen in Amerika’
...
Ondertussen moeten we er natuurlijk rekening mee houden dat de linkse media precies hetzelfde doen met Geert Wilders, Jan Roos en Thierry Baudet. Sterker nog, daar zijn ze al mee begonnen. We staan voor een ongelooflijke harde strijd. We moeten ervoor zorgen dat wij de aanvallende partij, niet de verdedigende partij zijn. Dat begint nu al door de linkse partijen en de linkse media genadeloos te ontmaskeren en in het verdomhoekje te stoppen waar ze thuis horen. Wij moeten bepalen waar het debat over gaat, niet links._!
Mooi altijd dat ze altijd zoveel mogelijk het woordje 'links' in hun tekst willen proppen. Ook in deze paar regels al weer 4xquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Met fijne artikelen als Antidemocratisch links mediakartel ‘probeert coup te plegen in Amerika’
...
Ondertussen moeten we er natuurlijk rekening mee houden dat de linkse media precies hetzelfde doen met Geert Wilders, Jan Roos en Thierry Baudet. Sterker nog, daar zijn ze al mee begonnen. We staan voor een ongelooflijke harde strijd. We moeten ervoor zorgen dat wij de aanvallende partij, niet de verdedigende partij zijn. Dat begint nu al door de linkse partijen en de linkse media genadeloos te ontmaskeren en in het verdomhoekje te stoppen waar ze thuis horen. Wij moeten bepalen waar het debat over gaat, niet links._!
Vrouw, neger en kritisch. Dan ben je voor de boze kereltjes de ultieme vijandquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb er op geklikt en toen viel me op dat drie van de handvol populairste artikelen over Sylvana Simons gaan. Ze raakt wel een gevoelige snaar zeg.
Alleen maar mooi.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb er op geklikt en toen viel me op dat drie van de handvol populairste artikelen over Sylvana Simons gaan. Ze raakt wel een gevoelige snaar zeg.
Iedereen die niet in hun nare clubje zit, is linksquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooi altijd dat ze altijd zoveel mogelijk het woordje 'links' in hun tekst willen proppen. Ook in deze paar regels al weer 4x
Eigenlijk zijn dat de hoofdzaken, idd. Als er zo'n schema niet is, moet er dringend een komen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:24 schreef Igen het volgende:
Is er eigenlijk ook een overzichtelijk schema welke partijen wat vinden over bijv. consumentenvuurwerk en zwarte piet?
In beide gevallen geldt: hoe rechtser hoe meer voor, vrees ik.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:24 schreef Igen het volgende:
Is er eigenlijk ook een overzichtelijk schema welke partijen wat vinden over bijv. consumentenvuurwerk en zwarte piet?
Ik kan je wel een overzichtelijk schema geven van partijen die het OK zouden vinden om met vuurwerk op negers te schieten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:24 schreef Igen het volgende:
Prachtig, decembertradities die zich verder doorontwikkelen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan je wel een overzichtelijk schema geven van partijen die het OK zouden vinden om met vuurwerk op negers te schieten.
Niet helemaal, NRC schreef afgelopen december:quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:28 schreef remlof het volgende:
[..]
In beide gevallen geldt: hoe rechtser hoe meer voor, vrees ik.
In het geval van Zwarte Piet is het inderdaad wel een geval van links vs rechts.quote:Alleen de SGP, GroenLinks en de Partij voor de Dieren (samen goed voor negen zetels) hebben in het verleden kritiek geuit op consumentenvuurwerk en gezinspeeld op een verbod.
Nou ja, bij ZP bijv. verwacht ik van eigenlijk bijna alle partijen dat ze zeggen dat het onder de vrijheid van meningsuiting/vergadering/verzameling valt en dat het dus geen overheidstaak is om zich met de kleur te bemoeien. Maar een overzicht zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:28 schreef remlof het volgende:
[..]
In beide gevallen geldt: hoe rechtser hoe meer voor, vrees ik.
Ja; zoals Igen stelt, het valt gewoon onder de vrijheid van meningsuiting. De politiek heeft tenslotte ook geen mening over carnaval (behalve Dijkhoff dan).quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:42 schreef 99.999 het volgende:
Het Zwarte Piet wetsvoorstel wordt binnenkort behandeld. Dan zullen we het weten.
Wel een zeer trieste casus overigens. Laat degenen die het vieren gewoon lekker zelf bepalen hoe ze dat doen. De politiek moet gewoon met haar vingers van zo'n kinderfeest afblijven.
Helaas denken ondertussen de meeste partijen hier anders over.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja; zoals Igen stelt, het valt gewoon onder de vrijheid van meningsuiting. De politiek heeft tenslotte ook geen mening over carnaval (behalve Dijkhoff dan).
Mijn begrip van de nederlandse politiek is een paar stapen daarvoor opgehouden...quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vind die Sylvana-hysterie wel grappig altijdHoe kan je je in godsnaam zo enorm druk maken over zo iemand
De verkiezing van Donald Trump gaat ons begrip ook te boven, inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:45 schreef RM-rf het volgende:
Het kan toch niet zijn dat de Politiek in een land bepaald wordt door iemand die vooral bekend is van Enertainment-Televisie en hooguit opvalt met provocerende praat en gehype en getroll op sociale media?
Wie?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:46 schreef Reya het volgende:
[..]
De verkiezing van Donald Trump gaat ons begrip ook te boven, inderdaad.
Binnen de politiek maakt men zich niet zo druk om haar. Ze is electoraal toch marginaal verschijnsel. Het is vooral buiten de politiek dat men ontploftquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Mijn begrip van de nederlandse politiek is een paar stapen daarvoor opgehouden...
Het kan toch niet zijn dat de Politiek in een land bepaald wordt door iemand die vooral bekend is van Enertainment-Televisie en hooguit opvalt met provocerende praat en gehype en getroll op sociale media?
Lijkt me wel iets voor kansloze types als Jan Roos en Jacques Monasch om dit nog te gaan uitmelken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Binnen de politiek maakt men zich niet zo druk om haar. Ze is electoraal toch marginaal verschijnsel. Het is vooral buiten de politiek dat men ontploft
Een negerin die luidkeels meepraat, schandalig.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Binnen de politiek maakt men zich niet zo druk om haar. Ze is electoraal toch marginaal verschijnsel. Het is vooral buiten de politiek dat men ontploft
Jij hebt je hier toch ook wel laten kennen als iemand die zich daar druk om kan maken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een negerin die luidkeels meepraat, schandalig.
lijkt me een goede oplossingquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:49 schreef 99.999 het volgende:
Het is vooral buiten de politiek dat men ontploft
Also, also.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij hebt je hier toch ook wel laten kennen als iemand die zich daar druk om kan maken.
Je hebt je zelfs vaak flink op laten jutten en daarmee Zwarte Piet helpen vermoorden...
Treurig nieuws voor Pokkel.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:55 schreef remlof het volgende:
Iedereen met baan gaat erop vooruit, toont doorrekening partijprogramma's
http://www.rtlz.nl/algeme(...)ing-partijprogrammas
Hoppa.
Jammer voor Japie.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:55 schreef remlof het volgende:
Hoppa.
Tja, leuker kunnen we de gevolgen van meehuilen met de populisten niet maken.quote:
Bij DENK gaan uitkeringsgerechtigden er net zo hard op achteruit als bij SGP en VVD. Die zag ik niet aankomen. Ze leken overwegend PvdA gedachtegoed mee te nemen en ik heb het gevoel dat ze ook een achterban hebben waarvan een relatief hoog percentage niet werkt. Maar goed, mensen lijken sowieso niet erg te stemmen op DENK vanwege hun politieke standpunten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:55 schreef remlof het volgende:
Hoppa.
Zwarte Piet leeftquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, leuker kunnen we de gevolgen van meehuilen met de populisten niet maken.
Dat is toch echt wat Zwarte Piet om zeep heeft geholpen. Niet die paar malloten rondom Quincy, Sunny of Sylvana.
Hij ligt nu aan de beademing. Één incidentje uit populistische hoek is nu voldoende om Zwarte Piet definitief uit te schakelen.quote:
En ik vind juist hun EU standpunt erg goedquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:18 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind d66 behalve EU een prima partij, maar aan zowel pechtold als verhoeven heb ik een broertje dood
Jij hebt liever een supranationale markt die onze samenleving kapot dereguleert dan een Unie waarbij de democratische stem van het volk weer gehoord kan worden?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:18 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind d66 behalve EU een prima partij, maar aan zowel pechtold als verhoeven heb ik een broertje dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |