Ik ben niet zo goed met/tegen autoriteit.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:33 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ja, je moet er tegen kunnen. Als jurist ben je wel altijd officier, natuurlijk, dat helpt maar de salarissen zijn niet fantastisch.
Is dat door te komen met asthma?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:27 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
En je gaat een jaar lang leren schieten, marcheren, kaartlezen en meer van dat soort heerlijke bezigheden buitenshuis
quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje buiten knallen en kaartlezen en zo klinkt heel verleidelijk. Maar ik zou echt niet binnen zo'n hiërarchische structuur passen.
Dan maar gewoon centen harken en als jager schieten en buiten banjeren jurist werkzaam zijn.
Heh, leer je vanzelfquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met/tegen autoriteit.
Hoe denk je dan ooit iets te kunnen maken van je rechtenstudie?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met/tegen autoriteit.
Heb ze allemaal gezien.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:34 schreef skysherrif het volgende:
Ketchup jij verslindt dit soort videos zeker ook
Zal liggen aan de mate van de asthma, denk ik, als je door de keuring heenkomt dan kun je het halen, ja, anders keuren ze je niet goed.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Is dat door te komen met asthma?
Grootte.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:37 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Machinegeweren hebben een kogel die inert is, kanonnen hebben munitie die secundaire effecten heeft, de Apache bijvoorbeeld gebruikt high explosive munitie in het boordkanon.
Er is wel overlap bij de kleinere kalibers overigens en de nomenclatuur kan ook nog eens per land verschillen maar in principe is de groote van het kaliber en de inertie van het projetiel normaal gesproken het verschil.
Ik rook al een paar maanden nu. Ik denk dat de mate best ernstig is op dit momentquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:37 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Zal liggen aan de mate van de asthma, denk ik, als je door de keuring heenkomt dan kun je het halen, ja, anders keuren ze je niet goed.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik rook al een paar maanden nu. Ik denk dat de mate best ernstig is op dit moment
Daar ben ik juist aan begonnen vanwege die anti-autoritaire inslag. Weten wat je rechten zijn is toch wel nummer 1 in schijt kunnen hebben aan autoritaire lullo's.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:36 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe denk je dan ooit iets te kunnen maken van je rechtenstudie?
Pauper ben je ook.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik rook al een paar maanden nu. Ik denk dat de mate best ernstig is op dit moment
Haha en ik maar denken dat je eigenlijk niet pastte in Nijmegenquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daar ben ik juist aan begonnen vanwege die anti-autoritaire inslag. Weten wat je rechten zijn is toch wel nummer 1 in schijt kunnen hebben aan autoritaire lullo's.
Dat is de Leiden Experience.quote:
Da's niet echt een maatstaf, hehe, je moet medicatie vrij zijn en de duurtest kunnen uitvoeren, volgens mij. Bij dat laatste gaat roken niet helpenquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je COPD zo schrijft.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:41 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat is de Leiden Experience.
Wel goede motivatie om weer flink te gaan trainen hoor. Na ziek te zijn geweest ben ik vrij onfit geweest.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Da's niet echt een maatstaf, hehe, je moet medicatie vrij zijn en de duurtest kunnen uitvoeren, volgens mij. Bij dat laatste gaat roken niet helpen
Mijn opa is daaraan overleden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je COPD zo schrijft.
Mijn opa is overleden aan domheid.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn opa is daaraan overleden.
Nou, hij zal trots op je zijn. Op je 19e toch nog beginnen met roken. Grote jongen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn opa is daaraan overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |