Je wou toch al luchtverkeersleider worden?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:16 schreef KetchupFTW het volgende:
Welke juristenvacatures zijn er voor de merechaussee?
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 16 februari 2017 01:16 schreef KetchupFTW het volgende:
Welke juristenvacatures zijn er voor de merechaussee?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je wou toch al luchtverkeersleider worden?
Was meer een geintje, ga ik nooit redden jammer genoeg. Wel erg toffe baan hoor!quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dat wilde die andere homofiel al.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
KL heeft verkeersleiders nodig, lolquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Was meer een geintje, ga ik nooit redden jammer genoeg. Wel erg toffe baan hoor!
wat, hebben we hier nog meer homosquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, dat wilde die andere homofiel al.
Als de verhalen kloppen welke die wat ik ken mij verteld, moet men wel met regelmaat de trainingen meedoen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Was meer een geintje, ga ik nooit redden jammer genoeg. Wel erg toffe baan hoor!
de russen ookquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:20 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
KL heeft verkeersleiders nodig, lol
En de Marechaussee heeft een muzikant nodig...is dat wat voor je?
Voor luchtverkeersleiders moet je echt beschikken over flink wat analystisch denkvermogen en dat heb ik niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:20 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
KL heeft verkeersleiders nodig, lol
En de Marechaussee heeft een muzikant nodig...is dat wat voor je?
Het is het trompetter corps....dus, vermoedelijk niet?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Voor luchtverkeersleiders moet je echt beschikken over flink wat analystisch denkvermogen en dat heb ik niet.
Daarnaast, operazanger lijkt me wel wat. Zoeken ze daar naar?
Bij de Jostiband wel!quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Voor luchtverkeersleiders moet je echt beschikken over flink wat analystisch denkvermogen en dat heb ik niet.
Daarnaast, operazanger lijkt me wel wat. Zoeken ze daar naar?
We hebben er ook zo veel de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, dat wilde die andere homofiel al.
https://werkenbijdefensie(...)Krijgsmacht_2016.pdfquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:22 schreef Tchock het volgende:
Mocht WWIII uitbreken, dan word ik militair jurist. Niks geen commando's voor mij. Valt me altijd op dat minstens de helft van de mannen denkt dat ze dat heus wel kunnen.
Mijn eerste werkgroepdocente deed een master militair recht. Super slim, veel passie, leuk karakter, dikke kont... Heb er nog één keer gezien na het vak te hebben gehaald.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:22 schreef Tchock het volgende:
Mocht WWIII uitbreken, dan word ik militair jurist. Niks geen commando's voor mij. Valt me altijd op dat minstens de helft van de mannen denkt dat ze dat heus wel kunnen.
Topquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:24 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
https://werkenbijdefensie(...)Krijgsmacht_2016.pdf
Kijk eens, mazzelaar
eerlijk gezegd heb ik daar nog niet eerder over nagedacht, maar it all makes sense nowquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:25 schreef john2406 het volgende:
Hoe dacht jij dat ik aan de uitspraak vetleren medaille kom?
Ja, perfect. Leer je ook nog schieten ook, leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:24 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
https://werkenbijdefensie(...)Krijgsmacht_2016.pdf
Kijk eens, mazzelaar
En je gaat een jaar lang leren schieten, marcheren, kaartlezen en meer van dat soort heerlijke bezigheden buitenshuisquote:
Beetje buiten knallen en kaartlezen en zo klinkt heel verleidelijk. Maar ik zou echt niet binnen zo'n hiërarchische structuur passen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:27 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
En je gaat een jaar lang leren schieten, marcheren, kaartlezen en meer van dat soort heerlijke bezigheden buitenshuis
Ja, je moet er tegen kunnen. Als jurist ben je wel altijd officier, natuurlijk, dat helpt maar de salarissen zijn niet fantastisch.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje buiten knallen en kaartlezen en zo klinkt heel verleidelijk. Maar ik zou echt niet binnen zo'n hiërarchische structuur passen.
Dan maar gewoon centen harken en als jager schieten en buiten banjeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |