quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:40 schreef Greys het volgende:
Dat ie zo opstaat, die man opzij duwt, 'ja ja bla bla' en dat ze even op moeten schieten for christs sake.
HOU JE BAKKES ZWARTJEquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
HOU DIE ANDERE OPEN DAN MONGOLEN, DEZE ZIT NIET IN DE REEKS.
TRquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
HOU DIE ANDERE OPEN DAN MONGOLEN, DEZE ZIT NIET IN DE REEKS.
Die zonsondergang is allang geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:38 schreef tralalala het volgende: Tijdens dit saaie gedoe kunnen jullie even uit je raam kijken, wat een goden zonsondergang.
Dit wel ja. Het Amsterdam van de wereld.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:43 schreef richolio het volgende:
AmerikaNu weet ik weer waarom. Die zelfverheerlijking en gebrek aan kritiek. Eng.
Die worden op de één of andere manier helemaal nat van deze pussygrabber.quote:
Welwaar, echt al een halve minuut. Trut.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want hij zit niet in de reeks, faler.
Ligt eraan hoeveel toespraken je wilt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:44 schreef Montov het volgende:
Hoeveel kerkleiders heb je nodig om toespraken te houden?
Zegt dat maar tegen deze twee.quote:
Dat wel, maar de oranje gloed is er nog.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zonsondergang is allang geweest.
AL EEN HALVE MINUUT! NOU, STOP DE PERSEN, EIKOL.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Welwaar, echt al een halve minuut. Trut.
Niet zo zuur.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Welwaar, echt al een halve minuut. Trut.
Die zou het helemaal niet zo lang volhouden om te staan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Belangrijker: Berniegod had daar kunnen staan.
Danmoet je maar stoppen met de Aarde bevlekken met je zaad Fylax.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Belangrijker: Berniegod had daar kunnen staan.
Zijn achterban is even eng met hetzelfde gebrek aan kritiek. Dat is ongezond imo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:45 schreef NoNickOne het volgende:
Wat een ongelofelijke onzin.. Was Geert Wilders daar maar om ze even de les te lezen
Dat was al duidelijk met het hele "Twee Corinthiers" gebeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:45 schreef Nintex het volgende:
Hoe je weet dat Trump stiekem helemaal niet religieus is:
[ afbeelding ]
anticlimax welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Rellen: https://www.periscope.tv/w/1nAJEMdXpPAJL
Mortaxxquote:
Slechter dan Obama kan bijna niet. Die man kon alleen aardig speechen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:46 schreef Greys het volgende:
Op de een of andere manier voelt het alsof ik de komende vier jaar naar een entertainende Netflixserie ga zitten kijken. Ik heb weinig met Trump maar hij boeit wel. Als een soort ramptoerist.
House of Cards kan dus wel stoppen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:46 schreef Greys het volgende:
Op de een of andere manier voelt het alsof ik de komende vier jaar naar een entertainende Netflixserie ga zitten kijken. Ik heb weinig met Trump maar hij boeit wel. Als een soort ramptoerist.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:46 schreef Greys het volgende:
Zijn Veep wel helaas.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Trump dit mooi vindt..
Geloof me, dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:46 schreef muzas het volgende:
Ik kijk dus op een hele goedkope laptop met ditto speakers.
Dit is een kwelling.
Hier hebben ze TROS Muziekfeest op het pleinquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:46 schreef BobW het volgende:
Als dit in Nederland zou gebeuren zou iedereen gek worden
Ja, maar bespoten met wat, je weet het niet in het Trump tijdperk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:47 schreef antiderivative het volgende:
via bloomberg rep.:
Swat team at L and 12th near Trump inauguration move in on protesters. "Get on the sidewalk or you're getting sprayed,"
Bij designated survivor lag het nog in puin ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:47 schreef Falco het volgende:
Capitool is wel netjes gerestaurareerd heee
En voor al het andere hebben ze de NRAquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zegt dat maar tegen deze twee.
[ afbeelding ]
Dit is nog onder Obama fantast.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:48 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ja, maar bespoten met wat, je weet het niet in het Trump tijdperk.
Joah! En dat toffe wief uit Californication.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Designated Survivor
Straks komt gewoon Jack Bauer de boel redden.
Dit was beter geweest:quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:47 schreef antiderivative het volgende:
via bloomberg rep.:
Swat team at L and 12th near Trump inauguration move in on protesters. "Get on the sidewalk or you're getting sprayed,"
Wie?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah! En dat toffe wief uit Californication.
Zou de patat of friet groep een minority zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel een blanke, wat racistisch
Ja in Gambia ofzo. Niet in de USA dudequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dit was beter geweest:
Get on the sidewalk or you're getting shot.
Het is patat.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zou de patat of friet groep een minority zijn?
Echt hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Open voor elke seksualiteit, religie en ras. Yeah right
Idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
In sommige staten wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Wordt sowieso behoorlijk wat onzin verkondigd vandaag daar...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Die zal nog heel lang moeten doen alsof.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Wat een poppenkast. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd als een niet christenen president wordt
Dat gebeurd niet de komende 100 jaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Wat een poppenkast. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd als een niet christenen president wordt
Hetzelfde, want die moeten doen alsof. Denk zelfs dat het gros daar allemaal doet alsof voor elkaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Dat gebeurt niet. Iedere pres to be doet daarom alsof, als ze al geen christen zijn..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Yea right met Pencequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
PenceGodquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Tuurlijk, maar het gros van de republikeinen, zoals de vice president, denkt daar wel anders overquote:
Van alle 500+ lui die in het huis en de senaat zitten zit geen 1 atheïst bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Daarmee is ook alles gezegd over Obama.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef Greys het volgende:
Als je dit zo aanhoort kon Obama inderdaad wel héél goed speechen..
Je zou je ook even kunnen inlezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarmee is ook alles gezegd over Obama.
Ja, Trump is net zo zuur als een verliezer.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef antiderivative het volgende:
schumer werd 2 weken geleden nog de "head clown" of the dems genoemd door Trump![]()
DAn kun jeTexas, het zuiden en de midwest vergeten als kandidaat. Dus dat kan nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet de komende 100 jaar.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef invalidusername het volgende:
De eerste sprekers mogen wat langer, aangezien Trump zijn toespraak binnen 140 tekens moet blijven.
Als je niet veel te vertellen hebt wel ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is niet allemaal zijn schuldquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan hebben we de jihad verlorenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Van alle 500+ lui die in het huis en de senaat zitten zit geen openlijk 1 atheïst bij.
Ah, net als zijn DM's op FOK!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef invalidusername het volgende:
De eerste sprekers mogen wat langer, aangezien Trump zijn toespraak binnen 140 tekens moet blijven.
Dat heeft hij gedaan. Iedereen is het er over eens dat Obama een bijzonder matige president was.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Je zou je ook even kunnen inlezen natuurlijk.
Iedereen, ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan. Iedereen is het er over eens dat Obama een bijzonder matige president was.
er zijn wel heel veel cijfers op de achtergrondquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef Maraca het volgende:
Hoe laat gaat Trump speechen of heb ik het al gemist?
Je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef Maraca het volgende:
Hoe laat gaat Trump speechen of heb ik het al gemist?
True. Maar het laat wel zien wat voor taboe het nog is. Terwijl toch zo'n 20% van de bevolking daar atheïst is.quote:
Past niet dicht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom houdt Trump zijn jasje open?
quote:
Biden had betere meme'squote:
Die komt er niet, want die zal nooit worden gekozen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Is hij een democraat?quote:
Beter dan impotence.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:54 schreef 2dope het volgende:
Omnipotence, mooi woord. Wel eng in Trump-context.
Chuck Schumer? Leider van de Democraten in de Senaat.quote:
Echt hèquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:53 schreef venomsnake het volgende:
"Greatest Nation on Earth"
Ik zou voor geen goud in dat kutland willen wonen.
Oh wauw. Zo klonk ie nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Chuck Schumer? Leider van de Democraten in de Senaat.
Uhuh.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, niets bereikt. Alleen homorechtjes dat in Amerika niet eens zoveel steun krijgt
Dan moet hij nog wel even wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:55 schreef Gutmensch het volgende:
Ik denk dat Pence langer president zal zijn dan Trump.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:55 schreef Gutmensch het volgende:
Ik denk dat Pence langer president zal zijn dan Trump.
Tja, die zijn voor Europese begrippen ook gewoon rechts.quote:
Die impeachment kan je op wachten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan moet hij nog wel even wachten
Ik denk dat het dan niet officieel is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:55 schreef BobW het volgende:
Mag je weigeren om "So help me God" te zeggen?
So help me Goldman Sachs mag wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:55 schreef BobW het volgende:
So help,me flying spaghetti monster klinkt beterquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:55 schreef BobW het volgende:
Dat laatste wist ik al van mezelf. No surprises there.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:56 schreef Refragmental het volgende:
Wie van jullie zijn stiekem aan het hopen op een aanslag?
En bedenk dan bij jezelf dat je dan toch eigenlijk niet echt een goed persoon bent
Dat deden ze hier toch wel toen Willy koning werd?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:55 schreef BobW het volgende:
dat verklaar en beloof ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat deden ze hier toch wel toen Willy koning werd?
Ohquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:56 schreef Refragmental het volgende:
Wie van jullie zijn stiekem aan het hopen op een aanslag?
En bedenk dan bij jezelf dat je dan toch eigenlijk niet echt een goed persoon bent
Die had helemaal geen kans gehad. Amerikanen gaan geen communist tot president verkiezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:56 schreef Maraca het volgende:
Bernie... why didn't we listen Bernie... Bernie
je moet het zo zienquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:56 schreef Maraca het volgende:
Bernie... why didn't we listen Bernie... Bernie
Ben je er bij toeval bij dan Tong?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:57 schreef tong80 het volgende:
Ik moet steeds aan Forrest Gump denken.
Hussein, gewoon US in je naam hebben.quote:
donald tRUmpquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hussein, gewoon US in je naam hebben.
Is Trump acteur?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:57 schreef FredvZ het volgende:
Ik vond de vorige acteur die president werd toch beter.
In Nederland kun je kiezen tussen meerdere eden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, met opzet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben je er bij toeval bij dan Tong?
heerlijke traditioneel christelijke conservatieve staatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:57 schreef Ingolstadt het volgende:
Hoe kan je dit land verheerlijken als Nederlander
Eén grote soap serie, fantastisch tochquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:57 schreef Ingolstadt het volgende:
Hoe kan je dit land verheerlijken als Nederlander
Ah, een kenner.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:57 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik stof Bonzo goes to Bitburg weer af.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
heerlijke traditioneel christelijke conservatieve staat
Willy zei gewoon 'zo waarlijk helpe mij, god almachtig', net als al zijn voorgangers. Kamerleden e.d. mogen zweren of beloven.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die had helemaal geen kans gehad. Amerikanen gaan geen communist tot president verkiezen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je moet het zo zien
Democraten hebben Bernie genaaid, omdat ze dachten dat ze met Hillary zouden winnen en omdat ze Bernie min of meer haten. Nu Trump heeft gewonnen heeft hij de democraten juist genaaid.
win win
Ja, ook. Home Alone en een film met Bo Dered in elk geval.quote:
Eindelijk!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt het allemaal uit. DJ Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |