Hetzelfde, want die moeten doen alsof. Denk zelfs dat het gros daar allemaal doet alsof voor elkaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Wat een poppenkast. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd als een niet christenen president wordt
Dat gebeurt niet. Iedere pres to be doet daarom alsof, als ze al geen christen zijn..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Wat een poppenkast. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd als een niet christenen president wordt
Yea right met Pencequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Open voor elke seksualiteit, religie en ras. Yeah right
PenceGodquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Open voor elke seksualiteit, religie en ras. Yeah right
Tuurlijk, maar het gros van de republikeinen, zoals de vice president, denkt daar wel anders overquote:
Van alle 500+ lui die in het huis en de senaat zitten zit geen 1 atheïst bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Daarmee is ook alles gezegd over Obama.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef Greys het volgende:
Als je dit zo aanhoort kon Obama inderdaad wel héél goed speechen..
Je zou je ook even kunnen inlezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarmee is ook alles gezegd over Obama.
Ja, Trump is net zo zuur als een verliezer.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef antiderivative het volgende:
schumer werd 2 weken geleden nog de "head clown" of the dems genoemd door Trump![]()
DAn kun jeTexas, het zuiden en de midwest vergeten als kandidaat. Dus dat kan nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet de komende 100 jaar.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef invalidusername het volgende:
De eerste sprekers mogen wat langer, aangezien Trump zijn toespraak binnen 140 tekens moet blijven.
Als je niet veel te vertellen hebt wel ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is niet allemaal zijn schuldquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan hebben we de jihad verlorenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Van alle 500+ lui die in het huis en de senaat zitten zit geen openlijk 1 atheïst bij.
Ah, net als zijn DM's op FOK!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef invalidusername het volgende:
De eerste sprekers mogen wat langer, aangezien Trump zijn toespraak binnen 140 tekens moet blijven.
Dat heeft hij gedaan. Iedereen is het er over eens dat Obama een bijzonder matige president was.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Je zou je ook even kunnen inlezen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |