Echt hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Open voor elke seksualiteit, religie en ras. Yeah right
Idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
In sommige staten wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Wordt sowieso behoorlijk wat onzin verkondigd vandaag daar...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Die zal nog heel lang moeten doen alsof.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Wat een poppenkast. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd als een niet christenen president wordt
Dat gebeurd niet de komende 100 jaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Wat een poppenkast. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd als een niet christenen president wordt
Hetzelfde, want die moeten doen alsof. Denk zelfs dat het gros daar allemaal doet alsof voor elkaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Dat gebeurt niet. Iedere pres to be doet daarom alsof, als ze al geen christen zijn..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Yea right met Pencequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
PenceGodquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |