Geloof me, dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:46 schreef muzas het volgende:
Ik kijk dus op een hele goedkope laptop met ditto speakers.
Dit is een kwelling.
Hier hebben ze TROS Muziekfeest op het pleinquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:46 schreef BobW het volgende:
Als dit in Nederland zou gebeuren zou iedereen gek worden
Ja, maar bespoten met wat, je weet het niet in het Trump tijdperk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:47 schreef antiderivative het volgende:
via bloomberg rep.:
Swat team at L and 12th near Trump inauguration move in on protesters. "Get on the sidewalk or you're getting sprayed,"
Bij designated survivor lag het nog in puin ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:47 schreef Falco het volgende:
Capitool is wel netjes gerestaurareerd heee
En voor al het andere hebben ze de NRAquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zegt dat maar tegen deze twee.
[ afbeelding ]
Dit is nog onder Obama fantast.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:48 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ja, maar bespoten met wat, je weet het niet in het Trump tijdperk.
Joah! En dat toffe wief uit Californication.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Designated Survivor
Straks komt gewoon Jack Bauer de boel redden.
Dit was beter geweest:quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:47 schreef antiderivative het volgende:
via bloomberg rep.:
Swat team at L and 12th near Trump inauguration move in on protesters. "Get on the sidewalk or you're getting sprayed,"
Wie?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah! En dat toffe wief uit Californication.
Zou de patat of friet groep een minority zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel een blanke, wat racistisch
Ja in Gambia ofzo. Niet in de USA dudequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dit was beter geweest:
Get on the sidewalk or you're getting shot.
Het is patat.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zou de patat of friet groep een minority zijn?
Echt hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Open voor elke seksualiteit, religie en ras. Yeah right
Idd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
In sommige staten wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Wordt sowieso behoorlijk wat onzin verkondigd vandaag daar...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Die zal nog heel lang moeten doen alsof.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Wat een poppenkast. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd als een niet christenen president wordt
Dat gebeurd niet de komende 100 jaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Wat een poppenkast. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd als een niet christenen president wordt
Hetzelfde, want die moeten doen alsof. Denk zelfs dat het gros daar allemaal doet alsof voor elkaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Dat gebeurt niet. Iedere pres to be doet daarom alsof, als ze al geen christen zijn..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Yea right met Pencequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
PenceGodquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Tuurlijk, maar het gros van de republikeinen, zoals de vice president, denkt daar wel anders overquote:
Van alle 500+ lui die in het huis en de senaat zitten zit geen 1 atheïst bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Daarmee is ook alles gezegd over Obama.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef Greys het volgende:
Als je dit zo aanhoort kon Obama inderdaad wel héél goed speechen..
Je zou je ook even kunnen inlezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarmee is ook alles gezegd over Obama.
Ja, Trump is net zo zuur als een verliezer.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef antiderivative het volgende:
schumer werd 2 weken geleden nog de "head clown" of the dems genoemd door Trump![]()
DAn kun jeTexas, het zuiden en de midwest vergeten als kandidaat. Dus dat kan nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet de komende 100 jaar.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef invalidusername het volgende:
De eerste sprekers mogen wat langer, aangezien Trump zijn toespraak binnen 140 tekens moet blijven.
Als je niet veel te vertellen hebt wel ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is niet allemaal zijn schuldquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan hebben we de jihad verlorenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Van alle 500+ lui die in het huis en de senaat zitten zit geen openlijk 1 atheïst bij.
Ah, net als zijn DM's op FOK!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef invalidusername het volgende:
De eerste sprekers mogen wat langer, aangezien Trump zijn toespraak binnen 140 tekens moet blijven.
Dat heeft hij gedaan. Iedereen is het er over eens dat Obama een bijzonder matige president was.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Je zou je ook even kunnen inlezen natuurlijk.
Iedereen, ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan. Iedereen is het er over eens dat Obama een bijzonder matige president was.
er zijn wel heel veel cijfers op de achtergrondquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef Maraca het volgende:
Hoe laat gaat Trump speechen of heb ik het al gemist?
Je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:52 schreef Maraca het volgende:
Hoe laat gaat Trump speechen of heb ik het al gemist?
True. Maar het laat wel zien wat voor taboe het nog is. Terwijl toch zo'n 20% van de bevolking daar atheïst is.quote:
Past niet dicht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom houdt Trump zijn jasje open?
quote:
Biden had betere meme'squote:
Die komt er niet, want die zal nooit worden gekozen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:50 schreef Qunix het volgende:
Is hij een democraat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |