quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:40 schreef Greys het volgende:
Dat ie zo opstaat, die man opzij duwt, 'ja ja bla bla' en dat ze even op moeten schieten for christs sake.
HOU JE BAKKES ZWARTJEquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
HOU DIE ANDERE OPEN DAN MONGOLEN, DEZE ZIT NIET IN DE REEKS.
TRquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
HOU DIE ANDERE OPEN DAN MONGOLEN, DEZE ZIT NIET IN DE REEKS.
Die zonsondergang is allang geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:38 schreef tralalala het volgende: Tijdens dit saaie gedoe kunnen jullie even uit je raam kijken, wat een goden zonsondergang.
Dit wel ja. Het Amsterdam van de wereld.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:43 schreef richolio het volgende:
AmerikaNu weet ik weer waarom. Die zelfverheerlijking en gebrek aan kritiek. Eng.
Die worden op de één of andere manier helemaal nat van deze pussygrabber.quote:
Welwaar, echt al een halve minuut. Trut.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want hij zit niet in de reeks, faler.
Ligt eraan hoeveel toespraken je wilt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:44 schreef Montov het volgende:
Hoeveel kerkleiders heb je nodig om toespraken te houden?
Zegt dat maar tegen deze twee.quote:
Dat wel, maar de oranje gloed is er nog.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zonsondergang is allang geweest.
AL EEN HALVE MINUUT! NOU, STOP DE PERSEN, EIKOL.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Welwaar, echt al een halve minuut. Trut.
Niet zo zuur.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Welwaar, echt al een halve minuut. Trut.
Die zou het helemaal niet zo lang volhouden om te staan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Belangrijker: Berniegod had daar kunnen staan.
Danmoet je maar stoppen met de Aarde bevlekken met je zaad Fylax.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Belangrijker: Berniegod had daar kunnen staan.
Zijn achterban is even eng met hetzelfde gebrek aan kritiek. Dat is ongezond imo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:45 schreef NoNickOne het volgende:
Wat een ongelofelijke onzin.. Was Geert Wilders daar maar om ze even de les te lezen
Dat was al duidelijk met het hele "Twee Corinthiers" gebeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:45 schreef Nintex het volgende:
Hoe je weet dat Trump stiekem helemaal niet religieus is:
[ afbeelding ]
anticlimax welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Rellen: https://www.periscope.tv/w/1nAJEMdXpPAJL
Mortaxxquote:
Slechter dan Obama kan bijna niet. Die man kon alleen aardig speechen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:46 schreef Greys het volgende:
Op de een of andere manier voelt het alsof ik de komende vier jaar naar een entertainende Netflixserie ga zitten kijken. Ik heb weinig met Trump maar hij boeit wel. Als een soort ramptoerist.
House of Cards kan dus wel stoppen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:46 schreef Greys het volgende:
Op de een of andere manier voelt het alsof ik de komende vier jaar naar een entertainende Netflixserie ga zitten kijken. Ik heb weinig met Trump maar hij boeit wel. Als een soort ramptoerist.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:46 schreef Greys het volgende:
Zijn Veep wel helaas.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Trump dit mooi vindt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |