SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2017 11:37:24 ]
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef vaduz het volgende:
Waarom is de ban van Caland nu al afgelopen?
Oh en bans worden niet besproken, dus tyf nou maar weer op.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef vaduz het volgende:
In FB toch niet? Hier toch wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh en bans worden niet besproken, dus tyf nou maar weer op.
Yep.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:40 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verzuurde bedoening hier.
Dit hoort niet hier. Überhaupt worden bans niet besproken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef vaduz het volgende:
Ik ben het hier niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:38 schreef Scrummie het volgende:
Zie, ik zou een uitstekende mod zijn.
Oke, gaan we verder met op ADO kankeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hoort niet hier. Überhaupt worden bans niet besproken.
Dus, einde discussie.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Scrummie heeft in principe het gelijk aan zijn zijde, alleen denkt hij niet aan...
[ afbeelding ]
ADO gaat vanavond verliezen bij Heerenveen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:46 schreef vaduz het volgende:
[..]
Oke, gaan we verder met op ADO kankeren.
Heb je genoten in Sanchez-Pizjuan?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vandaag eens proberen voetbal te kijken
heb je de goedkope business class tickets naar japan gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou de 18.30 wedstrijd overslaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga in ieder geval voor Barcelona v Las Palmas & Sparta - Utrecht.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou de 18.30 wedstrijd overslaan.
Ja alleen cr7 stond er niet inquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je genoten in Sanchez-Pizjuan?
dat word gekke zaterdag hoor ik al welquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval voor Barcelona v Las Palmas & Sparta - Utrecht.
Hoeveelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je de goedkope business class tickets naar japan gezien
Koekoekquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
550 pond vanaf LHR.
Nu weg helaas.
Ga je naar japan ??????quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zag ze zelf ook te laat helaas.
Was met qatar.
Als ik zo'n goedkope business ticket had kunnen pakken was ik wel gegaan.quote:
Hier doe je iemand pijn mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Het staat niet heel hoog op m'n lijsie.
gaat ook niet komenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO gaat vanavond verliezen bij Heerenveen.
ADO heeft nog geen geld van de Chinezen.
Las Palmas is lang geen slechte club.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat word gekke zaterdag hoor ik al wel
En Sampaoli gaf zijn beste spelers rust. Zondag gaat het pas los.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja alleen cr7 stond er niet in
ik zou het ook niet meer betalen, beter je verlies nemenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet te vertrouwen die chineesjes
Wang heeft als laatste chineens een club gekocht in Europa zn vrienden van t schoolplein laten nu gewoon voetballers naar China komenquote:
als dat zijn vrienden waren had hij de hele eredivisie gekochtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wang heeft als laatste chineens een club gekocht in Europa zn vrienden van t schoolplein laten nu gewoon voetballers naar China komen
Gelukkig voor jou is dat meegevallen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Het zou toch zo hard gaan waaien gisteren?
Ok.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is dat meegevallen.
Waarvan aktequote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:27 schreef onlogisch het volgende:
Van mij mag het wel weer snel naar de 20 graden+
Ik ben toch op vakantie geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DAT MAG JE NIET VRAGEN. DAT HEEFT HIJ AL ZO VAAK VERTELD HIER IN DE SC.
been?quote:
Welke wedstrijden zijn er vandaag?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet momenteel wat en ik ben ondertussen bezig met school. Mooi man.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Engelse competitie bedoel ik Stijn.
Crystal Palacegod.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou dat is niet echt denderend.
Da's echt zo'n club waar je geen hekel aan kunt hebben. Net als Sheffield Wednesday.quote:
Mooie clubs. Wil er nog een keer naar toe, Sheffield.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's echt zo'n club waar je geen hekel aan kunt hebben. Net als Sheffield Wednesday.
DIRTY NOOORTHERN BASTARDSquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's echt zo'n club waar je geen hekel aan kunt hebben. Net als Sheffield Wednesday.
Daar gaan we dan maar voor zitten ouwe reus.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Barça v Las Palmas om 16:15, Onlo.
quote:
De duels op Gran Canaria zijn meestal leuker. Real Madrid speelde er gelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar gaan we dan maar voor zitten ouwe reus.
Teringeind vliegen steeds wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De duels op Gran Canaria zijn meestal leuker. Real Madrid speelde er gelijk.
Vooral voor Las Palmas, jaquote:
Groningers mogen niet meer klagen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral voor Las Palmas, ja.
19x vliegen en dan nog Copa Del Rey-duels, waar ze nu wel uitliggen maar toch.
Groningers, Heerenveners (zo goed?), Leeuwarders voor Limburg-potjes met de bus. Genot.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Groningers mogen niet meer klagen.
Groningen uit vind ik een verschrikking. Zeker die keer 6-0quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningers, Heerenveners (zo goed?), Leeuwarders voor Limburg-potjes met de bus. Genot.
Roda uit standaard puntverlies voor Groningenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningers, Heerenveners (zo goed?), Leeuwarders voor Limburg-potjes met de bus. Genot.
In het degradatiejaar werd het 1-2 voor Groningenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Roda uit standaard puntverlies voor Groningen
Zeg t m stijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het degradatiejaar werd het 1-2 voor Groningen.
Ik ga kijken of ik een engels voetbal stream kan vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een wandelende encyclopedie over de Eredivisie.
stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde gaan sporten maar ik denk dat ik vandaag maar binnen blijf
Mokerslecht weer hier.
Dat was in de jaren '90 ook voor Twente. Roda was onze angstgegner.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Roda uit standaard puntverlies voor Groningen
Gewoon vliegen, vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zit dat in Rusland? Vladivostok heeft ook een elftal toch?
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde gaan sporten maar ik denk dat ik vandaag maar binnen blijf
Mokerslecht weer hier.
Wie heeft bij deze clubs gespeeld? (Ajax, NAC Breda, NEC, SC Heerenveen, Vitesse, FC Twente en De Graafschap)quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een wandelende encyclopedie over de Eredivisie.
toen ik nog ging vond ik alle uitwedstrijden eigenlijk een verschrikking, vooral door de tijd die het kostte, het werd pas leuk via de business club, gewoon met de auto, goeie plekken maar ook dat werd ik zat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Groningen uit vind ik een verschrikking. Zeker die keer 6-0
De Nooijerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Wie heeft bij deze clubs gespeeld? (Ajax, NAC Breda, NEC, SC Heerenveen, Vitesse, FC Twente en De Graafschap)
Hersi.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Wie heeft bij deze clubs gespeeld? (Ajax, NAC Breda, NEC, SC Heerenveen, Vitesse, FC Twente en De Graafschap)
Hersi.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Hagels_kwartiertjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik liep midden in een hagelbui. Wat een genot.
Was opvouwen, was ophangen, afwassen, stofzuigen, werk wegwerken, voetbal kijken.quote:
Denk zo ook even sporten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sporten, boodschappen,fokken,voetbal kijken.
Jouwe?
Appie bezorgservicequote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Oja kut ik moet nog boodschappen doen ook.
Lekker toch maatje. Straks ff naar Messi kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet wat voor school doen
Verder niks
Je hebt een aboquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker toch maatje. Straks ff naar Messi kijken
waarom zou ik daar naar kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker toch maatje. Straks ff naar Messi kijken
Eigenlijk is voetbal best een matige sport om naar te kijken he.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je een liefhebber bent van het spelletje.
ik kijk liever naar het allerbeste team ter wereld Real Madridquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je een liefhebber bent van het spelletje.
ik vind zo'n bezorgservice ook meer iets voor 60+ers.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt, maar dat voelt zo stom aangezien de Jumbo op 40 meter lopen zit
Basketbal is veel spectaculairder. Veel meer scores.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk is voetbal best een matige sport om naar te kijken he.
Minder pillen slikken pik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ik heb vannacht een stuk uit mn tong gebeten
De twin towers beldenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:15 schreef onlogisch het volgende:
En die Deen bij Rabo... OH WACHT...
Ja, prima toepasbaar op je bewering dat wielrennen tof is. Mokerachterhaalde sport met alleen maar dopingusers.quote:
Nog niet verpest door de chinezenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, prima toepasbaar op je bewering dat wielrennen tof is. Mokerachterhaalde sport met alleen maar dopingusers.
Nee, maar wel door een Spaanse dokterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog niet verpest door de chinezen![]()
Wielrengoden
Meest klinische team wat er in de top rondloopt. Vreselijk saai om naar te kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kijk liever naar het allerbeste team ter wereld Real Madrid
Wat is er over 7 minuten?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik bak even een eitje.
Nog 7 minuten CA!
Aussie aan, pillen ergens verstopt een een gure tent in Rotterdam zoeken om volledig leip te gaanquote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net kaas in ham gevouwen, in de pan gedaan en daarna op een Italiaanse bol. Vies dik.
Wel lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net kaas in ham gevouwen, in de pan gedaan en daarna op een Italiaanse bol. Vies dik.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aussie aan, pillen ergens verstopt een een gure tent in Rotterdam zoeken om volledig leip te gaan
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Al gedaan. Wel weer mooi geweest voor vandaag.
Doe ik ook zeker niet. Ik ben er ook heulig van overtuigd dat mijn baby nu zo goed slaapt, omdat ik de eerste maanden niet meteen bij ieder snikje aan z'n bed stond.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet die kleine apen niet te veel pamperen jojo.
oh zou ik wel doenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe ik ook zeker niet. Ik ben er ook heulig van overtuigd dat mijn baby nu zo goed slaapt, omdat ik de eerste maanden niet meteen bij ieder snikje aan z'n bed stond.
Ik wijk dan niet meer van z'n bed. Hij maakt ook geluidjes in z'n slaap.quote:
nee johquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aussie aan, pillen ergens verstopt een een gure tent in Rotterdam zoeken om volledig leip te gaan
denk het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij ooit vader wordt (wat ik natuurlijk hoop), kom je daar wel op terug.
Genot.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh
Boodschapjes doen en lekker chill op de bank met water en thee
ja en 2 bakkies koffiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Genot.
Dat zou ik ook doen. Maar dan ook met koffie.
klopt net zoals mn zusjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij toch ooit een dochter krijgt.. Die krijgt alles voor elkaar.
Eens. Sinds een paar weken geen koffie meer 's avonds. Of caffeinevrije meuk, maar dat is amper te doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en 2 bakkies koffie
Niet meer anders kan ik niet slapen
mijn zusje heeft het de laatste 2 nachten ook voor elkaar gekregen om 's nachts bij mij in bed te klimmenquote:
Dat is smerig ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eens. Sinds een paar weken geen koffie meer 's avonds. Of caffeinevrije meuk, maar dat is amper te doen.
Bij grote broer in bedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn zusje heeft het de laatste 2 nachten ook voor elkaar gekregen om 's nachts bij mij in bed te klimmen
maar ik weet niet precies hoe want ik kan het me niet herinneren.
Genot deel 2.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is smerig ja.
Ik heb nu nespresso met een scheutje amaretto
doe ik toch nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij grote broer in bedMoet je niet op haar rollen dan he.
Goed zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe ik toch niet
ook als baby niet
huhquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed zo.
De eerste kraamweken werd ik 's nachts schreeuwend wakker, want dacht dat mijn zoontje onder de dekens lag.
quote:
wel primaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Is vliegen vanaf keulen wat?
Zie nu tickets in november naar tenerife voor 131 euro
Ver rijden vanuit Rotterdam man.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Is vliegen vanaf keulen wat?
Zie nu tickets in november naar tenerife voor 131 euro
Had laatst op hotel zon Nespresso automaat achtig ding met Lavazza decaffeine cups. Dat was de eerste deca die ik oprecht zoals normale koffie vond smaken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eens. Sinds een paar weken geen koffie meer 's avonds. Of caffeinevrije meuk, maar dat is amper te doen.
Inb4 onlogischquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn zusje heeft het de laatste 2 nachten ook voor elkaar gekregen om 's nachts bij mij in bed te klimmen
maar ik weet niet precies hoe want ik kan het me niet herinneren.
Is wel ryanairquote:
2,5 uur toch ongeveer?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ver rijden vanuit Rotterdam man.
brussel 181 euroquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haal je dat eruit qua besparing in vliegticket?
zonnetjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zon schijnt ook gewoon en geen sneeuw meer. En bij jou?
Ik ga wel via Brussel dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
brussel 181 euro
dusseldorf 303 euro
Wat een prijzen voor zo'n vlucht zeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
brussel 181 euro
dusseldorf 303 euro
4,5 uurquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een prijzen voor zo'n vlucht zeg.
Hoe veel uur, 3-4?
ja 1 keer gedaan. Viel op zich mee, niet volgeboekt dus we hadden niemand naast ons, heerlijk geslapen toenquote:
ik kan niet eens in zo'n stoel zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja 1 keer gedaan. Viel op zich mee, niet volgeboekt dus we hadden niemand naast ons, heerlijk geslapen toen
Alleen terugweg geannuleerd
nespresso zelf heeft goede decafequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had laatst op hotel zon Nespresso automaat achtig ding met Lavazza decaffeine cups. Dat was de eerste deca die ik oprecht zoals normale koffie vond smaken.
Ik vloog in Thailand met prijsvechtertje NOK.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan niet eens in zo'n stoel zitten
Ik lag met mijn benen op de schoot van mijn man, en rest van mijn lichaam op 2 stoelen. Dekentje over mijn heen, kussentje. Lekker hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan niet eens in zo'n stoel zitten
beterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vloog in Thailand met prijsvechtertje NOK.
Als blanke word je daar gewoon elke keer gratis bij exit gezet.
Lekker man.
Kon zelfs in econ slapen daar.
respectloosquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lag met mijn benen op de schoot van mijn man, en rest van mijn lichaam op 2 stoelen. Dekentje over mijn heen, kussentje. Lekker hoor
Nouja de eerste weken heb je gigantisch slaaptekort en om de 2/3 uur had ik hem in bed om borstvoeding te geven. Daarna weer terug in bed. En dan snel wat slaap pakken. Je bent zo vermoeid dat je niet diep genoeg in slaap komt en rare dingen gaat dromen.quote:
Heb helaas niet zo'n apparaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had laatst op hotel zon Nespresso automaat achtig ding met Lavazza decaffeine cups. Dat was de eerste deca die ik oprecht zoals normale koffie vond smaken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Even alvast voor Djizz. Ik heet gehaktbrood vanavond.
JeeCee.quote:
Een Facebook plaatje.quote:
Dat weet ik toch n1ek-quote:
Wat ben je toch een enorme faalhaas ook hè. Goffetomme zeg.quote:
Waarom die naamsverandering?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke? Ik heb ook geen 30 euro betaald.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom die naamsverandering?
Djizz ipv Drizztquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke? Ik heb ook geen 30 euro betaald.
Schweinehaxequote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Oh. Ik zit mobiel. Ik gebruik waarschijnlijk regelmatiger Djizz dan Djizz.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Vleesorgie. Duuh.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:42 schreef Saind het volgende:
Zal ik zuurkool bij m'n varkenspoot eten of gewoon schijt hebben en vol gas vleesorgie
Zuurkoolquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:42 schreef Saind het volgende:
Zal ik zuurkool bij m'n varkenspoot eten of gewoon schijt hebben en vol gas vleesorgie
GGMM reageert zijn onzekerheid op je af.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik eet paella vanavond. Kant en klaar, dat dan weer wel. GGMM gaat hier iets met dikzak ofzo op reageren.
En zijn fantasieën.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM reageert zijn onzekerheid op je af.
Gewoon normaal doen Drizzt.quote:
Dat mag altijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM reageert zijn onzekerheid op je af.
Paella is een van de weinige gerechten die nooit echt mijn waardering heeft weten te krijgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik eet paella vanavond. Kant en klaar, dat dan weer wel. GGMM gaat hier iets met dikzak ofzo op reageren.
Daar ligt paella naar het schijnt nog elke nacht wakker van..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paella is een van de weinige gerechten die nooit echt mijn waardering heeft weten te krijgen.
Dat begrijp ik wel ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar ligt paella naar het schijnt nog elke nacht wakker van..
Echt paella in Spanje kan ik heel vaak eten, vind het echt heerlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paella is een van de weinige gerechten die nooit echt mijn waardering heeft weten te krijgen.
zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moest me net bij de Sligro nogal inhouden. Die gasten hebben echt goed vlees
vind het ook niet zo, de inhoud is meestal kapot gegaardquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
4?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even 4 paar nieuwe schoenen voor die kleine gekocht. Rib uit mijn lijf.
hoezo 4 ben ja gek ofzo mattiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
je moet niet dure kleding kopen voor kidneren in de groeiquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu heeft ze voor iedere dag van de week 1 paar.
Handig, dan kan ze er ook meer zetten met Sinterklaas.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hij is niet de slimste hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom? Over 1,5 maand koop je weer nieuwe
Weet ik, ben gewoon kleding en schoenen geil.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom? Over 1,5 maand koop je weer nieuwe
kun je gewoon beter voor jezelf kleding kopenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik, ben gewoon kleding en schoenen geil.
Klopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet niet dure kleding kopen voor kidneren in de groei
Heb ik ook meteen gedaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kun je gewoon beter voor jezelf kleding kopen
Vertel dat even tegen de opa en oma van mijn zoonquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet niet dure kleding kopen voor kidneren in de groei
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel dat even tegen de opa en oma van mijn zoon
Hele erfenis aan het lijf van je zoon?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel dat even tegen de opa en oma van mijn zoon
dat heb ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herkenbaar
Maar ik ben ook wel redelijk koopziek op dat gebied. Bijna een verslaving.
Dat heb ik gelukkig totaal niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herkenbaar
Maar ik ben ook wel redelijk koopziek op dat gebied. Bijna een verslaving.
Eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat heb ik ook
ik koop ook altijd iets van een paar barkie als ik zin heb om te zuipen
dat voelt toch altijd wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |