quote:
De duels op Gran Canaria zijn meestal leuker. Real Madrid speelde er gelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar gaan we dan maar voor zitten ouwe reus.
Teringeind vliegen steeds wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De duels op Gran Canaria zijn meestal leuker. Real Madrid speelde er gelijk.
Vooral voor Las Palmas, jaquote:
Groningers mogen niet meer klagen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral voor Las Palmas, ja.
19x vliegen en dan nog Copa Del Rey-duels, waar ze nu wel uitliggen maar toch.
Groningers, Heerenveners (zo goed?), Leeuwarders voor Limburg-potjes met de bus. Genot.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Groningers mogen niet meer klagen.
Groningen uit vind ik een verschrikking. Zeker die keer 6-0quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningers, Heerenveners (zo goed?), Leeuwarders voor Limburg-potjes met de bus. Genot.
Roda uit standaard puntverlies voor Groningenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningers, Heerenveners (zo goed?), Leeuwarders voor Limburg-potjes met de bus. Genot.
In het degradatiejaar werd het 1-2 voor Groningenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Roda uit standaard puntverlies voor Groningen
Zeg t m stijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het degradatiejaar werd het 1-2 voor Groningen.
Ik ga kijken of ik een engels voetbal stream kan vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een wandelende encyclopedie over de Eredivisie.
stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde gaan sporten maar ik denk dat ik vandaag maar binnen blijf
Mokerslecht weer hier.
Dat was in de jaren '90 ook voor Twente. Roda was onze angstgegner.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Roda uit standaard puntverlies voor Groningen
Gewoon vliegen, vaak 2 uitwedstrijden achter elkaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zit dat in Rusland? Vladivostok heeft ook een elftal toch?
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde gaan sporten maar ik denk dat ik vandaag maar binnen blijf
Mokerslecht weer hier.
Wie heeft bij deze clubs gespeeld? (Ajax, NAC Breda, NEC, SC Heerenveen, Vitesse, FC Twente en De Graafschap)quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een wandelende encyclopedie over de Eredivisie.
toen ik nog ging vond ik alle uitwedstrijden eigenlijk een verschrikking, vooral door de tijd die het kostte, het werd pas leuk via de business club, gewoon met de auto, goeie plekken maar ook dat werd ik zat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Groningen uit vind ik een verschrikking. Zeker die keer 6-0
De Nooijerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Wie heeft bij deze clubs gespeeld? (Ajax, NAC Breda, NEC, SC Heerenveen, Vitesse, FC Twente en De Graafschap)
Hersi.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Wie heeft bij deze clubs gespeeld? (Ajax, NAC Breda, NEC, SC Heerenveen, Vitesse, FC Twente en De Graafschap)
Hersi.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Hagels_kwartiertjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik liep midden in een hagelbui. Wat een genot.
Was opvouwen, was ophangen, afwassen, stofzuigen, werk wegwerken, voetbal kijken.quote:
Denk zo ook even sporten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sporten, boodschappen,fokken,voetbal kijken.
Jouwe?
Appie bezorgservicequote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Oja kut ik moet nog boodschappen doen ook.
Lekker toch maatje. Straks ff naar Messi kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet wat voor school doen
Verder niks
Je hebt een aboquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker toch maatje. Straks ff naar Messi kijken
waarom zou ik daar naar kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker toch maatje. Straks ff naar Messi kijken
Eigenlijk is voetbal best een matige sport om naar te kijken he.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je een liefhebber bent van het spelletje.
ik kijk liever naar het allerbeste team ter wereld Real Madridquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je een liefhebber bent van het spelletje.
ik vind zo'n bezorgservice ook meer iets voor 60+ers.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt, maar dat voelt zo stom aangezien de Jumbo op 40 meter lopen zit
Basketbal is veel spectaculairder. Veel meer scores.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk is voetbal best een matige sport om naar te kijken he.
Minder pillen slikken pik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ik heb vannacht een stuk uit mn tong gebeten
De twin towers beldenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:15 schreef onlogisch het volgende:
En die Deen bij Rabo... OH WACHT...
Ja, prima toepasbaar op je bewering dat wielrennen tof is. Mokerachterhaalde sport met alleen maar dopingusers.quote:
Nog niet verpest door de chinezenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, prima toepasbaar op je bewering dat wielrennen tof is. Mokerachterhaalde sport met alleen maar dopingusers.
Nee, maar wel door een Spaanse dokterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog niet verpest door de chinezen![]()
Wielrengoden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |