Eigenlijk is voetbal best een matige sport om naar te kijken he.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je een liefhebber bent van het spelletje.
ik kijk liever naar het allerbeste team ter wereld Real Madridquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je een liefhebber bent van het spelletje.
ik vind zo'n bezorgservice ook meer iets voor 60+ers.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt, maar dat voelt zo stom aangezien de Jumbo op 40 meter lopen zit
Basketbal is veel spectaculairder. Veel meer scores.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk is voetbal best een matige sport om naar te kijken he.
Minder pillen slikken pik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ik heb vannacht een stuk uit mn tong gebeten
De twin towers beldenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:15 schreef onlogisch het volgende:
En die Deen bij Rabo... OH WACHT...
Ja, prima toepasbaar op je bewering dat wielrennen tof is. Mokerachterhaalde sport met alleen maar dopingusers.quote:
Nog niet verpest door de chinezenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, prima toepasbaar op je bewering dat wielrennen tof is. Mokerachterhaalde sport met alleen maar dopingusers.
Nee, maar wel door een Spaanse dokterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog niet verpest door de chinezen![]()
Wielrengoden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |