De Nooijerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Wie heeft bij deze clubs gespeeld? (Ajax, NAC Breda, NEC, SC Heerenveen, Vitesse, FC Twente en De Graafschap)
Hersi.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Wie heeft bij deze clubs gespeeld? (Ajax, NAC Breda, NEC, SC Heerenveen, Vitesse, FC Twente en De Graafschap)
Hersi.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Hagels_kwartiertjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik liep midden in een hagelbui. Wat een genot.
Was opvouwen, was ophangen, afwassen, stofzuigen, werk wegwerken, voetbal kijken.quote:
Denk zo ook even sporten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sporten, boodschappen,fokken,voetbal kijken.
Jouwe?
Appie bezorgservicequote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Oja kut ik moet nog boodschappen doen ook.
Lekker toch maatje. Straks ff naar Messi kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet wat voor school doen
Verder niks
Je hebt een aboquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker toch maatje. Straks ff naar Messi kijken
waarom zou ik daar naar kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker toch maatje. Straks ff naar Messi kijken
Eigenlijk is voetbal best een matige sport om naar te kijken he.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je een liefhebber bent van het spelletje.
ik kijk liever naar het allerbeste team ter wereld Real Madridquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je een liefhebber bent van het spelletje.
ik vind zo'n bezorgservice ook meer iets voor 60+ers.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt, maar dat voelt zo stom aangezien de Jumbo op 40 meter lopen zit
Basketbal is veel spectaculairder. Veel meer scores.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk is voetbal best een matige sport om naar te kijken he.
Minder pillen slikken pik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ik heb vannacht een stuk uit mn tong gebeten
De twin towers beldenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:15 schreef onlogisch het volgende:
En die Deen bij Rabo... OH WACHT...
Ja, prima toepasbaar op je bewering dat wielrennen tof is. Mokerachterhaalde sport met alleen maar dopingusers.quote:
Nog niet verpest door de chinezenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, prima toepasbaar op je bewering dat wielrennen tof is. Mokerachterhaalde sport met alleen maar dopingusers.
Nee, maar wel door een Spaanse dokterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog niet verpest door de chinezen![]()
Wielrengoden
Meest klinische team wat er in de top rondloopt. Vreselijk saai om naar te kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kijk liever naar het allerbeste team ter wereld Real Madrid
Wat is er over 7 minuten?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik bak even een eitje.
Nog 7 minuten CA!
Aussie aan, pillen ergens verstopt een een gure tent in Rotterdam zoeken om volledig leip te gaanquote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net kaas in ham gevouwen, in de pan gedaan en daarna op een Italiaanse bol. Vies dik.
Wel lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net kaas in ham gevouwen, in de pan gedaan en daarna op een Italiaanse bol. Vies dik.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aussie aan, pillen ergens verstopt een een gure tent in Rotterdam zoeken om volledig leip te gaan
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Al gedaan. Wel weer mooi geweest voor vandaag.
Doe ik ook zeker niet. Ik ben er ook heulig van overtuigd dat mijn baby nu zo goed slaapt, omdat ik de eerste maanden niet meteen bij ieder snikje aan z'n bed stond.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet die kleine apen niet te veel pamperen jojo.
oh zou ik wel doenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe ik ook zeker niet. Ik ben er ook heulig van overtuigd dat mijn baby nu zo goed slaapt, omdat ik de eerste maanden niet meteen bij ieder snikje aan z'n bed stond.
Ik wijk dan niet meer van z'n bed. Hij maakt ook geluidjes in z'n slaap.quote:
nee johquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aussie aan, pillen ergens verstopt een een gure tent in Rotterdam zoeken om volledig leip te gaan
denk het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij ooit vader wordt (wat ik natuurlijk hoop), kom je daar wel op terug.
Genot.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh
Boodschapjes doen en lekker chill op de bank met water en thee
ja en 2 bakkies koffiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Genot.
Dat zou ik ook doen. Maar dan ook met koffie.
klopt net zoals mn zusjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij toch ooit een dochter krijgt.. Die krijgt alles voor elkaar.
Eens. Sinds een paar weken geen koffie meer 's avonds. Of caffeinevrije meuk, maar dat is amper te doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en 2 bakkies koffie
Niet meer anders kan ik niet slapen
mijn zusje heeft het de laatste 2 nachten ook voor elkaar gekregen om 's nachts bij mij in bed te klimmenquote:
Dat is smerig ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eens. Sinds een paar weken geen koffie meer 's avonds. Of caffeinevrije meuk, maar dat is amper te doen.
Bij grote broer in bedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn zusje heeft het de laatste 2 nachten ook voor elkaar gekregen om 's nachts bij mij in bed te klimmen
maar ik weet niet precies hoe want ik kan het me niet herinneren.
Genot deel 2.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is smerig ja.
Ik heb nu nespresso met een scheutje amaretto
doe ik toch nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij grote broer in bedMoet je niet op haar rollen dan he.
Goed zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe ik toch niet
ook als baby niet
huhquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed zo.
De eerste kraamweken werd ik 's nachts schreeuwend wakker, want dacht dat mijn zoontje onder de dekens lag.
quote:
wel primaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Is vliegen vanaf keulen wat?
Zie nu tickets in november naar tenerife voor 131 euro
Ver rijden vanuit Rotterdam man.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Is vliegen vanaf keulen wat?
Zie nu tickets in november naar tenerife voor 131 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |