Meest klinische team wat er in de top rondloopt. Vreselijk saai om naar te kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kijk liever naar het allerbeste team ter wereld Real Madrid
Wat is er over 7 minuten?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik bak even een eitje.
Nog 7 minuten CA!
Aussie aan, pillen ergens verstopt een een gure tent in Rotterdam zoeken om volledig leip te gaanquote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net kaas in ham gevouwen, in de pan gedaan en daarna op een Italiaanse bol. Vies dik.
Wel lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net kaas in ham gevouwen, in de pan gedaan en daarna op een Italiaanse bol. Vies dik.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aussie aan, pillen ergens verstopt een een gure tent in Rotterdam zoeken om volledig leip te gaan
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Al gedaan. Wel weer mooi geweest voor vandaag.
Doe ik ook zeker niet. Ik ben er ook heulig van overtuigd dat mijn baby nu zo goed slaapt, omdat ik de eerste maanden niet meteen bij ieder snikje aan z'n bed stond.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet die kleine apen niet te veel pamperen jojo.
oh zou ik wel doenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe ik ook zeker niet. Ik ben er ook heulig van overtuigd dat mijn baby nu zo goed slaapt, omdat ik de eerste maanden niet meteen bij ieder snikje aan z'n bed stond.
Ik wijk dan niet meer van z'n bed. Hij maakt ook geluidjes in z'n slaap.quote:
nee johquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aussie aan, pillen ergens verstopt een een gure tent in Rotterdam zoeken om volledig leip te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |