denk het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij ooit vader wordt (wat ik natuurlijk hoop), kom je daar wel op terug.
Genot.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh
Boodschapjes doen en lekker chill op de bank met water en thee
ja en 2 bakkies koffiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Genot.
Dat zou ik ook doen. Maar dan ook met koffie.
klopt net zoals mn zusjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij toch ooit een dochter krijgt.. Die krijgt alles voor elkaar.
Eens. Sinds een paar weken geen koffie meer 's avonds. Of caffeinevrije meuk, maar dat is amper te doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en 2 bakkies koffie
Niet meer anders kan ik niet slapen
mijn zusje heeft het de laatste 2 nachten ook voor elkaar gekregen om 's nachts bij mij in bed te klimmenquote:
Dat is smerig ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eens. Sinds een paar weken geen koffie meer 's avonds. Of caffeinevrije meuk, maar dat is amper te doen.
Bij grote broer in bedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn zusje heeft het de laatste 2 nachten ook voor elkaar gekregen om 's nachts bij mij in bed te klimmen
maar ik weet niet precies hoe want ik kan het me niet herinneren.
Genot deel 2.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is smerig ja.
Ik heb nu nespresso met een scheutje amaretto
doe ik toch nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij grote broer in bedMoet je niet op haar rollen dan he.
Goed zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe ik toch niet
ook als baby niet
huhquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed zo.
De eerste kraamweken werd ik 's nachts schreeuwend wakker, want dacht dat mijn zoontje onder de dekens lag.
quote:
wel primaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Is vliegen vanaf keulen wat?
Zie nu tickets in november naar tenerife voor 131 euro
Ver rijden vanuit Rotterdam man.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Is vliegen vanaf keulen wat?
Zie nu tickets in november naar tenerife voor 131 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |