SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2017 11:37:24 ]
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef vaduz het volgende:
Waarom is de ban van Caland nu al afgelopen?
Oh en bans worden niet besproken, dus tyf nou maar weer op.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef vaduz het volgende:
In FB toch niet? Hier toch wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh en bans worden niet besproken, dus tyf nou maar weer op.
Yep.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:40 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verzuurde bedoening hier.
Dit hoort niet hier. Überhaupt worden bans niet besproken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef vaduz het volgende:
Ik ben het hier niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:38 schreef Scrummie het volgende:
Zie, ik zou een uitstekende mod zijn.
Oke, gaan we verder met op ADO kankeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hoort niet hier. Überhaupt worden bans niet besproken.
Dus, einde discussie.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Scrummie heeft in principe het gelijk aan zijn zijde, alleen denkt hij niet aan...
[ afbeelding ]
ADO gaat vanavond verliezen bij Heerenveen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:46 schreef vaduz het volgende:
[..]
Oke, gaan we verder met op ADO kankeren.
Heb je genoten in Sanchez-Pizjuan?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vandaag eens proberen voetbal te kijken
heb je de goedkope business class tickets naar japan gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou de 18.30 wedstrijd overslaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga in ieder geval voor Barcelona v Las Palmas & Sparta - Utrecht.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou de 18.30 wedstrijd overslaan.
Ja alleen cr7 stond er niet inquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je genoten in Sanchez-Pizjuan?
dat word gekke zaterdag hoor ik al welquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval voor Barcelona v Las Palmas & Sparta - Utrecht.
Hoeveelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je de goedkope business class tickets naar japan gezien
Koekoekquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
550 pond vanaf LHR.
Nu weg helaas.
Ga je naar japan ??????quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zag ze zelf ook te laat helaas.
Was met qatar.
Als ik zo'n goedkope business ticket had kunnen pakken was ik wel gegaan.quote:
Hier doe je iemand pijn mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Het staat niet heel hoog op m'n lijsie.
gaat ook niet komenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO gaat vanavond verliezen bij Heerenveen.
ADO heeft nog geen geld van de Chinezen.
Las Palmas is lang geen slechte club.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat word gekke zaterdag hoor ik al wel
En Sampaoli gaf zijn beste spelers rust. Zondag gaat het pas los.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja alleen cr7 stond er niet in
ik zou het ook niet meer betalen, beter je verlies nemenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet te vertrouwen die chineesjes
Wang heeft als laatste chineens een club gekocht in Europa zn vrienden van t schoolplein laten nu gewoon voetballers naar China komenquote:
als dat zijn vrienden waren had hij de hele eredivisie gekochtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wang heeft als laatste chineens een club gekocht in Europa zn vrienden van t schoolplein laten nu gewoon voetballers naar China komen
Gelukkig voor jou is dat meegevallen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Het zou toch zo hard gaan waaien gisteren?
Ok.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is dat meegevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |