Koekoekquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
550 pond vanaf LHR.
Nu weg helaas.
Ga je naar japan ??????quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zag ze zelf ook te laat helaas.
Was met qatar.
Als ik zo'n goedkope business ticket had kunnen pakken was ik wel gegaan.quote:
Hier doe je iemand pijn mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Het staat niet heel hoog op m'n lijsie.
gaat ook niet komenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO gaat vanavond verliezen bij Heerenveen.
ADO heeft nog geen geld van de Chinezen.
Las Palmas is lang geen slechte club.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat word gekke zaterdag hoor ik al wel
En Sampaoli gaf zijn beste spelers rust. Zondag gaat het pas los.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja alleen cr7 stond er niet in
ik zou het ook niet meer betalen, beter je verlies nemenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet te vertrouwen die chineesjes
Wang heeft als laatste chineens een club gekocht in Europa zn vrienden van t schoolplein laten nu gewoon voetballers naar China komenquote:
als dat zijn vrienden waren had hij de hele eredivisie gekochtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wang heeft als laatste chineens een club gekocht in Europa zn vrienden van t schoolplein laten nu gewoon voetballers naar China komen
Gelukkig voor jou is dat meegevallen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Het zou toch zo hard gaan waaien gisteren?
Ok.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is dat meegevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |