JeeCee.quote:
Een Facebook plaatje.quote:
Dat weet ik toch n1ek-quote:
Wat ben je toch een enorme faalhaas ook hè. Goffetomme zeg.quote:
Waarom die naamsverandering?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Even alvast voor Djizz. Ik heet gehaktbrood vanavond.
Welke? Ik heb ook geen 30 euro betaald.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom die naamsverandering?
Djizz ipv Drizztquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke? Ik heb ook geen 30 euro betaald.
Schweinehaxequote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Oh. Ik zit mobiel. Ik gebruik waarschijnlijk regelmatiger Djizz dan Djizz.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Vleesorgie. Duuh.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:42 schreef Saind het volgende:
Zal ik zuurkool bij m'n varkenspoot eten of gewoon schijt hebben en vol gas vleesorgie
Zuurkoolquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:42 schreef Saind het volgende:
Zal ik zuurkool bij m'n varkenspoot eten of gewoon schijt hebben en vol gas vleesorgie
GGMM reageert zijn onzekerheid op je af.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik eet paella vanavond. Kant en klaar, dat dan weer wel. GGMM gaat hier iets met dikzak ofzo op reageren.
En zijn fantasieën.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM reageert zijn onzekerheid op je af.
Gewoon normaal doen Drizzt.quote:
Dat mag altijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM reageert zijn onzekerheid op je af.
Paella is een van de weinige gerechten die nooit echt mijn waardering heeft weten te krijgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik eet paella vanavond. Kant en klaar, dat dan weer wel. GGMM gaat hier iets met dikzak ofzo op reageren.
Daar ligt paella naar het schijnt nog elke nacht wakker van..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paella is een van de weinige gerechten die nooit echt mijn waardering heeft weten te krijgen.
Dat begrijp ik wel ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar ligt paella naar het schijnt nog elke nacht wakker van..
Echt paella in Spanje kan ik heel vaak eten, vind het echt heerlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paella is een van de weinige gerechten die nooit echt mijn waardering heeft weten te krijgen.
zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moest me net bij de Sligro nogal inhouden. Die gasten hebben echt goed vlees
vind het ook niet zo, de inhoud is meestal kapot gegaardquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
4?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even 4 paar nieuwe schoenen voor die kleine gekocht. Rib uit mijn lijf.
hoezo 4 ben ja gek ofzo mattiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even 4 paar nieuwe schoenen voor die kleine gekocht. Rib uit mijn lijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |