Had laatst op hotel zon Nespresso automaat achtig ding met Lavazza decaffeine cups. Dat was de eerste deca die ik oprecht zoals normale koffie vond smaken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eens. Sinds een paar weken geen koffie meer 's avonds. Of caffeinevrije meuk, maar dat is amper te doen.
Inb4 onlogischquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn zusje heeft het de laatste 2 nachten ook voor elkaar gekregen om 's nachts bij mij in bed te klimmen
maar ik weet niet precies hoe want ik kan het me niet herinneren.
Is wel ryanairquote:
2,5 uur toch ongeveer?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ver rijden vanuit Rotterdam man.
brussel 181 euroquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haal je dat eruit qua besparing in vliegticket?
zonnetjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zon schijnt ook gewoon en geen sneeuw meer. En bij jou?
Ik ga wel via Brussel dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
brussel 181 euro
dusseldorf 303 euro
Wat een prijzen voor zo'n vlucht zeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
brussel 181 euro
dusseldorf 303 euro
4,5 uurquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een prijzen voor zo'n vlucht zeg.
Hoe veel uur, 3-4?
ja 1 keer gedaan. Viel op zich mee, niet volgeboekt dus we hadden niemand naast ons, heerlijk geslapen toenquote:
ik kan niet eens in zo'n stoel zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja 1 keer gedaan. Viel op zich mee, niet volgeboekt dus we hadden niemand naast ons, heerlijk geslapen toen
Alleen terugweg geannuleerd
nespresso zelf heeft goede decafequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had laatst op hotel zon Nespresso automaat achtig ding met Lavazza decaffeine cups. Dat was de eerste deca die ik oprecht zoals normale koffie vond smaken.
Ik vloog in Thailand met prijsvechtertje NOK.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan niet eens in zo'n stoel zitten
Ik lag met mijn benen op de schoot van mijn man, en rest van mijn lichaam op 2 stoelen. Dekentje over mijn heen, kussentje. Lekker hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan niet eens in zo'n stoel zitten
beterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vloog in Thailand met prijsvechtertje NOK.
Als blanke word je daar gewoon elke keer gratis bij exit gezet.
Lekker man.
Kon zelfs in econ slapen daar.
respectloosquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lag met mijn benen op de schoot van mijn man, en rest van mijn lichaam op 2 stoelen. Dekentje over mijn heen, kussentje. Lekker hoor
Nouja de eerste weken heb je gigantisch slaaptekort en om de 2/3 uur had ik hem in bed om borstvoeding te geven. Daarna weer terug in bed. En dan snel wat slaap pakken. Je bent zo vermoeid dat je niet diep genoeg in slaap komt en rare dingen gaat dromen.quote:
Heb helaas niet zo'n apparaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had laatst op hotel zon Nespresso automaat achtig ding met Lavazza decaffeine cups. Dat was de eerste deca die ik oprecht zoals normale koffie vond smaken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Even alvast voor Djizz. Ik heet gehaktbrood vanavond.
JeeCee.quote:
Een Facebook plaatje.quote:
Dat weet ik toch n1ek-quote:
Wat ben je toch een enorme faalhaas ook hè. Goffetomme zeg.quote:
Waarom die naamsverandering?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke? Ik heb ook geen 30 euro betaald.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom die naamsverandering?
Djizz ipv Drizztquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke? Ik heb ook geen 30 euro betaald.
Schweinehaxequote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Oh. Ik zit mobiel. Ik gebruik waarschijnlijk regelmatiger Djizz dan Djizz.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Vleesorgie. Duuh.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:42 schreef Saind het volgende:
Zal ik zuurkool bij m'n varkenspoot eten of gewoon schijt hebben en vol gas vleesorgie
Zuurkoolquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:42 schreef Saind het volgende:
Zal ik zuurkool bij m'n varkenspoot eten of gewoon schijt hebben en vol gas vleesorgie
GGMM reageert zijn onzekerheid op je af.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik eet paella vanavond. Kant en klaar, dat dan weer wel. GGMM gaat hier iets met dikzak ofzo op reageren.
En zijn fantasieën.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM reageert zijn onzekerheid op je af.
Gewoon normaal doen Drizzt.quote:
Dat mag altijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM reageert zijn onzekerheid op je af.
Paella is een van de weinige gerechten die nooit echt mijn waardering heeft weten te krijgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik eet paella vanavond. Kant en klaar, dat dan weer wel. GGMM gaat hier iets met dikzak ofzo op reageren.
Daar ligt paella naar het schijnt nog elke nacht wakker van..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paella is een van de weinige gerechten die nooit echt mijn waardering heeft weten te krijgen.
Dat begrijp ik wel ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar ligt paella naar het schijnt nog elke nacht wakker van..
Echt paella in Spanje kan ik heel vaak eten, vind het echt heerlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paella is een van de weinige gerechten die nooit echt mijn waardering heeft weten te krijgen.
zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moest me net bij de Sligro nogal inhouden. Die gasten hebben echt goed vlees
vind het ook niet zo, de inhoud is meestal kapot gegaardquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
4?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even 4 paar nieuwe schoenen voor die kleine gekocht. Rib uit mijn lijf.
hoezo 4 ben ja gek ofzo mattiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
je moet niet dure kleding kopen voor kidneren in de groeiquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu heeft ze voor iedere dag van de week 1 paar.
Handig, dan kan ze er ook meer zetten met Sinterklaas.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hij is niet de slimste hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom? Over 1,5 maand koop je weer nieuwe
Weet ik, ben gewoon kleding en schoenen geil.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom? Over 1,5 maand koop je weer nieuwe
kun je gewoon beter voor jezelf kleding kopenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik, ben gewoon kleding en schoenen geil.
Klopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet niet dure kleding kopen voor kidneren in de groei
Heb ik ook meteen gedaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kun je gewoon beter voor jezelf kleding kopen
Vertel dat even tegen de opa en oma van mijn zoonquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet niet dure kleding kopen voor kidneren in de groei
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel dat even tegen de opa en oma van mijn zoon
Hele erfenis aan het lijf van je zoon?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel dat even tegen de opa en oma van mijn zoon
dat heb ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herkenbaar
Maar ik ben ook wel redelijk koopziek op dat gebied. Bijna een verslaving.
Dat heb ik gelukkig totaal niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herkenbaar
Maar ik ben ook wel redelijk koopziek op dat gebied. Bijna een verslaving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |