Had laatst op hotel zon Nespresso automaat achtig ding met Lavazza decaffeine cups. Dat was de eerste deca die ik oprecht zoals normale koffie vond smaken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eens. Sinds een paar weken geen koffie meer 's avonds. Of caffeinevrije meuk, maar dat is amper te doen.
Inb4 onlogischquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn zusje heeft het de laatste 2 nachten ook voor elkaar gekregen om 's nachts bij mij in bed te klimmen
maar ik weet niet precies hoe want ik kan het me niet herinneren.
Is wel ryanairquote:
2,5 uur toch ongeveer?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ver rijden vanuit Rotterdam man.
brussel 181 euroquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haal je dat eruit qua besparing in vliegticket?
zonnetjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zon schijnt ook gewoon en geen sneeuw meer. En bij jou?
Ik ga wel via Brussel dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
brussel 181 euro
dusseldorf 303 euro
Wat een prijzen voor zo'n vlucht zeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
brussel 181 euro
dusseldorf 303 euro
4,5 uurquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een prijzen voor zo'n vlucht zeg.
Hoe veel uur, 3-4?
ja 1 keer gedaan. Viel op zich mee, niet volgeboekt dus we hadden niemand naast ons, heerlijk geslapen toenquote:
ik kan niet eens in zo'n stoel zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja 1 keer gedaan. Viel op zich mee, niet volgeboekt dus we hadden niemand naast ons, heerlijk geslapen toen
Alleen terugweg geannuleerd
nespresso zelf heeft goede decafequote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had laatst op hotel zon Nespresso automaat achtig ding met Lavazza decaffeine cups. Dat was de eerste deca die ik oprecht zoals normale koffie vond smaken.
Ik vloog in Thailand met prijsvechtertje NOK.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan niet eens in zo'n stoel zitten
Ik lag met mijn benen op de schoot van mijn man, en rest van mijn lichaam op 2 stoelen. Dekentje over mijn heen, kussentje. Lekker hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan niet eens in zo'n stoel zitten
beterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vloog in Thailand met prijsvechtertje NOK.
Als blanke word je daar gewoon elke keer gratis bij exit gezet.
Lekker man.
Kon zelfs in econ slapen daar.
respectloosquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lag met mijn benen op de schoot van mijn man, en rest van mijn lichaam op 2 stoelen. Dekentje over mijn heen, kussentje. Lekker hoor
Nouja de eerste weken heb je gigantisch slaaptekort en om de 2/3 uur had ik hem in bed om borstvoeding te geven. Daarna weer terug in bed. En dan snel wat slaap pakken. Je bent zo vermoeid dat je niet diep genoeg in slaap komt en rare dingen gaat dromen.quote:
Heb helaas niet zo'n apparaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had laatst op hotel zon Nespresso automaat achtig ding met Lavazza decaffeine cups. Dat was de eerste deca die ik oprecht zoals normale koffie vond smaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |