hoer.quote:
Ja ik komquote:
Als je uit Oss komt ben je voor topquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:14 schreef Zosk het volgende: [..] Ik ga daar vanaf nu posten, moet alleen nog een club kiezen want je mag niet voor meerdere clubs zijn oid staat in de regels :s
Ik denk omdat niemand een neuk geeft?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
waarom kan ik na een half uur nog kapen?
Heyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk omdat niemand een neuk geeft?
Alleen voor jou bbyquote:
kklulquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor top
ben bang dat ik dan een deezertje ervaarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je het een keer op opso proberen
hey debieltje, dacht je even fipo te hebben, maar nee he. En dan snel je post veranderen en mij hoer noemen zonder enige reden. zie tt ga terug naar je hokquote:
UHMquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
KLB die serieus een confrontatie wil met VBL
De reden was dat je een post plaatste waardoor ik de fipo miste.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef supersof het volgende:
n dan snel je post veranderen en mij hoer noemen zonder enige reden
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
Maar dat willen we helemaal nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
ik heb ook chips, mokka boontjes en mini stroopwafelsquote:
Nee, jullie komen bij ons.quote:
Ik heb ook chips.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ook chips, mokka boontjes en mini stroopwafels
Wickedmen mogen ze houdenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:15 schreef TARDIS. het volgende:
Oproepje gedaan om alle KLB SC'ers terug te halen.
HUILEN!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
De reden was dat je een post plaatste waardoor ik de fipo miste.
Pringles zijn deze week in de bonusquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook chips.
Bolognese huismerk.
ik paprika ribbel laysquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook chips.
Bolognese huismerk.
Niet doen, het was maar een grapje.quote:
Ik heb borrelnootjes, licor 43 en dubbeldildo, zal het meenemenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ook chips, mokka boontjes en mini stroopwafels
Pringles is géén chips. Erg jammer dat je je verlaagt naar zulk niveauquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pringles zijn deze week in de bonus
Oh ik hoef niet te huilen hoor, maar vond je post een beetje huilebalkjequote:
Hoe gaat het met afvallen JanCees?quote:
Ja klopt ik zag het. Koop ik wel andere keer weer als ze in de aanbieding zijn. Is gelukkig toch best vaak.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pringles zijn deze week in de bonus
lekker, doe maarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb borrelnootjes, licor 43 en dubbeldildo, zal het meenemen
Gelukkig maar, je komt erg hysterisch over, maar dat zal dan wellicht gewoon schijn zijn!quote:
Oh, dus de rest die nu hier post zijn geen mongolen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om die totaal mongolen van jullie te ontlopen.
Geilquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb borrelnootjes, licor 43 en dubbeldildo, zal het meenemen
Ja is allemaal nepquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je komt erg hysterisch over, maar dat zal dan wellicht gewoon schijn zijn!
pringles zijn echt lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pringles is géén chips. Erg jammer dat je je verlaagt naar zulk niveau
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt ik zag het. Koop ik wel andere keer weer als ze in de aanbieding zijn. Is gelukkig toch best vaak.En hoi Pax.
quote:
als je ogen dicht doet ook? Ze heeft erg harige armen en grote handenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben bang dat ik dan een deezertje ervaar
dat ligt overigens niet aan opso
Dat dacht ik al. 9 van de 10 mensen hier voeren een act op heb ik het idee. Kan me oprecht niet voorstellen dat ze zó dom zijn.quote:
Wen er maar vast aan, ik vind het super leuk bij jullie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om die totaal mongolen van jullie te ontlopen.
Nee blijfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haal je users uit vbl-sc terug en ik ga daar weer heen.
nee jij stuurt altijd rare dmsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Let op: Paxcon wil geen berichtjes van jou ontvangen.
haal die block er even af
Ik kan bijna altijd welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens meeten
ik heb haar ontmoet en dit is niet waarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je ogen dicht doet ook? Ze heeft erg harige armen en grote handen
Alsof je op fok komt om jezelf te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. 9 van de 10 mensen hier voeren een act op heb ik het idee. Kan me oprecht niet voorstellen dat ze zó dom zijn.
Jij bent wel ok. Chloro en Mortax ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, dus de rest die nu hier post zijn geen mongolen?
Jij doet dat ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee jij stuurt altijd rare dms
[..]
Ik kan bijna altijd wel
Oh nou, dit had ik niet verwacht, maar dankjewel hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent wel ok. Chloro en Mortax ook
Als je issues hebt niet, nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof je op fok komt om jezelf te zijn
HIJ IS EEN VRIEND VAN DE KLBEEEERS EEN VRIEND VAN DE KLBERS VRIEND VAN DE KLBERSquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende maand ofzo? Ik stuur je binnenkort anders wel even een berichte via de app.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee jij stuurt altijd rare dms
[..]
Ik kan bijna altijd wel
Waarom heb je zo'n laag beeld van jezelf?quote:
Je bent minstens één naam vergeten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik noem 3 normale lui op die niet onze SC komen verzieken zoals die hardcorenerd zosk en catkiller en die anderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HIJ IS EEN VRIEND VAN DE KLBEEEERS EEN VRIEND VAN DE KLBERS VRIEND VAN DE KLBERS
[x]quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon stuurt mij vaak rare dms. Hoe werkt dat blokkeren
Kom ook neuken danquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HIJ IS EEN VRIEND VAN DE KLBEEEERS EEN VRIEND VAN DE KLBERS VRIEND VAN DE KLBERS
jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n laag beeld van jezelf?
Ben je vroeger gepest?
Ja eigenlijk heb je wel gelijk. Ik zal stoppen met de act.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik noem 3 normale lui op die niet onze SC komen verzieken zoals die hardcorenerd zosk en catkiller en die anderen.
Oke, ja tuurlijk kan dat, ik viel je niet aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
Maar ben niet zo onzeker hoor, had het alleen niet verwacht van onlogisch. dat kan toch
Dat klopt sowieso niet dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent genoemd, zij het in een andere post
Wilde wel keer komen posten gewoon voor de knus maar nu durf ik niet meerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik noem 3 normale lui op die niet onze SC komen verzieken zoals die hardcorenerd zosk en catkiller en die anderen.
Waarom werd je gepest?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
Maar ben niet zo onzeker hoor, had het alleen niet verwacht van onlogisch. dat kan toch
ik wel, toen heb ik geleerd van me af te slaanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n laag beeld van jezelf?
Ben je vroeger gepest?
Is goedquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgende maand ofzo? Ik stuur je binnenkort anders wel even een berichte via de app.
Je bent van harte welkom. Jij wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde wel keer komen posten gewoon voor de knus maar nu durf ik niet meer
niet jokkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon stuurt mij vaak rare dms. Hoe werkt dat blokkeren
Heel goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wel, toen heb ik geleerd van me af te slaan
Aaaaahhhhwwwwwwquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom. Jij wel.
Ik post enkel kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ooh wat errug ja. Gelukkig post je nu in een leukere SC waar iedereen wel gewoon welkom is toch.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Behalve jij. Doei.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ooh wat errug ja. Gelukkig post je nu in een leukere SC waar iedereen wel gewoon welkom is toch.
Jij post enkel bagger. Je bent echt een waardeloze user zonder ruggengraat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ooh wat errug ja. Gelukkig post je nu in een leukere SC waar iedereen wel gewoon welkom is toch.
Doe normaalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
CATKILLER IS ON FIRE YOUR DEFENSE IS TERRIFIED
Terwijl ik dat wel heel graag zou willen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry wij hebben nog niet zo'n innige band
jij stoot mij af op haxballquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl ik dat wel heel graag zou willen.
als je hem foto's van je kat dm't is hij van jouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl ik dat wel heel graag zou willen.
Maar ik post altijd in KLB dus volgens een beredenering van een mod mag ik hier posten en horen Pharkus, hugecool en die ene andere mod die achter Opso aan zit het voor mij op te nemen als jullie gemene dingen tegen mij zeggen.quote:
Haha. Denk je? Die begon erover dat "echte mannen niet caren".quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
CATKILLER IS ON FIRE YOUR DEFENSE IS TERRIFIED
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar ik post altijd in KLB dus volgens een beredenering van een mod mag ik hier posten en horen Pharkus, hugecool en die ene andere mod die achter Opso aan zit het voor mij op te nemen als jullie gemene dingen tegen mij zeggen.
TR gezet.
24 uur zijn weer voorbij zeker? Hondenlul.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
ZOSK IS NOT ON FIRE, YOUR DEFENCE IS NOT TERRIFIED
andere kant geen verkeerde kantquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat je niet van de verkeerde kant bent
Gelukkig lever jij wel zeer intellectuele berichtjes af waardoor je ook nooit een ban krijgt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij post enkel bagger. Je bent echt een waardeloze user zonder ruggengraat.
Zit diep, haal dat ding uit je reetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Denk je? Die begon erover dat "echte mannen niet caren".
Jankt binnen 2 minuten over het woordje "opkankeren"
Plaatst binnen 15 min een TR.
Wat een held![]()
![]()
Ik heb hem zelfs een filmpje gedm'tquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als je hem foto's van je kat dm't is hij van jou
Ahaha dus het is waar xDquote:
Om eerlijk te zijn is dat allemaal niet zo serieus.quote:
Vergeven en vergetenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is dat allemaal niet zo serieus.
Vandaag was ik wel heel gemeen trouwens, ja.Sorry.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahajqu ga je mond spoelen met zeep noel
Dat is lief!quote:
Jou zijn we ook vergeten! Haha!quote:
Ze noemden je net een hoer, zou het niet pikken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Opso, wat doet de kneuzenparade uit vbl hier?
Hopelijk bedoel je niet mij omdat ik toevallig een voetballer als UI hebquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
En toch blok j mequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij doet meestal wel aardig tegen mij op haxball
Ik zou deze vraag aan Catkiller stellen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Boefje ben ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]Die eerste post was zo slecht dat zelfs Stevie Wonder de tweede post aan zag komen.
Ik ben onschuldig, iemand heeft een vbl magnet hierquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Ja tuurlijk geef de blanke man maar weer de schuld.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou deze vraag aan Catkiller stellen.
Is hij serieus in de dm ook zo teringvervelend met die homo-opmerkingen?quote:
Jij bent altijd welkomquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk bedoel je niet mij omdat ik toevallig een voetballer als UI heb
Nee hoor, jammer dat je mij poogt te breken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
24 uur zijn weer voorbij zeker? Hondenlul.
Pax en ik zijn IRL erg goede vrienden zelfs.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is hij serieus in de dm ook zo teringvervelend met die homo-opmerkingen?![]()
Ik dacht dat dat een haxball-act was.
Dit mag niet van coole huge hoor, ik waarschuw je maar, wil niet dat je een ban krijgt.quote:
ik kan dit niet zeggen want dan krijg ik een banquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is hij serieus in de dm ook zo teringvervelend met die homo-opmerkingen?![]()
Ik dacht dat dat een haxball-act was.
Ik verdenk Frass. Hij heeft de connecties daarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, iemand heeft een vbl magnet hier
Oke kontenbonkers, pas ik er nog tussen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pax en ik zijn IRL erg goede vrienden zelfs.
En aan mij mag ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou deze vraag aan Catkiller stellen.
VBL heeft deze SC overgenomen. Ik verzoek je om je dikke kop naar de dichtstbijzijnde uitgang te verplaatsen.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik kan dit niet zeggen want dan krijg ik een ban
Nou Pax zat juist tussen jou en mij in hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke kontenbonkers, pas ik er nog tussen?
Hmmquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verdenk Frass. Hij heeft de connecties daar
Waarom krijg jij nooit een ban?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL heeft deze SC overgenomen. Ik verzoek je om je dikke kop naar de dichtstbijzijnde uitgang te verplaatsen.
WHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou Pax zat juist tussen jou en mij in he
Oei ik tril achter mijn laptopje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL heeft deze SC overgenomen. Ik verzoek je om je dikke kop naar de dichtstbijzijnde uitgang te verplaatsen.
"Boehoe GGMM mag alles en ik nietquote:
Ik was ooit teletekst supporter voor ajax. Nu boeit het me geen flikker. En ik heb al 19 jaar een oranje clubcardquote:
Probeer het leuk te houden aub.quote:
Wat mag jij allemaal nog meer?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Boehoe GGMM mag alles en ik niet"
Wat een jankbek zeg.
Natuurlijkbben ik de knapperdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gelukkig voor pax, naast een knapperd en een lelijkerd
Vraag het mij gewoon oprecht af. Het gedrag wat jij toonde gisteren tegen een zekere admin levert zo goed als iedereen een ban op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Boehoe GGMM mag alles en ik niet"
Wat een jankbek zeg.
Dan trap ik met een lobje zo de hele sc naar vbl.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor 20 euro extra mag ik eigenlijk alles van je moeder.quote:
Bluf.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan trap ik met een lobje zo de hele sc naar vbl.
Montellyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Montelly het volgende:
Ok hoeveel chimeids zijn hier vanavond?
[ afbeelding ]
Hier heb ik het over gehad met een mod in VBL en dit is niet echt netjes, iedereen mag toch posten waar hij of zij wil posten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vraag het mij gewoon oprecht af. Het gedrag wat jij toonde gisteren tegen een zekere admin levert zo goed als iedereen een ban op.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vraag het mij gewoon oprecht af. Het gedrag wat jij toonde gisteren tegen een zekere admin levert zo goed als iedereen een ban op.
Leuke UI kijk nu al uit naar je nieuwe.quote:
20 euro maar?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor 20 euro extra mag ik eigenlijk alles van je moeder.
Stoere jongenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mad.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuke UI kijk nu al uit naar je nieuwe.
Ik ben het mannetje in mijn relatie anders hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een onzinWas gewoon een verhitte discussie, ik scheld niemand uit en ik zeg gewoon wat ik denk.
Doe niet zo verontwaardigd, je lijkt wel een wijf.
Doe eens normaal ik haat voetbal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo lang ze zich gedragen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier heb ik het over gehad met een mod in VBL en dit is niet echt netjes, iedereen mag toch posten waar hij of zij wil posten.
Je negeert de inhoud voor een quasi-grappige opmerking.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben het mannetje in mijn relatie anders hoor.
een ander keertjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg het dan via DM. Dat is gelijk een goede manier om een band op te bouwen.
Vuige roddelaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een ander keertje
niet dat ik geen goede band met je wil opbouwen
Oh.. nou.. oke gelukkig maar...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een ander keertje
niet dat ik geen goede band met je wil opbouwen
Vervelend als users dat doen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je negeert de inhoud voor een quasi-grappige opmerking.
Goh, dat had ik niet verwacht!
Precies, zo hoort dat.quote:
Die stopt de voetbalrellen welquote:
Weenie, maar ik ben hier bbyquote:
Waarom zeg je dan dat ik op moet kankeren in het vorige topic?quote:
Je zit in KLB, waarom heb je sowieso verwachtingen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je negeert de inhoud voor een quasi-grappige opmerking.
Goh, dat had ik niet verwacht!
quote:
En als het nou nog enigszins grappig was, maar dit lijkt echt helemaal nergens op ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zit in KLB, waarom heb je sowieso verwachtingen?Als ik inhoud zocht dan ging ik wel naar je moeder
Ooohoooohooh.
Nou in VBL had mijn grapje het heel goed gedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als het nou nog enigszins grappig was, maar dit lijkt echt helemaal nergens op ook.
Jammer.
Vind het sowieso apart dat je moeder grapjes nog leuk worden gevonden in 2017.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als het nou nog enigszins grappig was, maar dit lijkt echt helemaal nergens op ook.
Jammer.
Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou in VBL had mijn grapje het heel goed gedaan.
Vleierd :$quote:
Ik niet.quote:
Mis hemquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog aan bijkomen van een zware oud en nieuw met zijn familie
Hij jou niet.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Gaypeople.
Leuk die kruisbestuiving. Lobi.
quote:
De meningen hierover verschillen nogal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Gaypeople.
Wat stalk je mequote:
Mozy wajoooooquote:
Ik kruisbestoof je moeder zo juist.quote:
Ze heeft het wel druk vandaag.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kruisbestoof je moeder zo juist.
Ik was hier eerder dan jou vandaagquote:
Nee dit is mijn SC ik mag hier doen wat ik wil ja.quote:
Ach ja. Laten we het vooral gezellig houden. Toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De meningen hierover verschillen nogal.
quote:
Nee, dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben je ook scrum master? Dat zou wel heel toevallig zijn he.
nerdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben je ook scrum master? Dat zou wel heel toevallig zijn he.
Lobi terugquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Gaypeople.
Teehee :$quote:
Ik kwam nochtans met de beste bedoelingen.quote:
Niet weten wat scrum is is een beetje dom.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon super slim dat jij weet wat scrum is.
Dat geloof ik welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kwam nochtans met de beste bedoelingen.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon super slim dat jij weet wat scrum is.
Wat gebruik je nu om het naar je zin te hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 januari voor het laatst gedronken vriend
Ahhh! Zal voor je duimen brahquote:
veel masturberenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat gebruik je nu om het naar je zin te hebben?
echtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 januari voor het laatst gedronken vriend
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze vraagt hoe het met je gaat. Niet wat je doet. Schele.
Je moeder.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat gebruik je nu om het naar je zin te hebben?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
BFFs in de maak.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wow je moet lachen om Cachet, ff quoten dit.
nou nouquote:
Niet op de manier die jij denkt hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wow je moet lachen om Cachet, ff quoten dit.
afstuderen is een gemoedstoestand bij mij hoor. Voel me heel afstuderen vandaag.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarvoor dan :$quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gebruik je duimen maar eens ergens anders voor idd.
wie is dan zoet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef Catkiller het volgende:
Als je cachet en chloro samen doet dan heb je zoetzuur, om in Zosk zijn vaktermen te spreken.
Met je buik? :squote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet op de manier die jij denkt hoor
Zuchtquote:
ja dagquote:
Pffquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
afstuderen is een gemoedstoestand bij mij hoor. Voel me heel afstuderen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |