Behalve jij. Doei.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ooh wat errug ja. Gelukkig post je nu in een leukere SC waar iedereen wel gewoon welkom is toch.
Jij post enkel bagger. Je bent echt een waardeloze user zonder ruggengraat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ooh wat errug ja. Gelukkig post je nu in een leukere SC waar iedereen wel gewoon welkom is toch.
Doe normaalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
CATKILLER IS ON FIRE YOUR DEFENSE IS TERRIFIED
Terwijl ik dat wel heel graag zou willen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry wij hebben nog niet zo'n innige band
jij stoot mij af op haxballquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl ik dat wel heel graag zou willen.
als je hem foto's van je kat dm't is hij van jouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl ik dat wel heel graag zou willen.
Maar ik post altijd in KLB dus volgens een beredenering van een mod mag ik hier posten en horen Pharkus, hugecool en die ene andere mod die achter Opso aan zit het voor mij op te nemen als jullie gemene dingen tegen mij zeggen.quote:
Haha. Denk je? Die begon erover dat "echte mannen niet caren".quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
CATKILLER IS ON FIRE YOUR DEFENSE IS TERRIFIED
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar ik post altijd in KLB dus volgens een beredenering van een mod mag ik hier posten en horen Pharkus, hugecool en die ene andere mod die achter Opso aan zit het voor mij op te nemen als jullie gemene dingen tegen mij zeggen.
TR gezet.
24 uur zijn weer voorbij zeker? Hondenlul.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
ZOSK IS NOT ON FIRE, YOUR DEFENCE IS NOT TERRIFIED
andere kant geen verkeerde kantquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat je niet van de verkeerde kant bent
Gelukkig lever jij wel zeer intellectuele berichtjes af waardoor je ook nooit een ban krijgt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij post enkel bagger. Je bent echt een waardeloze user zonder ruggengraat.
Zit diep, haal dat ding uit je reetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Denk je? Die begon erover dat "echte mannen niet caren".
Jankt binnen 2 minuten over het woordje "opkankeren"
Plaatst binnen 15 min een TR.
Wat een held![]()
![]()
Ik heb hem zelfs een filmpje gedm'tquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als je hem foto's van je kat dm't is hij van jou
Ahaha dus het is waar xDquote:
Om eerlijk te zijn is dat allemaal niet zo serieus.quote:
Vergeven en vergetenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is dat allemaal niet zo serieus.
Vandaag was ik wel heel gemeen trouwens, ja.Sorry.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahajqu ga je mond spoelen met zeep noel
Dat is lief!quote:
Jou zijn we ook vergeten! Haha!quote:
Ze noemden je net een hoer, zou het niet pikken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Opso, wat doet de kneuzenparade uit vbl hier?
Hopelijk bedoel je niet mij omdat ik toevallig een voetballer als UI hebquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
En toch blok j mequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij doet meestal wel aardig tegen mij op haxball
Ik zou deze vraag aan Catkiller stellen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Boefje ben ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]Die eerste post was zo slecht dat zelfs Stevie Wonder de tweede post aan zag komen.
Ik ben onschuldig, iemand heeft een vbl magnet hierquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Ja tuurlijk geef de blanke man maar weer de schuld.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou deze vraag aan Catkiller stellen.
Is hij serieus in de dm ook zo teringvervelend met die homo-opmerkingen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |