quote:
als je ogen dicht doet ook? Ze heeft erg harige armen en grote handenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben bang dat ik dan een deezertje ervaar
dat ligt overigens niet aan opso
Dat dacht ik al. 9 van de 10 mensen hier voeren een act op heb ik het idee. Kan me oprecht niet voorstellen dat ze zó dom zijn.quote:
Wen er maar vast aan, ik vind het super leuk bij jullie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om die totaal mongolen van jullie te ontlopen.
Nee blijfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haal je users uit vbl-sc terug en ik ga daar weer heen.
nee jij stuurt altijd rare dmsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Let op: Paxcon wil geen berichtjes van jou ontvangen.
haal die block er even af
Ik kan bijna altijd welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens meeten
ik heb haar ontmoet en dit is niet waarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je ogen dicht doet ook? Ze heeft erg harige armen en grote handen
Alsof je op fok komt om jezelf te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. 9 van de 10 mensen hier voeren een act op heb ik het idee. Kan me oprecht niet voorstellen dat ze zó dom zijn.
Jij bent wel ok. Chloro en Mortax ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, dus de rest die nu hier post zijn geen mongolen?
Jij doet dat ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee jij stuurt altijd rare dms
[..]
Ik kan bijna altijd wel
Oh nou, dit had ik niet verwacht, maar dankjewel hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent wel ok. Chloro en Mortax ook
Als je issues hebt niet, nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof je op fok komt om jezelf te zijn
HIJ IS EEN VRIEND VAN DE KLBEEEERS EEN VRIEND VAN DE KLBERS VRIEND VAN DE KLBERSquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende maand ofzo? Ik stuur je binnenkort anders wel even een berichte via de app.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee jij stuurt altijd rare dms
[..]
Ik kan bijna altijd wel
Waarom heb je zo'n laag beeld van jezelf?quote:
Je bent minstens één naam vergeten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik noem 3 normale lui op die niet onze SC komen verzieken zoals die hardcorenerd zosk en catkiller en die anderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HIJ IS EEN VRIEND VAN DE KLBEEEERS EEN VRIEND VAN DE KLBERS VRIEND VAN DE KLBERS
[x]quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon stuurt mij vaak rare dms. Hoe werkt dat blokkeren
Kom ook neuken danquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HIJ IS EEN VRIEND VAN DE KLBEEEERS EEN VRIEND VAN DE KLBERS VRIEND VAN DE KLBERS
jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n laag beeld van jezelf?
Ben je vroeger gepest?
Ja eigenlijk heb je wel gelijk. Ik zal stoppen met de act.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik noem 3 normale lui op die niet onze SC komen verzieken zoals die hardcorenerd zosk en catkiller en die anderen.
Oke, ja tuurlijk kan dat, ik viel je niet aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
Maar ben niet zo onzeker hoor, had het alleen niet verwacht van onlogisch. dat kan toch
Dat klopt sowieso niet dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent genoemd, zij het in een andere post
Wilde wel keer komen posten gewoon voor de knus maar nu durf ik niet meerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik noem 3 normale lui op die niet onze SC komen verzieken zoals die hardcorenerd zosk en catkiller en die anderen.
Waarom werd je gepest?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
Maar ben niet zo onzeker hoor, had het alleen niet verwacht van onlogisch. dat kan toch
ik wel, toen heb ik geleerd van me af te slaanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n laag beeld van jezelf?
Ben je vroeger gepest?
Is goedquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgende maand ofzo? Ik stuur je binnenkort anders wel even een berichte via de app.
Je bent van harte welkom. Jij wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde wel keer komen posten gewoon voor de knus maar nu durf ik niet meer
niet jokkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon stuurt mij vaak rare dms. Hoe werkt dat blokkeren
Heel goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wel, toen heb ik geleerd van me af te slaan
Aaaaahhhhwwwwwwquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom. Jij wel.
Ik post enkel kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ooh wat errug ja. Gelukkig post je nu in een leukere SC waar iedereen wel gewoon welkom is toch.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |