Ik heb ook chips.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ook chips, mokka boontjes en mini stroopwafels
Wickedmen mogen ze houdenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:15 schreef TARDIS. het volgende:
Oproepje gedaan om alle KLB SC'ers terug te halen.
HUILEN!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
De reden was dat je een post plaatste waardoor ik de fipo miste.
Pringles zijn deze week in de bonusquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook chips.
Bolognese huismerk.
ik paprika ribbel laysquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook chips.
Bolognese huismerk.
Niet doen, het was maar een grapje.quote:
Ik heb borrelnootjes, licor 43 en dubbeldildo, zal het meenemenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ook chips, mokka boontjes en mini stroopwafels
Pringles is géén chips. Erg jammer dat je je verlaagt naar zulk niveauquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pringles zijn deze week in de bonus
Oh ik hoef niet te huilen hoor, maar vond je post een beetje huilebalkjequote:
Hoe gaat het met afvallen JanCees?quote:
Ja klopt ik zag het. Koop ik wel andere keer weer als ze in de aanbieding zijn. Is gelukkig toch best vaak.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pringles zijn deze week in de bonus
lekker, doe maarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb borrelnootjes, licor 43 en dubbeldildo, zal het meenemen
Gelukkig maar, je komt erg hysterisch over, maar dat zal dan wellicht gewoon schijn zijn!quote:
Oh, dus de rest die nu hier post zijn geen mongolen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om die totaal mongolen van jullie te ontlopen.
Geilquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb borrelnootjes, licor 43 en dubbeldildo, zal het meenemen
Ja is allemaal nepquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je komt erg hysterisch over, maar dat zal dan wellicht gewoon schijn zijn!
pringles zijn echt lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pringles is géén chips. Erg jammer dat je je verlaagt naar zulk niveau
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt ik zag het. Koop ik wel andere keer weer als ze in de aanbieding zijn. Is gelukkig toch best vaak.En hoi Pax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |