quote:
als je ogen dicht doet ook? Ze heeft erg harige armen en grote handenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben bang dat ik dan een deezertje ervaar
dat ligt overigens niet aan opso
Dat dacht ik al. 9 van de 10 mensen hier voeren een act op heb ik het idee. Kan me oprecht niet voorstellen dat ze zó dom zijn.quote:
Wen er maar vast aan, ik vind het super leuk bij jullie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om die totaal mongolen van jullie te ontlopen.
Nee blijfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haal je users uit vbl-sc terug en ik ga daar weer heen.
nee jij stuurt altijd rare dmsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Let op: Paxcon wil geen berichtjes van jou ontvangen.
haal die block er even af
Ik kan bijna altijd welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens meeten
ik heb haar ontmoet en dit is niet waarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je ogen dicht doet ook? Ze heeft erg harige armen en grote handen
Alsof je op fok komt om jezelf te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. 9 van de 10 mensen hier voeren een act op heb ik het idee. Kan me oprecht niet voorstellen dat ze zó dom zijn.
Jij bent wel ok. Chloro en Mortax ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, dus de rest die nu hier post zijn geen mongolen?
Jij doet dat ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee jij stuurt altijd rare dms
[..]
Ik kan bijna altijd wel
Oh nou, dit had ik niet verwacht, maar dankjewel hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent wel ok. Chloro en Mortax ook
Als je issues hebt niet, nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof je op fok komt om jezelf te zijn
HIJ IS EEN VRIEND VAN DE KLBEEEERS EEN VRIEND VAN DE KLBERS VRIEND VAN DE KLBERSquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende maand ofzo? Ik stuur je binnenkort anders wel even een berichte via de app.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee jij stuurt altijd rare dms
[..]
Ik kan bijna altijd wel
Waarom heb je zo'n laag beeld van jezelf?quote:
Je bent minstens één naam vergeten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |