abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168116631
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

andere kant geen verkeerde kant
goede post
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:28:39 #127
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168116635
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Hou je bek over gibson ck
Ahaha dus het is waar xD
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_168116640
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik heb hem zelfs een filmpje gedm't :'(
Oh, wow.
Dan moet je hem wel echt gepijnigd hebben tijdens Haxball. :{
  Forum Admin vrijdag 13 januari 2017 @ 22:28:46 #129
35723 crew  GGMM
pi_168116641
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:26 schreef Paxcon het volgende:

[..]

jij stoot mij af op haxball
Om eerlijk te zijn is dat allemaal niet zo serieus.

Vandaag was ik wel heel gemeen trouwens, ja. :{ Sorry.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_168116664
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn is dat allemaal niet zo serieus.

Vandaag was ik wel heel gemeen trouwens, ja. :{ Sorry.
Vergeven en vergeten :)
pi_168116674
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bedoel je GibsonLesPaul88?
Ja mn mattie
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_168116675
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Vergeven en vergeten :)
En ik dan? :{
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:29:24 #133
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168116676
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag die onlogisch wel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahajqu ga je mond spoelen met zeep noel
:D Die eerste post was zo slecht dat zelfs Stevie Wonder de tweede post aan zag komen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_168116680
Opso, wat doet de kneuzenparade uit vbl hier?
pi_168116689
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

En ik dan? :{
Jij doet meestal wel aardig tegen mij op haxball :)
  Forum Admin vrijdag 13 januari 2017 @ 22:29:53 #136
35723 crew  GGMM
pi_168116696
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Vergeven en vergeten :)
Dat is lief! :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

En ik dan? :{
Jou zijn we ook vergeten! Haha! :D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:30:00 #137
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168116706
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Opso, wat doet de kneuzenparade uit vbl hier?
Ze noemden je net een hoer, zou het niet pikken.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_168116707
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Opso, wat doet de kneuzenparade uit vbl hier?
Hopelijk bedoel je niet mij omdat ik toevallig een voetballer als UI heb
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:30:10 #139
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168116716
Wil nie stoke verder xx
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_168116721
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Jij doet meestal wel aardig tegen mij op haxball :)
En toch blok j me
pi_168116737
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Opso, wat doet de kneuzenparade uit vbl hier?
Ik zou deze vraag aan Catkiller stellen.
pi_168116746
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Toto69 het volgende:

[..]

En toch blok j me
ja vanwege hinderlijk dm-gebruik
pi_168116760
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Catkiller het volgende:

[..]


[..]

:D Die eerste post was zo slecht dat zelfs Stevie Wonder de tweede post aan zag komen.
Boefje ben ik ook
  roze vrijdag 13 januari 2017 @ 22:30:57 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168116767
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:24 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Is goed :Y
^O^
Your beauty never ever scared me.
pi_168116770
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef Paxcon het volgende:

[..]

goede post
ik heb je rug
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_168116784
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Paxcon het volgende:

[..]

ja vanwege hinderlijk dm-gebruik
Haha is het er zo een ja
pi_168116793
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Opso, wat doet de kneuzenparade uit vbl hier?
Ik ben onschuldig, iemand heeft een vbl magnet hier
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_168116809
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Paxcon het volgende:

[..]

ja vanwege hinderlijk dm-gebruik
Ik ben veranderd
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:31:43 #149
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168116815
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zou deze vraag aan Catkiller stellen.
Ja tuurlijk geef de blanke man maar weer de schuld.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Forum Admin vrijdag 13 januari 2017 @ 22:31:47 #150
35723 crew  GGMM
pi_168116820
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Paxcon het volgende:

[..]

ja vanwege hinderlijk dm-gebruik
Is hij serieus in de dm ook zo teringvervelend met die homo-opmerkingen? :')

Ik dacht dat dat een haxball-act was.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')