Ahaha dus het is waar xDquote:
Om eerlijk te zijn is dat allemaal niet zo serieus.quote:
Vergeven en vergetenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is dat allemaal niet zo serieus.
Vandaag was ik wel heel gemeen trouwens, ja.Sorry.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahajqu ga je mond spoelen met zeep noel
Dat is lief!quote:
Jou zijn we ook vergeten! Haha!quote:
Ze noemden je net een hoer, zou het niet pikken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Opso, wat doet de kneuzenparade uit vbl hier?
Hopelijk bedoel je niet mij omdat ik toevallig een voetballer als UI hebquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Opso, wat doet de kneuzenparade uit vbl hier?
En toch blok j mequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij doet meestal wel aardig tegen mij op haxball
Ik zou deze vraag aan Catkiller stellen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Opso, wat doet de kneuzenparade uit vbl hier?
Boefje ben ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]Die eerste post was zo slecht dat zelfs Stevie Wonder de tweede post aan zag komen.
Ik ben onschuldig, iemand heeft een vbl magnet hierquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:29 schreef xcachet het volgende:
Opso, wat doet de kneuzenparade uit vbl hier?
Ja tuurlijk geef de blanke man maar weer de schuld.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou deze vraag aan Catkiller stellen.
Is hij serieus in de dm ook zo teringvervelend met die homo-opmerkingen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |