Jij bent altijd welkomquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk bedoel je niet mij omdat ik toevallig een voetballer als UI heb
Nee hoor, jammer dat je mij poogt te breken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
24 uur zijn weer voorbij zeker? Hondenlul.
Pax en ik zijn IRL erg goede vrienden zelfs.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is hij serieus in de dm ook zo teringvervelend met die homo-opmerkingen?![]()
Ik dacht dat dat een haxball-act was.
Dit mag niet van coole huge hoor, ik waarschuw je maar, wil niet dat je een ban krijgt.quote:
ik kan dit niet zeggen want dan krijg ik een banquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is hij serieus in de dm ook zo teringvervelend met die homo-opmerkingen?![]()
Ik dacht dat dat een haxball-act was.
Ik verdenk Frass. Hij heeft de connecties daarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, iemand heeft een vbl magnet hier
Oke kontenbonkers, pas ik er nog tussen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pax en ik zijn IRL erg goede vrienden zelfs.
En aan mij mag ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou deze vraag aan Catkiller stellen.
VBL heeft deze SC overgenomen. Ik verzoek je om je dikke kop naar de dichtstbijzijnde uitgang te verplaatsen.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik kan dit niet zeggen want dan krijg ik een ban
Nou Pax zat juist tussen jou en mij in hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke kontenbonkers, pas ik er nog tussen?
Hmmquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verdenk Frass. Hij heeft de connecties daar
Waarom krijg jij nooit een ban?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL heeft deze SC overgenomen. Ik verzoek je om je dikke kop naar de dichtstbijzijnde uitgang te verplaatsen.
WHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou Pax zat juist tussen jou en mij in he
Oei ik tril achter mijn laptopje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL heeft deze SC overgenomen. Ik verzoek je om je dikke kop naar de dichtstbijzijnde uitgang te verplaatsen.
"Boehoe GGMM mag alles en ik nietquote:
Ik was ooit teletekst supporter voor ajax. Nu boeit het me geen flikker. En ik heb al 19 jaar een oranje clubcardquote:
Probeer het leuk te houden aub.quote:
Wat mag jij allemaal nog meer?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Boehoe GGMM mag alles en ik niet"
Wat een jankbek zeg.
Natuurlijkbben ik de knapperdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gelukkig voor pax, naast een knapperd en een lelijkerd
Vraag het mij gewoon oprecht af. Het gedrag wat jij toonde gisteren tegen een zekere admin levert zo goed als iedereen een ban op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Boehoe GGMM mag alles en ik niet"
Wat een jankbek zeg.
Dan trap ik met een lobje zo de hele sc naar vbl.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor 20 euro extra mag ik eigenlijk alles van je moeder.quote:
Bluf.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan trap ik met een lobje zo de hele sc naar vbl.
Montellyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Montelly het volgende:
Ok hoeveel chimeids zijn hier vanavond?
[ afbeelding ]
Hier heb ik het over gehad met een mod in VBL en dit is niet echt netjes, iedereen mag toch posten waar hij of zij wil posten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vraag het mij gewoon oprecht af. Het gedrag wat jij toonde gisteren tegen een zekere admin levert zo goed als iedereen een ban op.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vraag het mij gewoon oprecht af. Het gedrag wat jij toonde gisteren tegen een zekere admin levert zo goed als iedereen een ban op.
Leuke UI kijk nu al uit naar je nieuwe.quote:
20 euro maar?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor 20 euro extra mag ik eigenlijk alles van je moeder.
Stoere jongenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mad.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuke UI kijk nu al uit naar je nieuwe.
Ik ben het mannetje in mijn relatie anders hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een onzinWas gewoon een verhitte discussie, ik scheld niemand uit en ik zeg gewoon wat ik denk.
Doe niet zo verontwaardigd, je lijkt wel een wijf.
Doe eens normaal ik haat voetbal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo lang ze zich gedragen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier heb ik het over gehad met een mod in VBL en dit is niet echt netjes, iedereen mag toch posten waar hij of zij wil posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |