abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168116958
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

WHAHAHAHA :') :D
gelukkig voor pax, naast een knapperd en een lelijkerd
  Forum Admin vrijdag 13 januari 2017 @ 22:34:15 #177
35723 crew  GGMM
pi_168116960
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Waarom krijg jij nooit een ban?
"Boehoe GGMM mag alles en ik niet :'( "

Wat een jankbek zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin vrijdag 13 januari 2017 @ 22:34:29 #178
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_168116973
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

voor welke club ben jij?
Ik was ooit teletekst supporter voor ajax. Nu boeit het me geen flikker. En ik heb al 19 jaar een oranje clubcard :')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:34:33 #179
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168116978
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:')
Probeer het leuk te houden aub.

Dank U wel
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:34:40 #180
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168116984
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Hmm
Frass leg 'ns uit
Jammer dat ik ten onrechte beschuldigd word door xcachet
pi_168116989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

"Boehoe GGMM mag alles en ik niet :'( "

Wat een jankbek zeg.
Wat mag jij allemaal nog meer?
Welkom op FOK!
pi_168117001
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

gelukkig voor pax, naast een knapperd en een lelijkerd
Natuurlijkbben ik de knapperd
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_168117012
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Paxcon het volgende:
d

[..]

doet hij dat ook bij jou
Nee maar ik zie hem er wel voor aan
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:35:14 #184
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168117014
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

"Boehoe GGMM mag alles en ik niet :'( "

Wat een jankbek zeg.
Vraag het mij gewoon oprecht af. Het gedrag wat jij toonde gisteren tegen een zekere admin levert zo goed als iedereen een ban op.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_168117018
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Natuurlijkbben ik de knapperd
ja
  Forum Admin vrijdag 13 januari 2017 @ 22:35:25 #186
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_168117026
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

VBL heeft deze SC overgenomen. Ik verzoek je om je dikke kop naar de dichtstbijzijnde uitgang te verplaatsen.
Dan trap ik met een lobje zo de hele sc naar vbl.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin vrijdag 13 januari 2017 @ 22:35:31 #187
35723 crew  GGMM
pi_168117032
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:34 schreef Zosk het volgende:

[..]

Wat mag jij allemaal nog meer?
Voor 20 euro extra mag ik eigenlijk alles van je moeder.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_168117045
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dan trap ik met een lobje zo de hele sc naar vbl.
Bluf.
pi_168117046
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Montelly het volgende:
Ok hoeveel chimeids zijn hier vanavond?


[ afbeelding ]
Montelly _O_
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:35:54 #190
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168117049
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dan trap ik met een lobje zo de hele sc naar vbl.
Hier heb ik het over gehad met een mod in VBL en dit is niet echt netjes, iedereen mag toch posten waar hij of zij wil posten.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_168117062
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Vraag het mij gewoon oprecht af. Het gedrag wat jij toonde gisteren tegen een zekere admin levert zo goed als iedereen een ban op.
:')
  Forum Admin vrijdag 13 januari 2017 @ 22:36:11 #192
35723 crew  GGMM
pi_168117065
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Vraag het mij gewoon oprecht af. Het gedrag wat jij toonde gisteren tegen een zekere admin levert zo goed als iedereen een ban op.
Wat een onzin :') Was gewoon een verhitte discussie, ik scheld niemand uit en ik zeg gewoon wat ik denk.

Doe niet zo verontwaardigd, je lijkt wel een wijf.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:36:12 #193
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168117066
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bluf.
Leuke UI kijk nu al uit naar je nieuwe.

:')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_168117068
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Voor 20 euro extra mag ik eigenlijk alles van je moeder.
20 euro maar?
Welkom op FOK!
pi_168117075
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dan trap ik met een lobje zo de hele sc naar vbl.
Stoere jongen :')
pi_168117077
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Leuke UI kijk nu al uit naar je nieuwe.

:')
Mad. :)
  vrijdag 13 januari 2017 @ 22:36:29 #197
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168117078
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat een onzin :') Was gewoon een verhitte discussie, ik scheld niemand uit en ik zeg gewoon wat ik denk.

Doe niet zo verontwaardigd, je lijkt wel een wijf.
Ik ben het mannetje in mijn relatie anders hoor.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_168117086
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dan trap ik met een lobje zo de hele sc naar vbl.
Doe eens normaal ik haat voetbal.
  Forum Admin vrijdag 13 januari 2017 @ 22:36:45 #199
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_168117092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Hier heb ik het over gehad met een mod in VBL en dit is niet echt netjes, iedereen mag toch posten waar hij of zij wil posten.
Zo lang ze zich gedragen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_168117096
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Doe eens normaal ik haat voetbal.
wijf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')