Jij bent altijd welkomquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk bedoel je niet mij omdat ik toevallig een voetballer als UI heb
Nee hoor, jammer dat je mij poogt te breken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
24 uur zijn weer voorbij zeker? Hondenlul.
Pax en ik zijn IRL erg goede vrienden zelfs.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is hij serieus in de dm ook zo teringvervelend met die homo-opmerkingen?![]()
Ik dacht dat dat een haxball-act was.
Dit mag niet van coole huge hoor, ik waarschuw je maar, wil niet dat je een ban krijgt.quote:
ik kan dit niet zeggen want dan krijg ik een banquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is hij serieus in de dm ook zo teringvervelend met die homo-opmerkingen?![]()
Ik dacht dat dat een haxball-act was.
Ik verdenk Frass. Hij heeft de connecties daarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, iemand heeft een vbl magnet hier
Oke kontenbonkers, pas ik er nog tussen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pax en ik zijn IRL erg goede vrienden zelfs.
En aan mij mag ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou deze vraag aan Catkiller stellen.
VBL heeft deze SC overgenomen. Ik verzoek je om je dikke kop naar de dichtstbijzijnde uitgang te verplaatsen.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik kan dit niet zeggen want dan krijg ik een ban
Nou Pax zat juist tussen jou en mij in hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke kontenbonkers, pas ik er nog tussen?
Hmmquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verdenk Frass. Hij heeft de connecties daar
Waarom krijg jij nooit een ban?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL heeft deze SC overgenomen. Ik verzoek je om je dikke kop naar de dichtstbijzijnde uitgang te verplaatsen.
WHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou Pax zat juist tussen jou en mij in he
Oei ik tril achter mijn laptopje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL heeft deze SC overgenomen. Ik verzoek je om je dikke kop naar de dichtstbijzijnde uitgang te verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |