Je negeert de inhoud voor een quasi-grappige opmerking.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben het mannetje in mijn relatie anders hoor.
een ander keertjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg het dan via DM. Dat is gelijk een goede manier om een band op te bouwen.
Vuige roddelaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een ander keertje
niet dat ik geen goede band met je wil opbouwen
Oh.. nou.. oke gelukkig maar...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een ander keertje
niet dat ik geen goede band met je wil opbouwen
Vervelend als users dat doen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je negeert de inhoud voor een quasi-grappige opmerking.
Goh, dat had ik niet verwacht!
Precies, zo hoort dat.quote:
Die stopt de voetbalrellen welquote:
Weenie, maar ik ben hier bbyquote:
Waarom zeg je dan dat ik op moet kankeren in het vorige topic?quote:
Je zit in KLB, waarom heb je sowieso verwachtingen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je negeert de inhoud voor een quasi-grappige opmerking.
Goh, dat had ik niet verwacht!
quote:
En als het nou nog enigszins grappig was, maar dit lijkt echt helemaal nergens op ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zit in KLB, waarom heb je sowieso verwachtingen?Als ik inhoud zocht dan ging ik wel naar je moeder
Ooohoooohooh.
Nou in VBL had mijn grapje het heel goed gedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als het nou nog enigszins grappig was, maar dit lijkt echt helemaal nergens op ook.
Jammer.
Vind het sowieso apart dat je moeder grapjes nog leuk worden gevonden in 2017.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als het nou nog enigszins grappig was, maar dit lijkt echt helemaal nergens op ook.
Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |