Je negeert de inhoud voor een quasi-grappige opmerking.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben het mannetje in mijn relatie anders hoor.
een ander keertjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg het dan via DM. Dat is gelijk een goede manier om een band op te bouwen.
Vuige roddelaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een ander keertje
niet dat ik geen goede band met je wil opbouwen
Oh.. nou.. oke gelukkig maar...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een ander keertje
niet dat ik geen goede band met je wil opbouwen
Vervelend als users dat doen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je negeert de inhoud voor een quasi-grappige opmerking.
Goh, dat had ik niet verwacht!
Precies, zo hoort dat.quote:
Die stopt de voetbalrellen welquote:
Weenie, maar ik ben hier bbyquote:
Waarom zeg je dan dat ik op moet kankeren in het vorige topic?quote:
Je zit in KLB, waarom heb je sowieso verwachtingen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je negeert de inhoud voor een quasi-grappige opmerking.
Goh, dat had ik niet verwacht!
quote:
En als het nou nog enigszins grappig was, maar dit lijkt echt helemaal nergens op ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zit in KLB, waarom heb je sowieso verwachtingen?Als ik inhoud zocht dan ging ik wel naar je moeder
Ooohoooohooh.
Nou in VBL had mijn grapje het heel goed gedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als het nou nog enigszins grappig was, maar dit lijkt echt helemaal nergens op ook.
Jammer.
Vind het sowieso apart dat je moeder grapjes nog leuk worden gevonden in 2017.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als het nou nog enigszins grappig was, maar dit lijkt echt helemaal nergens op ook.
Jammer.
Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou in VBL had mijn grapje het heel goed gedaan.
Vleierd :$quote:
Ik niet.quote:
Mis hemquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog aan bijkomen van een zware oud en nieuw met zijn familie
Hij jou niet.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Gaypeople.
Leuk die kruisbestuiving. Lobi.
quote:
De meningen hierover verschillen nogal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Gaypeople.
Wat stalk je mequote:
Mozy wajoooooquote:
Ik kruisbestoof je moeder zo juist.quote:
Ze heeft het wel druk vandaag.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kruisbestoof je moeder zo juist.
Ik was hier eerder dan jou vandaagquote:
Nee dit is mijn SC ik mag hier doen wat ik wil ja.quote:
Ach ja. Laten we het vooral gezellig houden. Toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De meningen hierover verschillen nogal.
quote:
Nee, dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben je ook scrum master? Dat zou wel heel toevallig zijn he.
nerdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben je ook scrum master? Dat zou wel heel toevallig zijn he.
Lobi terugquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Gaypeople.
Teehee :$quote:
Ik kwam nochtans met de beste bedoelingen.quote:
Niet weten wat scrum is is een beetje dom.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon super slim dat jij weet wat scrum is.
Dat geloof ik welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kwam nochtans met de beste bedoelingen.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon super slim dat jij weet wat scrum is.
Wat gebruik je nu om het naar je zin te hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 januari voor het laatst gedronken vriend
Ahhh! Zal voor je duimen brahquote:
veel masturberenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat gebruik je nu om het naar je zin te hebben?
echtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 januari voor het laatst gedronken vriend
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze vraagt hoe het met je gaat. Niet wat je doet. Schele.
Je moeder.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat gebruik je nu om het naar je zin te hebben?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
BFFs in de maak.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wow je moet lachen om Cachet, ff quoten dit.
nou nouquote:
Niet op de manier die jij denkt hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wow je moet lachen om Cachet, ff quoten dit.
afstuderen is een gemoedstoestand bij mij hoor. Voel me heel afstuderen vandaag.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarvoor dan :$quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gebruik je duimen maar eens ergens anders voor idd.
wie is dan zoet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef Catkiller het volgende:
Als je cachet en chloro samen doet dan heb je zoetzuur, om in Zosk zijn vaktermen te spreken.
Met je buik? :squote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet op de manier die jij denkt hoor
Zuchtquote:
ja dagquote:
Pffquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
afstuderen is een gemoedstoestand bij mij hoor. Voel me heel afstuderen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |